Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäero parisuhteessa

Vierailija
28.06.2024 |

Paljonko ikäeroa on liikaa? Onko väliä kumpi on nuorempi heterosuhteessa? Kokemuksia siitä että nainen on vanhempi?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän suhteellista. 35-vuotiaana miehenä en kokisi, että 15 v minua nuorempi nainen olisi välttämättä liian nuori. Riippuu ihmisestä. Mutta sitten taas 50-vuotiaana 25 v ikäero nuoremman naisen kanssa olisi myös ok. Yleisesti ottaen sanoisin, että ikäeron ollessa yli 25 vuotta, saattaa mennä jo aika hankalaksi.  

Jos olet neurotyypillinen, mt-ongelmaton mies, niin sinulle sopii parhaiten n. 30-40-vuotias nainen. 

Vierailija
22/53 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan naisena mietin onko paha jos mies on nuorempi kun on aina ajatellut että miehen pitää olla vanhempi tai vähintään saman ikäinen ikäeroa olis kuitenkin alle 10 vuotta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu pariskunta, mies oli vaimoaan 20 vuotta nuorempi. Molemmat aina menossa kovaa johonkin suuntaan ja matkustelivat yhdessä aina kun siihen mahdollisuus. Viime kesänä olin sitten miehen hautajaisissa. Sydäninfarkti vei hänet alta viisikymppisenä.

Vierailija
24/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
25/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ikäerosta. 35 ja 20 tuntuu liian isolta, kun toinen on vasta aikuistunut ja opiskelee vielä mutta 35 ja 50 sopii hyvin yhteen kun molemmat ovat aikuisia ja työelämässä.

Ei voi kuitenkaan yleistää.

Seurustelin 30-vuotiaana 25-vuotiaan miehen kanssa enkä edes huomannut ikäeroa.

Vierailija
26/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän suhteellista. 35-vuotiaana miehenä en kokisi, että 15 v minua nuorempi nainen olisi välttämättä liian nuori. Riippuu ihmisestä. Mutta sitten taas 50-vuotiaana 25 v ikäero nuoremman naisen kanssa olisi myös ok. Yleisesti ottaen sanoisin, että ikäeron ollessa yli 25 vuotta, saattaa mennä jo aika hankalaksi.  

Oletettavasti tämä pätee vain niin että nainen on nuorempi :) Ikä on vain numero - kunhan nainen on nuorempi. 

Totta kai, niinhän sanoin. En deittailisi vanhempaa naista. 

Pitää olla melkoinen häviäjä jos on vanhemman naisen kanssa.

Vierailija
27/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on vanhempi, 10v voi olla ihan ok. Omassa suvussa useampi näitä. Nainen on usein vanhetessaan miestä aktiivisempi, ja tuo 10 v kompensoi hyvin eritahtiin vanhenemista ja kuolemaa. Jos mies on vanhempi, on riskinä, että liitto päättyy eroon, kun reipas nuorempi nainen ei halua olla omaishoitaja.

Vierailija
28/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on vanhempi, 10v voi olla ihan ok. Omassa suvussa useampi näitä. Nainen on usein vanhetessaan miestä aktiivisempi, ja tuo 10 v kompensoi hyvin eritahtiin vanhenemista ja kuolemaa. Jos mies on vanhempi, on riskinä, että liitto päättyy eroon, kun reipas nuorempi nainen ei halua olla omaishoitaja.

Liitot päättyy hyvin usein eroon kuitenkin ja juuri naisen aloitteesta. Naiset eivät kykene sitoutumaan.

Vierailija
29/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet neurotyypillinen, mt-ongelmaton mies, niin sinulle sopii parhaiten n. 30-40-vuotias nainen. 

Älkää uskoko näitä mammoja. Ei ikinä itseä vanhempaa naista eikä yhta!

Vierailija
30/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole ikäero haitannut yhtään. Itse olen 38 mies ja avokki 22 ja ollaan oltu nyt 8 vuotta yhdessä ja meillä on 7 vuoden ikäinen poikakin jo.

Olet 38 ja avokki 22 ja 8 vuotta yhdessä eli olit 30 vuotta ja avokki 14 vuotta seurustelun alettua. Jäätävää.

Vierailija
31/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 51v, kun tapasin 38v mieheni. Molemmat töissä käyviä, rauhallisia persoonia. Nyt olemme olleet yhdessä 9 vuotta, eikä mitään ikäerosta johtuvaa kuilua ole vielä vastaan tullut. Joskus mietin, että mitäs sitten, kun jään eläkkeelle, mutta se on sen ajan murhe. 

Vierailija
32/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu pariskunta, mies oli vaimoaan 20 vuotta nuorempi. Molemmat aina menossa kovaa johonkin suuntaan ja matkustelivat yhdessä aina kun siihen mahdollisuus. Viime kesänä olin sitten miehen hautajaisissa. Sydäninfarkti vei hänet alta viisikymppisenä.

Siinä se tuli että miehessä on perustavan laatuista vikaa jos on vanhemman naisen kanssa.

Vierailija
33/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää uskoko näitä mammoja. Ei ikinä itseä vanhempaa naista eikä yhta!

Etkä ketään muutkaan naista inkkeli!

Vierailija
34/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 v. pitää 35 v. setämiehenä 😌

Vierailija
35/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän parisuhteen osapuolet osaa päättää sen ihan keskenään???

Vierailija
36/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole ikäero haitannut yhtään. Itse olen 38 mies ja avokki 22 ja ollaan oltu nyt 8 vuotta yhdessä ja meillä on 7 vuoden ikäinen poikakin jo.

Pedofiili olet, Avokkisi on tullut äidiksi 15 vuotiaana.

Vierailija
37/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti tämä pätee vain niin että nainen on nuorempi :) Ikä on vain numero - kunhan nainen on nuorempi. 

Yhtälailla se nuori nainen on häviäjä parisuhteessa setämiehen kanssa. 

Vierailija
38/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 38 ja avokki 22 ja 8 vuotta yhdessä eli olit 30 vuotta ja avokki 14 vuotta seurustelun alettua. Jäätävää.

Rikollista ... 

Vierailija
39/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkän tuomion sait? 

Vierailija
40/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla se nuori nainen on häviäjä parisuhteessa setämiehen kanssa. 

Ei ole koska setämiehellä on enemmän annettavaa kuin nuorella miehellä. Viisaampi, kokeneempi ja rikkaampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme