Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäero parisuhteessa

Vierailija
28.06.2024 |

Paljonko ikäeroa on liikaa? Onko väliä kumpi on nuorempi heterosuhteessa? Kokemuksia siitä että nainen on vanhempi?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän suhteellista. 35-vuotiaana miehenä en kokisi, että 15 v minua nuorempi nainen olisi välttämättä liian nuori. Riippuu ihmisestä. Mutta sitten taas 50-vuotiaana 25 v ikäero nuoremman naisen kanssa olisi myös ok. Yleisesti ottaen sanoisin, että ikäeron ollessa yli 25 vuotta, saattaa mennä jo aika hankalaksi.  

Jos olet neurotyypillinen, mt-ongelmaton mies, niin sinulle sopii parhaiten n. 30-40-vuotias nainen. 

Mikä sinä olet sanomaan, kuka tuolle miehelle sopii parhaiten? Mene muualle valittamaan, jos provosoidut ikäeroista tuolla tavalla.

Vierailija
42/53 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattiiin kun mies oli 25 ja minä 45, nyt yhdessä jo melkein kymmenen vuotta.  

Oletan että sinulta myös kysytään joka kerta papereita kaupassa eikä sinulla ole rypyn ryppyä? Nimittäin minäkin olen sellainen. Poikaystäväni tosin on vain 15 vuotta nuorempi.

Nelikymppiseksi asti kysyttiin säännöllisesti papereita mutta nyt ei ole kyllä ainakaan kymmeneen vuoteen kysytty.

Ryppyjä ja harmaita hiuksia  ei erityisemmin ole, meidän suvun naisilla on hyvät geenit. Mutta kyllähän se ikä alkaa ihon kimmoisuudessa näkyä jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu pariskunta, mies oli vaimoaan 20 vuotta nuorempi. Molemmat aina menossa kovaa johonkin suuntaan ja matkustelivat yhdessä aina kun siihen mahdollisuus. Viime kesänä olin sitten miehen hautajaisissa. Sydäninfarkti vei hänet alta viisikymppisenä.

Siinä se tuli että miehessä on perustavan laatuista vikaa jos on vanhemman naisen kanssa.

Kuten mitä vikaa? Mä olen 43v ja mun mies 33v. 

Vierailija
44/53 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ikäerosta. 35 ja 20 tuntuu liian isolta, kun toinen on vasta aikuistunut ja opiskelee vielä mutta 35 ja 50 sopii hyvin yhteen kun molemmat ovat aikuisia ja työelämässä.

Ei voi kuitenkaan yleistää.

Seurustelin 30-vuotiaana 25-vuotiaan miehen kanssa enkä edes huomannut ikäeroa.

Mä seurustelin 25-vuotiaana 32-vuotiaan miehen kanssa ja meidän välillä oli kyllä sukupolvien välinen kuilu. :D   mies alkoi jo ukkoutumaan kun itse halusin vielä tehdä, nähdä ja kokea. 

sen jälkeen kaikki suhteeni ovat olleet mua muutaman vuoden nuorempia. Toimii paremmin. 

Vierailija
45/53 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia ajatuksia?

Vierailija
46/53 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän suhteellista. 35-vuotiaana miehenä en kokisi, että 15 v minua nuorempi nainen olisi välttämättä liian nuori. Riippuu ihmisestä. Mutta sitten taas 50-vuotiaana 25 v ikäero nuoremman naisen kanssa olisi myös ok. Yleisesti ottaen sanoisin, että ikäeron ollessa yli 25 vuotta, saattaa mennä jo aika hankalaksi.  

Sinulle siis 15 vuoden ikäero ei olisi liikaa. Eli 50 vuotias nainen sopisi siis oikein hyvin 🧐.

Jätä nuoret aikuiset rauhaan, olet heille pappaikäinen. 

Vierailija
47/53 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+-5 vuotta paras. Itse en ymmärrä nuoria jotka haluavat jonkun ruttumunan tai riipputissin. 

Vierailija
48/53 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän kohta 50, mies on 44. Hyvä ikäero. 🥰

Itse ensin vähän kriiseilin, kun olen syntynyt 70- luvulla, ja hän 80-luvulla. Että miten nuori hän onkaan. 🤪

Ikäero ei tunnu missään.

Miehellä on onneksi enemmän harmaita kuin mulla, niin ei ulkoisestikaan huomaa.

Vierailija
49/53 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 ja miesystäväni 30, jälkikäteen tajuan, että ikäero oli liian suuri.

Minä kuuntelin Hassisen Konetta ja hän jotain Eino Gröniä

Niin ja vaatetus, huh. Huh mikä vanhanajan pukeutuminen.. ukolla.Rakkaus on sokea se piti kyllä paikkansa. Tää siis 80-luvulla.

Vierailija
50/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin parisuhteessa itseäni 7 vuotta vanhemman miehen kans ja se oli ihan ok, mut nyt minuun on ihastunut 7 vuotta nuorempi mies ja jotenkin se vähän epäillyttää 😳. Kummallista

Vierailija
51/53 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset, joilla on nuorempi mies, kuinka miehen vanhemmat suhtautuvat sinuun? Esittelevätkö sinut mielellään miniänä?

Vierailija
52/53 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän kohta 55, avovaimo on 34.

Itse ensin vähän epäröin, kun olen syntynyt 70- luvulla, ja hän 1990-luvulla.

Ikäero ei tunnu missään ja hyvin on mennyt jo vuosia.

Vierailija
53/53 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen on luonnotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi