Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio hoitaa lapsia työkokeilussa päiväkodissa

Vierailija
28.06.2024 |

En aio vaihtaa kakkavaippoja tai pissavaippoja enkä muutakaan 

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pitäisi viedä tuo koko systeemi ihmisoikeustuomioistuimeen koska eihän tuollainen laillistettu orjuus ole millään tavalla laillista. Pakotetaan aikuisia ihmisiä leikkimään "työleikkejä" viranomaisen pakottamana. Siis voi v..ttu hävetkää aikuiset ihmiset!!!

Joo ei se käy että pitää tehdä jotain tässä yhteiskunnassa, mä haluan vaan ne rahat. En mene sinne päiväkotiin ainakaan ajoissa ja vietän päiväni puhelinta selaten. Mua ei kohdella näin!

Vierailija
42/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan hyvin olla päiväkodissa työkokeilussa ja viettää työaikani lukemalla ääneen kirjoja, pelaamalla lapsille tarkoitettuja lautapelejä, voin jopa annostella lapsille ruokaa ja järjestellä paikkoja lasten ollessa päiväunilla. Millään muulla tavalla en aio kasvattaa niitä lapsia eli jos lasta täytyy vahtia, kieltää tai neuvoa, joku palkkattu henkilö saa tehdä sen. Ulkovalvonnassa pysyttelisin ohjaavan työntekijän vieressä, jolloin hänellä on vastuu ja itse olen vain lisäsilmät hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa tehdään arvokasta työtä. Nimenomaan työtä, josta kuuluu maksaa myös palkkaa. Miten sellainen perustellaan, että jonkun työpanos siellä ei ole palkan arvoinen?

Mikä osa siitä työstä voidaan teettää ilmaiseksi?

Vierailija
44/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pitäisi viedä tuo koko systeemi ihmisoikeustuomioistuimeen koska eihän tuollainen laillistettu orjuus ole millään tavalla laillista. Pakotetaan aikuisia ihmisiä leikkimään "työleikkejä" viranomaisen pakottamana. Siis voi v..ttu hävetkää aikuiset ihmiset!!!

Joo ei se käy että pitää tehdä jotain tässä yhteiskunnassa, mä haluan vaan ne rahat. En mene sinne päiväkotiin ainakaan ajoissa ja vietän päiväni puhelinta selaten. Mua ei kohdella näin!

Kyllä sinne päiväkotiin voin mennä tekemään avustavia töitä eli päiväkotiavustajaksi kunhan saan työsopimuksen, TESsin mukaisen palkan, eläkemaksut ja muut. Ei ne muutkaan siellä ilman palkkaa ja työsopimusta työskentele. Ilman palkkaa voin kyllä mennä seurailemaan sivusta mitä siellä puuhataan, ja mietiskellä haluaisinko tehdä sitä työtä itse. 

Vierailija
45/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää suostuko!

Vierailija
46/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never!!!

Vierailija
47/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nulla oli kerran tommonen sijainen jostain työvoimareppufirmasta!

Ei voinut mennä wessaan koska kynnet...

Toinen läksi pois koska ei saanut ravata tupakalla.

Miksi ylipäätään menet sinne, sano suoraan että ei kiinnosta!

KUN olet päiväkodissa työssä, siihen kuuluu vaikka mitä!

Jos joku oksentaa/ripuloi, niitten siivoaminen, ei ole monessakaan paikassa laitosapulaisia hätiin. Siivoojatkin käy iltaisin, ei voi jättää.

Ilmoita hyvissä ajoin ettet mene!

Ei aloittaja ole päiväkodissa töissä vaan työkokeilussa. Siihen kuuluu ettei työkokeilija tee töitä missään vaiheessa ilman ohjaajaa. Tätä ei toki missään noudateta mutta minä antaisin parin lapsen karata autotielle niin jo alettaisi noudattamaan. 

Se on kuule ihan sama asia, on ne työkokeilussa tai muuten vastentahtoisesti päiväkotiin osoitettuja!

Vierailija
48/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin ensimmäisenä työpäivänä kaalinpää kainalossa ja alkaisin puhua sille. Eiköhän ne aika nopeasti mut sieltä pois laittaisi.

Vierailija
49/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku oksentaa/ripuloi, niitten siivoaminen, ei ole monessakaan paikassa laitosapulaisia hätiin. Siivoojatkin käy iltaisin, ei voi jättää.

Ei aloittaja ole päiväkodissa töissä vaan työkokeilussa. Siihen kuuluu ettei työkokeilija tee töitä missään vaiheessa ilman ohjaajaa. Tätä ei toki missään noudateta mutta minä antaisin parin lapsen karata autotielle niin jo alettaisi noudattamaan. 

Lapset jäis auton alle ja päätyisit käräjäoikeuteen.

Vierailija
50/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin ensimmäisenä työpäivänä kaalinpää kainalossa ja alkaisin puhua sille. Eiköhän ne aika nopeasti mut sieltä pois laittaisi.

Ei sinne ole pakko mennä.

Vierailija
51/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisit edes työtä arvon työkokeilija.

Vierailija
52/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet siitä että työkokeilussa on tarkoitus tutustua kohteen toimintaan ja kehittyä ?

Onko se mielestäsi  haitta vai hyväksi urallasi?

Vierailija
53/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset jäis auton alle ja päätyisit kä

Ei päädy ku työkokeilija ei oo vastuussa. Ne pätevät eli lastenhoitajat ja opettajat päätyy.

Vierailija
54/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele työnsaantiongelmianne jos asenne on tuo.

Vierailija
55/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissa tehdään arvokasta työtä. Nimenomaan työtä, josta kuuluu maksaa myös palkkaa. Miten sellainen perustellaan, että jonkun työpanos siellä ei ole palkan arvoinen?

Mikä osa siitä työstä voidaan teettää ilmaiseksi?

Mitään työtä ei teetetä ilmaiseksi vaan päiväkotiin tuodaan aikuislapsi kasvatettavaksi. Seuraavaksi varmaan vänkäät, että päiväkotilapsillekin pitää maksaa, jos ne siivoa lelunsa lattialta? Ei sekään ole työtä vaan osa kasvatusta. 

Vierailija
56/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset jäis auton alle ja päätyisit kä

En minä olisi, koska työkokeilijaa ei virallisesti saa koskaan olla ilman ohjaajan läsnäoloa, mutta tätä ei kukaan noudata. Ne päiväkodin työntekijät siellä käräjillä olisi, mutta eipä nekään mitään erityistä rangaistusta saisi. 

Vierailija
57/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että on sen verran työtä vieroksuva aloitus että joutaisi saunan taakse koko äm mä. Kaikkia se leipä elättää.

Ei työtä vaan palkattomuutta vieroksuva. Et sinäkään tekisi töitä ilman työsopimusta ja palkkaa. 

Vierailija
58/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hait päiväkotiin? Hae sinne mikä kiinnostaa.

No tuskin ap sinne itse hakikaan. 

Vierailija
59/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksesi ja lapsellinen uhittelusi kertoo kyllä kieltämättä paljon siitä miksi ylipäätään olet työkokeiluun päätynyt. Et kelpaa oikeisiin töihin kenellekään. 

60/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkun kaveri oli lukiosta valmistumisen jälkeen jossain työkokeilussa päiväkodissa, kun hän ei saanut muualta töitä eikä saanut heti opiskelupaikkaa. Hän siis itse halusi sinne kun oli kiinnostunut varhaiskasvatuksen opettajan työstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi