Voiko työkokeilussa vaan sluibailla?
Jos työkkäri pakottaa johonkin palkattomaan orjaduuniin mikä ei kiinnosta paskaakaan niin voiko ne työt tehä vaan mahollisimman huonosti? Tuleeko siitä jotain seuraamuksia? En todellakaan aio tehä ilmaseksi kunnolla mitään yhellekään firmalle lol
Kommentit (76)
Joo ja pitää sanoa ettei kiinnosta näillä palkoilla.
Joo, kannattaa sluibailla, jos tavoitteena on työttömänä pysyminen. Muuten ei.
Itse tuottaisin mahdollisimman paljon ongelmia ja taloudellista tappiota tahallani sille firmalle jonne joutuisin työkokeiluun.
Tottakai. Jos menet esim päikkyyn työkokeiluun nii älä suostu vaihtamaan paskavaippoja ilmaseksi etkä myöskään kieltämään lapsia, jos tekevät jotain väärin! Ei kannata orjana tehdä palkallisten töitä
Kieltäytykää työkokeiluista jollei kiinnosta mennä. Pilaatte mahdollisuudet niiltäkin, jotka itse työkokeiluun haluavat.
Ei minua pakotettu työkokeiluun, kaksi kertaa olen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Itse tuottaisin mahdollisimman paljon ongelmia ja taloudellista tappiota tahallani sille firmalle jonne joutuisin työkokeiluun.
Ja pahimmassa tapauksessa joutuisit lukemaan tiilenpäitä? Ei kuulosta kovin hyvältä "suunnitelmalta".
Jos ei ole toivoakaan saada töitä, niin sluibaile vaan. Mitä menetettävää tuossa on. Jos sanomista tulee, voit kertoa että palkka ja työsuhde motivoivat työntekoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei riitä että teet työt vain mahdollisimman huonosti koska sitten ne ottavat vaan uuden tyypin sun tilalle. Tavoitteena tulee aina olla mahdollisimman ison kaaoksen ja tuhon aiheuttaminen.
Itselle tärkeintä oli mahdollisimman lyhyet päivät. Tein koko ajan yksin töitä, ei kukaan seurannut mitä tein ja olisin voinut vaikka nukkua työajan eikä kukaan olisi huomannut
Toivottavasti joku näyttää ketjun työnantajille. Kaikki voittaisivat.
Kannattaa vain chillailla työkokeilussa tekemättä yhtään mitään. Työkokeilusta ei koskaan seuraa normaalia työsuhdetta vaan ideana on vain teetättää ilmaiseksi töitä tyhmillä ja köyhillä. Älä ole tyhmä ja tee ilmaiseksi mitään.
Kannattaa myös vaatia ilmainen ateria firman piikkiin. Se on vähintä mitä voit saada kerta palkkaa et saa
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku vielä oikeasti saavansa työkokeilusta työpaikan?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vain chillailla työkokeilussa tekemättä yhtään mitään. Työkokeilusta ei koskaan seuraa normaalia työsuhdetta vaan ideana on vain teetättää ilmaiseksi töitä tyhmillä ja köyhillä. Älä ole tyhmä ja tee ilmaiseksi mitään.
Olen samaa mieltä mutta en ehkä kuitenkaan kehtaa pistää palamaan työkokeilussakaan. Saisi varmasti ikuisen karenssin kun kesken päivän sytyttäisi karibian nortin. Chillaa pomo mä olen vain työkokeilussa.
Kai sinulla on opastaja joka on vastuussa ja joka tekee ne työt? Luulisin että tästä on joku lakikin ja mitenköhän ne vakuutushommelit sitten? Sinä olet siellä opastettavana ja kokeilemassa alaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku vielä oikeasti saavansa työkokeilusta työpaikan?
Ei kyse ole siitä, vaan siitä, että kaikki kontaktit työelämään voivat olla jossain vaiheessa hyödyllisiä. Ja mulkerona oleminen ei koskaan kannata, vaikka kuinka vi*uttaisi.
Tuttu heitettiin työkokeilusta ulos kesken. Ei kertonut syytä, eikä seurauksia, mutta voisin kuvitella jotain karenssia seuraa keskeytetystä työkokeilusta.
Ei mikään työnantaja väkisin pidä vastentahtoaan tulleita.
Valitkaa joku kuntouttava työkokeilun sijaan jollei työkokeilu kiinnosta.
Työkokeilusta ei edes saa todistusta, joten en suosittele
Voi ja pitää. Et sinä ole siellä töissä kun et saa palkkaakaan. Firman työntekijät saavat työstään palkkaa, ja voivat siis tehdä ne työt.