Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaisko ruveta pph:ksi?

Vierailija
31.01.2007 |

Itselläni 2 lasta. Ja haluaisin olla kotona heidän kanssaan. Mutta se ei ole taloudellisesti kannattavaa kun haluan vielä uuden ammatin.

Kannattaisko ruveta phh:ksi ja opiskella samalla?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä samaa työtä 3 kertaa pienemmällä palkalla vuoden päivät, joten nyt tuntuu jopa hyvältä nykyinen palkka, 1600¿. Eikä mieheni ole tosiaankaan mikään korkeapalkkainen vaan aivan keskituloinen. Elämämme lähtökohta kuitenkin on, että meidän lapset hoidetaan kotona, vaikka joudumme muista asioista tinkimään, ja siksi mielestäni saan kohtuullisen korvauksen siitä, että hoidan omien lasteni ohessa muutamaa muutakin päivänsädettä. SAAN hoitaa lapsia kotonani ja saan siitä rahaa, olen oikeasti todella tyytyväinen, vaikka monen mielestä palkkani on naurettavan pieni.

Vierailija
22/23 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 31.01. 20:49 vastaa tähän viestiin (33/33)

Minä ainakin tulen jatkamaan tätä ypph:n työtäni, vaikka palkkani ei nousisi euroakaan. Olen sitten naiivi tai ei, teen työtäni rakkaudesta omiin ja vieraisiin lapsiin. Olen tehnyt

tätä samaa työtä 3 kertaa pienemmällä palkalla vuoden päivät, joten nyt tuntuu jopa hyvältä nykyinen palkka, 1600¿. Eikä mieheni ole tosiaankaan mikään korkeapalkkainen vaan aivan keskituloinen. Elämämme lähtökohta kuitenkin on, että meidän lapset hoidetaan kotona, vaikka joudumme muista asioista tinkimään, ja siksi mielestäni saan kohtuullisen korvauksen siitä, että hoidan omien lasteni ohessa muutamaa muutakin päivänsädettä. SAAN hoitaa lapsia kotonani ja saan siitä rahaa, olen oikeasti todella tyytyväinen, vaikka monen mielestä palkkani on naurettavan pieni.

Onko palkka naurettavan pieni, jos se on 500 e kuussa? Tulisitko ihan niinku RAKKAUDESTA LAPSIIN toimeen sillä?

No sorry, me ei tulla.

t. neljän lapsen äiti, jolla ihan normaalipalkkainen kunnan töissä oleva mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntovelkaakin maksettiin normaalisti. Tarkoituksella pidin vajaata ryhmää, vaikka tulijoita olisi ollut. Etusijalle asetimme kuitenkin oman lapsemme sen hetkisen tilanteen, ja päätimme vain pärjätä tuolla 500 eurolla.