Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio hoitaa lapsia työkokeilussa päiväkodissa

Vierailija
28.06.2024 |

En aio vaihtaa kakkavaippoja tai pissavaippoja enkä muutakaan 

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai päiväkotiin voida laittaa vastentahtoisia työkokeilijoita hommiin? Vaaralliselta kuulostaa jos voi. Minä en koskisi yhteenkään kakaraan edes kepillä jos joutuisin päikkyyn töihin.

Oota vaan kun Mahmoud ja Ali tulevat kanssa. Ja joku Pena. Laittaisitko lapsesi päiväkotiin jossa hoitajat ovat miehiä? Onko sinulla tulevaisuudessa vaihtoehtoja? Kuinka paljon lapsesi koskemattomuudella on sinulle arvoa? 

Vierailija
82/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ihan hyvin olla päiväkodissa työkokeilussa ja viettää työaikani lukemalla ääneen kirjoja, pelaamalla lapsille tarkoitettuja lautapelejä, voin jopa annostella lapsille ruokaa ja järjestellä paikkoja lasten ollessa päiväunilla. Millään muulla tavalla en aio kasvattaa niitä lapsia eli jos lasta täytyy vahtia, kieltää tai neuvoa, joku palkkattu henkilö saa tehdä sen. Ulkovalvonnassa pysyttelisin ohjaavan työntekijän vieressä, jolloin hänellä on vastuu ja itse olen vain lisäsilmät hänelle.

Syyhy, kihomadot ja täit tarttuvat kuitenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein

Vierailija
84/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet kokeilemaan työtä, jota et aio tehdä?

Vierailija
85/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet kokeilemaan työtä, jota et aio tehdä?

En tee ilmaiseksi

Vierailija
86/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mennä päiväkotiin työkokeiluun jos tiedät jo valmiiksi että se ei ole sun ala. Pyydä vaihtaa paikkaa, siihen saa itse vaikuttaa. Esim kauppaan hyllyttää tai jotain muuta.

Sorry en tee ilmaiseksi mitään töitä

En minäkään.

Vierailija
87/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ei mene edes firman pikkujouluihin, jos siitä ei makseta palkkaa. Ettei vaan työnantaja riistä.

Vierailija
88/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
89/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
90/102 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai päiväkotiin voida laittaa vastentahtoisia työkokeilijoita hommiin? Vaaralliselta kuulostaa jos voi. Minä en koskisi yhteenkään kakaraan edes kepillä jos joutuisin päikkyyn töihin.

Voidaan laittaa ja minäkin olin neljä viikkoa. Mä  pelkäsin että annan vääriä ruokia niille lapsille. Mut joo, jos työkkäristä käskytetään sinne niin pakko mennä ei voi mitään vaikka ei sopisi päiväkotiin.

Vierailija
91/102 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistata vitut sille virkailijalle

Vierailija
92/102 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

Vierailija
93/102 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
94/102 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokitaan nyt trollia. Joku sen sinunkin räkönokkasi pyyhkii. Varmaan ne päiväkodin oikeat työntekijät. Olisiko työkokeilun sijaan aika aikuistua ja mennä vaikka koulunpenkille jotta pääsisi joskus ihan palkalliseen työhön. Vai meinaatko ihan rikastua trollaamalla av-palstalla.

Vierailija
95/102 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
96/102 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu heitettiin työkokeilusta ulos kesken. Ei kertonut syytä, eikä seurauksia, mutta voisin kuvitella jotain karenssia seuraa keskeytetystä työkokeilusta.

Ei siellä väkisin pidetä vastentahtoaan tulleita.

Ei kai siitä nyt karenssia voida antaa, jos kokeilija itse ei keskeyttänyt työnkokeilua vaan ilmaistyönantaja keskeytti sen 😂

Mikä tuossa huvittaa?

Jos työkokeilija kieltäytyy annetuista tehtävistä tai on suorastaan vaaraksi pienille lapsille tai työtovereille, kyllä se kokeilu keskeytetään.

En ole päiväkodissa töissä, mutta kokemukseni erilaisista ja eri-ikäisistä työkokeilussa olleista henkilöistä on ollut pääsääntöisesti positiivinen.

En muista kuin yhden henkilön, jonka asenne on tehnyt siitä työskentelystä mahdotonta työnantajan näkökulmasta.

Harvinaiset epäonnistumiset ovat johtuneet työntekijän psyykkisistä ongelmista, ei työtaidoista. Heidän poisjääntinsä työstä on ollut surullista, koska työnantajan puolelta ollaan oltu tyytyväisiä työsuoritukseen.

Vierailija
97/102 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
98/102 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu heitettiin työkokeilusta ulos kesken. Ei kertonut syytä, eikä seurauksia, mutta voisin kuvitella jotain karenssia seuraa keskeytetystä työkokeilusta.

Ei siellä väkisin pidetä vastentahtoaan tulleita.

Ei kai siitä nyt karenssia voida antaa, jos kokeilija itse ei keskeyttänyt työnkokeilua vaan ilmaistyönantaja keskeytti sen 😂

Silloin ei ole tehnyt sitä mitä TE-palveluiden kanssa on sovittu. ->Karenssi

Ilmaistyönantajako sen päättää, onko tehty mitä sovittu. Hän torppaa mahdollisuuttani suorittss työkokeilua, joten ei tosiaan tule karenssia 

tälläisten matojen takia tukia leikattiin ja leikataan lisää.

Vierailija
99/102 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein

Vierailija
100/102 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeeeein

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän