Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuulisit että eksälläsi olisi uusi puoliso, niin kumman tekisit:

Vierailija
19.03.2007 |

- Vaikeuttaisit exän tapaamisia lasten kanssa + vähentäisit tapaamiset minimiin

vai

- uhkailisit sillä, että saa pitää lapset kokonaan + lisäisit tapaamisia

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen ihminen. Toisin kuin tämä exän nyxä. Ei anna isän tavata lapsiaan, koska on niin mustasukkainen. Ukkoa en takas ottais, vaikka saisin miljoonan joka sekunnista, en tajua miksi eukko on niin vauhko. En saa soittaa miehelle sopiakseni tapaamisista, ainoastaan saan laittaa tekstiviestin, koska sen se eukko voi tarkistaa. Tapaa lapsia ehkä 1-3 kertaa vuodessa. Erosta on aikaa jo 6 vuotta.

Vierailija
2/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi on ne ainoot maholliset vaihtoehdot, voi käyttäytyä myös niinku aikuinen ihmii ainakin, ja näyttää lapsilleen parempaa esimerkkiä, sekä olla aiheuttamatta enempää traumoja eroon liittyen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sortunut?

Vierailija
4/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole mikään koston väline. Ajattele asiaa toisinpäin: joku rajoittaisi sinun oikeuttasi tavata lapsiasi.

Vierailija
5/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähivanhempi voi joutua maksamaan sakkoa jos tapaamiset ei luonnistu sovitulla tavalla, mutta etävanhemman ei mitenkään tartte korvata lapselle tuottamaansa mielipahaa, kun ei huvitakaan tavata.

Vierailija
6/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä yhteisiä lapsia/ yhteinen koti, vai onko tuore suhde?

Voi olla että tää nykyine vaan " etsii paikkaansa" vielä.

asutteko exän kanssa samalla paikkakunnalla? Lapset useammin vaan isänsä luo!!

Vierailija
7/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ja nyxä ovat olleet jo vuosia naimisissa. Kai se paikka pitäs olla jo haettuna. Heillä on lapsia yhdessä. En ymmärrä naisen itsetunto-ongelmia, tai mitä lienevätkään. Exä asuu viereisellä paikkakunnalla, mutta nyxänsä terrorisoi sen verran, ettei tapaamisia voi sopia. Eivätkä lapset oikein tunne isäänsä, koska tapaamiset olleet niin harvoja. Olen yrittänyt tulla enemmänkin kuin puolitiehen vastaan, että voisivat tavata, mutta mikään ei onnistu.

4

Vierailija
8/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko itse yrittänyt jutella nyxän kanssa?

Oletko tavannut häntä koskaan? (olet varmaan jos suhde kestänyt vuosia)

Miten hän suhtautuu sinuun kun tapaatte? Onko hän kovasti nuori tms?

En minäkään ymmärrä tuollaista asennetta..

Jospa seuraavaksi ottaisit yhteyttä nyxään itseensä, vaikka tekstarilla.. tai mikset jopa soittamalla ja sopisit lasten tulosta isänsä luo. Tuskin kehtaa sulta suoraan kieltää!!

Onnistusikohan?

Entä miten hän suhtautuu lapsii kun ne ovat siellä käymässä? Kait on sentään lapsille kiltti ja ystävällinen?

14

Vierailija:

Exä ja nyxä ovat olleet jo vuosia naimisissa. Kai se paikka pitäs olla jo haettuna. Heillä on lapsia yhdessä. En ymmärrä naisen itsetunto-ongelmia, tai mitä lienevätkään. Exä asuu viereisellä paikkakunnalla, mutta nyxänsä terrorisoi sen verran, ettei tapaamisia voi sopia. Eivätkä lapset oikein tunne isäänsä, koska tapaamiset olleet niin harvoja. Olen yrittänyt tulla enemmänkin kuin puolitiehen vastaan, että voisivat tavata, mutta mikään ei onnistu.

4

Vierailija
9/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa lapsiinsa tai on vaikka hoitamatta. Ja jos se on ex niin en ole kiinnostunut hänen tulevista naisystävistä/puolisoista, koska ne eivät kerta kaikkiaan kuulu mulle. Koitan pitää huolen itsestäni ja omasta elämästäni. Siinäkin aivan riittävästi ;)

Vierailija
10/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siis vaan tavataksemme jne. Ei käynyt. Yritimme myös sopia tapaamisista hänen kauttaan, ettei yhteydenotot lietsoisi mustasukkaisuutta. Hän ei kuitenkaan vastannut puheluihini, eikä välittänyt tekstiviestejä eteenpäin, edes silloin kun kerroin lapsen joutuneen sairaalaan.

En ole koskaan saanut tavata häntä kasvokkain, ohimennen vain lyhyesti. Lapsille hän kai on ihan suht normaali, mutta vaikea mennä sanomaan kun en itse ole ollut paikalla. Samanikäinen hän on kuin minäkin, joten nuoruuteen ei voi vedota. En jaksa enää moista temppuilua.

4

Vierailija
11/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin niin iloinen, että olin taas lähempänä vapaata omaa elämääni ilman entistä ahdistavaa avioliittoa ja ex:ää. samalla kävi kyllä uutta naista sääliksi... toivottavasti pysyvät kuitenkin ikuisesti yhdessä.

Vierailija
12/12 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrän ollenkaan kysymystä. Ihan absurdeja ajatuksia mulle.

Eipä ne lapsen isät (tai äidit) ole velvollisia koskaan yhtään mihinkään. Jos eivät hoida kunnolla isyyttään, niin minkäpä sille mahtaa avioliitossakaan. Vielä vähemmän eronneen kanssa. Jos uskoo, että exää voi koulia jotenkin lapsen kautta, niin aika metsään menee minusta ajatukset.

Exälläni on uusi vaimo ja mitäpä pahaa minulla olisi siitä sanomista? Miten se minun lapseni ja hänen isänsä tapaamisiin tms. vaikuttaisi? Isä kun on lapsen kanssa 4 vuorokautta kuukaudessa + iltatapaamiset, niin kuitenkin lapsi on minun kanssani sen suurimman osan ajasta (toki eskarissa ja nukkuu kans, mutta kuitenkin).

Ja sitäpaitsi onhan minullakin aviomies ja mitäpä exällä on siihen sanomista ja tämä pojan isäpuoli on sentään 26 päivänä kuukaudessa hänen lapsensa kanssa ja hän on se, joka illalla laittaa iltapalan, pesee hampaat ja antaa hyvän yön suukot ja aamulla toivottaa lapselle hyvää huomenta ja vie päiväkotiin...

Eihän se ole lapselta pois, jos hänen elämässään on fiksuja aikuisia huolehtimassa hänestä. Minä uskon myös, että psykologien tekemät tapaamismallit on tehty lapsen parasta ajatellen ja en itse usko, että ns. normaalien ihmisten tarvitsee niistä poiketa (väkivaltaiset tai muuten lapselle vaaraksi olevat erikseen).