Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä iloa pitkistä hiuksista on, kun ne on aina kiinni?

Vierailija
29.06.2024 |

Olen siis itse pitkähiuksinen. Hiukset alaselkään asti. En voi pitää hiuksia auki, koska ne menevät helposti takkuun ja ovat vain tiellä. En halua leikatakaan, koska lyhyemmät eivät sovi.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, mutta joskus ne on ihana avata ja kihartaa niin ne ei jää liian lyhyiksi, kun suorina ylettää yli häntäluun.

Vierailija
2/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on pitkät hiukset ja yleensä leteillä tai nutturalla. Joskus toki auki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäon kannalta lienee yhdentekevää ulottuvatko hiukset lapaluun alle vai alaselkään. Liian pitkä luuska on aika kauhea.

Vierailija
4/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina hiukset auki, pituus on vaihdellut vyötärömittaisesta lapaluumittaan. Hoida ja pese paremmin, niin eivät mene takkuun.

Vierailija
5/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri mitään ainakaan itselleni. Kävin juuri pätkäisemässä polkkamittaan. Jestas, miten paljon helpompi pestä. Eikä enää puolen metrin mittaisia karvoja joka paikka täynnä. 

Vierailija
6/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina hiukset auki, pituus on vaihdellut vyötärömittaisesta lapaluumittaan. Hoida ja pese paremmin, niin eivät mene takkuun.

No kerropa hoitovinkkejä.

Vierailija
7/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eri

mulla on pitkät  mutta paksut, vaikkakin ohutta laatua, vauvan untuvankaltaista. Takkuuntuu kun päätä kääntää, joten kiinni on . Mutta kun jonnekin pitää 'lähteä', niin ei tarvi mitenkään laittaa, avaa vain sen ponnarin ja hauenleuan.l

Vierailija
8/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auki aina paitsi helteillä. Ja onhan pitkät paljon helppohoitoisemmat kuin lyhyet.

Vierailija
9/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri mitään ainakaan itselleni. Kävin juuri pätkäisemässä polkkamittaan. Jestas, miten paljon helpompi pestä. Eikä enää puolen metrin mittaisia karvoja joka paikka täynnä. 

Mä tein saman ja ai että on helppoa!

Vierailija
10/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi 

Vierailija
11/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla miesten (ja naisten) ajatuksia pitkistä hiuksistaan videoilla. Vastauksia. Miksi on pitkät hiukset, mitä ne edustavat, miksi päätyi siihen, onko tyytyväinen, miltä kuvittelee näyttävänsä ne päässä joku leijona vai jumalhahmo, monalisa, heinähius, aatelinen jne. Jos mies on kasvoiltaan tai käytökseltä feminiininen, se ihmetyttää missä mennään. Naisten mieshiuksista pitäisi saada myös enemmän videokeskustelua. t. ihan pihalla

Vierailija
12/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on lähes vyötärölle hiukset ja todella moni nainen kehottaa leikkaamaan. Hän sanoo vain pesevänsä hiukset, ei mitään hoitoaineita tms. töissä tosiaan on aina kiinni, josta nämä sitten sanovat, että eikö olisi sama jos olisi lyhyet kun on aina kiinni. Juhlissa hän kuitenkin kihartaa hiukset ja pitää auki, joten on heti juhlavampi ja erilainen kampaus.

Lisäksi ainakin itsellä jos on ollut lyhemmät, ne menee ihan sekaisin nukkuessa, tämä harjaa hiuksensa ja sipaisee nutturalle tai jollekin kiepille ja hiukset näyttävät työkelpoisilta.

Vierailija
13/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten?

Vierailija
14/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein noin yli vuosi sitten, ja nyt olen taas kasvattamassa pitkiä hiuksia takaisin :D Aika nopeasti ne tulikin taas lapaluihin asti.

En voi mitään, aina tuntuu siltä, että lyhyet hiukset olisi paljon hienommat ja helpommat, mutta loppujen lopuksi aina tajuan, että sille on syynsä miksi minulla on ollut pitkät hiukset melkein koko aikuisikäni.

Toki ne puolen metrin mittaiset karvat - jotka päätyvät aina jostain syystä pakaroiden väliin - ovat iso miinus.

Vierailija
15/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä mitään iloa tarvitse olla, edulliset ylläpitää kun ei kiinnosta rampata kampaajalla.

Vierailija
16/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka on kiva kun sitä voi letittää ja tehdä kampauksia. Polkkamittainen ei sellaiseen riitä. 

Vierailija
17/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/2020 kävin viimeksi kampaajalla. Säästö on antanut monet matkarahat.

Vierailija
18/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on karkea luonnonkihara tukka. Pörrööntyy olipa sitten lyhyt tai pitkä. Pitkänä sen saa ainakin ponnarille. 

Vierailija
19/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/2020 kävin viimeksi kampaajalla. Säästö on antanut monet matkarahat.

Aiotko mennä vielä kampaajalle? Pidätkö hiuksia koskaan auki?

Vierailija
20/91 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ei kasva yli mallistaan, joten kampaajalla ei tarvitse käydä usein. Minulla käyntiväli on yli puoli vuotta, kampaaja tietää sen joten ei suostu ihan polkkamittaiseksi leikkaamaan kun sitten ei näyttäisi ylikasvaneena hyvältä. N. soliskuoppiin asti leikkaa ja sitten kun menen seuraavan kerran kampaajalle, joudun taas varaamaan "extrapitkät hiukset" -ajan. Mulla on myös niska jotenkin yllättävän paksun näköinen lyhyen polkan kanssa vaikka samaa ei vaikutelmaa ei tule jos pitkä tukka on kiinni, joten olen aina ollut pettynyt lyhyisiin tukkatyyleihin tuon vuoksi. Lisäksi mun tukka taipuu polkkamittaisena luonnostaan molemmilta puolilta oliko se nyt vasemmalle, eli siis oikealta sisäänpäin ja vasemmalta ulospäin. Polkkatukan kanssa pitäisi joko sietää tuon aiheuttama huolittelematon lookki tai sählätä jonkun suoristusraudan tms kanssa joka aamu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän