Iltalehti: Oletko "joustohetero"- "Henkilö voi vallan hyvin olla vaikka heteromies ja harrastaa seksiä myös miesten kanssa"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9f6621da-3d52-4dcc-a314-4f54810e9567
Iltalehti kertoo että nuo heterot jotka harrastavat seksiä oman sukupuolensa kanssa ovat Joustoheteroita, heteroflekcible- oletko Joustohetero?
Kommentit (259)
"Ite oon heteropan-aseksuaali demikinky, eli rakastan kaikkia ihmisiä tasapuolisesti mutta panen vain vastakkaista sukupuolta, ja olen kinky vain parisuhteessa :3 ja furry aseksuaali prostituoitu eli tarjoan romanttista rakkautta maksua vastaan, mutta vain eläimille."
Sä oot jo niin speshul ja täytät niin monta intersektiota, että ansaitset ikioman Priden :D
No pelleillään nytvsitten kunnolla. Olen mies ja joustamaton homo. Minua kiinnostaa vain naiset.
Jännä kuinka nämä nykyiset parikymppiset kuvittelevat keksineensä tulen ja pyörän ja samalla haluavat korostaa uniikkiuttaan lokeroimalla itseään mitä ahtaimpiin koloihin.
Ihan vinkkinä, Veeti ja Nicotiina, ihmiset ovat eläneet ennenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos mietitään jotain antiikin Roomaa tai Kreikkaa, niin eikö siellä kaikki pannut kaikkia, etenkin miehet poikia? Oliko silloin homoja enemmän vai oliko se vain yhteiskunnallisesti hyväksyttävämpää, jolloin ihmiset toteuttivat halujaan vapaammin?"
Tasavertainen aikuisten välinen homosuhde ei ollut noissa kulttuureissa sosiaalisesti hyväksytty.
Mitä väliä sillä on tämän keskustelun kontekstissa? Tuskin miehiä kuitenkaan pakotettiin harrastamaan seksiä poikien kanssa. Varmaan silloin myös oli miehiä jotka halusivat vain naisia ja eiköhän se ollut ok.
Joo ei ollut kuin se 95% miehistä, jotka halusivat vain naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero mies, mutta voisin antaa nuorelle miehelle peppua
Jos se nuori mies laittaa mekon ja korkkarit, niin säilyt heterona.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedätte, miksi miehet lähtevät miesporukalla viikonlopuksi välillä reissuun. Eturauhanen on turvoksissa ja kaipaa syvähierontaa, jota vain toinen mies osaa antaa.
🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedätte, miksi miehet lähtevät miesporukalla viikonlopuksi välillä reissuun. Eturauhanen on turvoksissa ja kaipaa syvähierontaa, jota vain toinen mies osaa antaa.
Jos eturauhanen on turvoksissa, niin kannattaa varata mieluummin lääkäriaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% joustamaton hetero. Vain luontaisesti vastakkainen sukupuoli kelpaa!
Olet ihan tavallinen mies. Ketä tahansa täysjärkistä häiritsee se, jos joku väittää, ettet olisi hetero. Olet samanlainen kuin kaikki muutkin heteromiehet. Ei heteromiehillä ole mitään haluja eikä taipumuksia muuhun.
Vai pitäisikö meidän päättää alkaa "joustosammakkoseksuaaleiksi". Naisista ollaan yleensä kiinnostuttuja, mutta nussitaan sammakkoja. Ai ei teekään mieli sammakoita kuin korkeintaan lautaselle. No ollaan nyt vaan ihan heteroita.
Ei kukaan kai väitä että sinä et olisi hetero. Monet nyt vaan on joustavampia heteroudessaan kuin kuvittelisi. Se, että sä otat tämän näin henkilökohtaisesti kyllä pistää miettimään että mikä sua pelottaa. Vähän American Beauty -viboja saan susta kyllä nyt.
Älä jauhaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No syyhän on se että jos et ole 100% hetero sinut voidaan leimata homoksi. Häpeän pelko on voimakas.
Etenkin miehillä nykyään. Täälläkin tyypit ihan hädissään selittävät kuinka ei stondaa jos on mies 100m lähempänä h-hetkellä. "Mä olen hetero!!! Uskokaa!"
Olet kyllä lapsellinen ja tyhmä.
"Mitä väliä sillä on tämän keskustelun kontekstissa? Tuskin miehiä kuitenkaan pakotettiin harrastamaan seksiä poikien kanssa. Varmaan silloin myös oli miehiä jotka halusivat vain naisia ja eiköhän se ollut ok."
Väitehän oli, että homoseksuualisuus oli yleistä ja hyväksyttyä Antiikin Kreikassa ja Roomassa, vaikka kyse oli tietyssä tarkoin rajatussa kontekstissa, sosiaalisessa tilanteessa ja yhteiskuntaluokassa tapahtuvista homoseksuaalisista teoista. Se on siis aivan eri asia kuin se, että tasavertaisten aikuisten välinen homoseksuaalisuus olisi ollut yhteiskunnallisesti hyväksyttyä. Kyllä siellä oli vahva hetero-oletus, eikä joustoja sallittu. Homoseksuaalisuutta toki ilmenee myös paikoissa ja kulttuureissa, joissa se ei ole hyväksyttyä ja jossa siitä voi seurata jopa kuolemantuomio.
Vierailija kirjoitti:
Täältä jyrkkä ei seksuaalisen suuntautumisen itsemäärittelylle!
Merkittäköön passiin: olen kommunistinen poika-orava, jolla on pimppi, mutta samalla olen tyttökenguru, jolla on pippeli, olen myös makaroniseksuaali ja joustava marsilainen, koska asun Telluksella, mutta haluaisin asua myös Marsissa. Olen liberaali natši sekä armoton feministi ja homo, joka tulee Hamásia. Olen rauhanpuolustaja, joka tukee Venäjän sotapolitiikkaa ja Venäjän aseistamista.Olen Hhitlerin musta lesbo-šš-sotilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkittäköön passiin: olen kommunistinen poika-orava, jolla on pimppi, mutta samalla olen tyttökenguru, jolla on pippeli, olen myös makaroniseksuaali ja joustava marsilainen, koska asun Telluksella, mutta haluaisin asua myös Marsissa. Olen liberaali natši sekä armoton feministi ja homo, joka tulee Hamásia. Olen rauhanpuolustaja, joka tukee Venäjän sotapolitiikkaa ja Venäjän aseistamista.Olen Hhitlerin musta lesbo-šš-sotilas.
Olen myös musta Lumikki ja sini-ihoinen Tuhkimo, muuhan olisi rašismia ja kulttuurista omista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös musta Lumikki ja sini-ihoinen Tuhkimo, muuhan olisi rašismia ja kulttuurista omimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös musta Lumikki ja sini-ihoinen Tuhkimo, muuhan olisi rašismia ja kulttuurista omista.
Soo soo! Naiseus ja suuntautumiset ovat vapaata riistaa, mutta etnisyyden larppaaminen on no-no zone!
Mihin ovat biseksuaalit joutuneet? Miksi heitä näin syrjitään?
Vierailija kirjoitti:
Mihin ovat biseksuaalit joutuneet? Miksi heitä näin syrjitään?
Hyvä kysymys. Jos hetero voi harrastaa seksiä kummankin sukupuolen kanssa, niin mikä biseksuaali silloin on?
Eli jos tehdään johtopäätöksiä niin kun kerätään riittävän monta itsensä mahdollisimman uniikiksi lumihiutaleeksi määrittelevää samaan joukkioon niin saadaan aika yhtenäiseltä vaikuttava joukkio jossa yhdessäkään jäsenessä ei ole mitään ainutlaatuista.
Vähän kuin jossain taidelukiossa tai yliopistossa jossa jokainen taiteilijawannabe yrittää niin kovasti olla erityinen että loppujenlopuksi nuo on kaikki samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen heteromies. Olen kerran harrastanut seksiä saman sukupuolen kanssa nuorempana. En saanut siitä mitä odotin, ja sen jälkeen on ollut pelkkiä naisia, joten olen edelleen hetero.
Ei muutama kerta kenenkään seksuaalisuutta muuta. Kokeilu oli se pointti ja nyt tiedät että olet hetero. Uskon että jotkut voivat kääntyä pois myös homoudesta, ikä muuttaa ihmistä, myös "haluja"
Olet aivan oikeassa. Nuoruuden jutut eivät määritä ihmistä ja silloin nuoruudessa tutkitaan sitä, mikä tyyppi siellä sisimmässä asustaa. Kun ikää tulee alkaa löytää itsensä. Uskon että aika monilla on tällainen ajatus joskus juolahtanut mielessä. Mutta sepä ei kenestäkään homoa tee. Eikä se, että tutkii, kokeilee ja toteaa että olen hetero.
<
Ei kyllä ole mitään säälittävämpää kuin se, että pitää neutraalia latinankielistä sanaa "cis", joka tarkoittaa ainoastaan sitä, ettet ole trans, pilkkanimenä, kun transsukupuolisista on keksitty vuosikymmenen ajan toinen toistaan törkeämpiä, oikeita pilkkanimiä.
Olen hetero mies, mutta voisin antaa nuorelle miehelle peppua