Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä iloa pitkistä hiuksista on, kun ne on aina kiinni?

Vierailija
29.06.2024 |

Olen siis itse pitkähiuksinen. Hiukset alaselkään asti. En voi pitää hiuksia auki, koska ne menevät helposti takkuun ja ovat vain tiellä. En halua leikatakaan, koska lyhyemmät eivät sovi.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitkistä hiuksista iloa pituuden verran enemmän kuin lyhyistä. Lyhyet hiukset vaatii leikkausta usein ja väri/raidat melkeinpä pakolliset. Pari pyörrettä päälaella niin aamushow alkaa. Sama kampaaja ei saa lyhentäessään hiuksia mallia pysymään samana se ärsyttää. Polkkatukka niin kätevä kuin onkin työelämässä ainakin päätteellä pään ollessa kumarassa vaatii pinnejä tai muuta ettei hiukset valu poskilta. Muuten polkasta saa kyllä kivan, suht helpon hoidettavan. Pitkä tukka taas onkin aika helppo, jos oma hiusten väri on vielä kiva eikä tarvitse värjäillä niin ranskalaiset letit ja löysä sivuletti ei aikaa vie ja ovat kyllä näyttäviä.  Kait se oma habitus kertoo mikä olisi hyvä pituus hiuksissa että kaiken ilon saisi irti.

Vierailija
82/91 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Epähygieenistä kun pitkähiuksiset näprää ja huiskii hiuksia likaisilla käsillä. Myös pöly ja bakteerit julkisilla paikoilla tarttuu hiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Epähygieenistä kun pitkähiuksiset näprää ja huiskii hiuksia likaisilla käsillä. Myös pöly ja bakteerit julkisilla paikoilla tarttuu hiuksiin.

Hyi 

Vierailija
84/91 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat eivät ymmärrä aseptiikkaa.

Vierailija
85/91 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina jotenkin saastainen mielikuva kun naisella roikkuu hiukset auki.

Vierailija
86/91 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan yhtä paljon iloa, kuin lyhyistä hiuksista, jotka on aina rumat.

Vierailija
87/91 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppous. Pyöräytän sen aamuisin minuutissa töihin sopivalle nutturalle. Muotoilutuotteita käytän vain juhlakampauksiin. Kampaajalla käyn 2-3 vuoden välein leikkauttamassa latvat. En värjää, en föönaa, yritän edes talvisin käyttää jätettävää hoitoainetta.

Kalju voisi olla vielä helpompi, mutta se näytti mulla aivan kamalalle.

Vierailija
88/91 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee aina jotenkin saastainen mielikuva kun naisella roikkuu hiukset auki.

Joo, parempi jos olis huivi peittämässä niitä!

Vierailija
89/91 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hiukset töissä aina nutturalla. Olen opetellut monia nutturoita, jotka osaan itse tehdä. Ulkonäkö on aina siisti. 

Käyn kampaajalla n kerran vuodessa. Melkoinen säästö vrt kolkega käy 6 viikon välein.

Miesystäväni rakastaa hiuksiani. Sanoo hiukseni ovat kruununi

Vierailija
90/91 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä hiuksista on hyvä pitää kiinni takaapäin naidessa.

Vierailija
91/91 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on osa identiteettiä. Tunnen olevani ihan kalju jo silloin jos hiukset leikkaa lapaluihin asti. Viimeksi kävin kampaajalla ja hän leikkasi puoleen selkään, sekin tuntui hirveän lyhyeltä. Sellainen ihan alaselän loppuun asti ulottuva tukka on minulle kaikista kotoisin ja mukavin. 

Minulla ei ole mikään nätein leukalinja, ja pitkät hiukset piilottavat sen hyvin. Pidän 90% ajasta hiuksia puoliponnarilla eli siis edestä hiukset kiinni ponnarilla ja loppu tukka auki. Hiukset on paksut ja hyväkuntoiset eivätkä mene takkuun. Jos harjaan hiukset aamulla, seuraavan kerran illalla kun kokeilen niin niissä ei ole takun takkua. Pyrin pesemään harvoin ja käytän paljon hoitoainetta. 

En osaisi ollenkaan olla lyhyillä hiuksilla. Tuntuu että näytän heti hirveän lihavalta ja rumalta kun hiukset on lyhyemmät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan