Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko työkokeilussa vaan sluibailla?

Vierailija
28.06.2024 |

Jos työkkäri pakottaa johonkin palkattomaan orjaduuniin mikä ei kiinnosta paskaakaan niin voiko ne työt tehä vaan mahollisimman huonosti? Tuleeko siitä jotain seuraamuksia? En todellakaan aio tehä ilmaseksi kunnolla mitään yhellekään firmalle lol

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja pitää. Et sinä ole siellä töissä kun et saa palkkaakaan. Firman työntekijät saavat työstään palkkaa, ja voivat siis tehdä ne työt. 

Vierailija
2/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja pitää sanoa ettei kiinnosta näillä palkoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannattaa sluibailla, jos tavoitteena on työttömänä pysyminen. Muuten ei.

Vierailija
4/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuottaisin mahdollisimman paljon ongelmia ja taloudellista tappiota tahallani sille firmalle jonne joutuisin työkokeiluun.

Vierailija
5/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Jos menet esim päikkyyn työkokeiluun nii älä suostu vaihtamaan paskavaippoja ilmaseksi etkä myöskään kieltämään lapsia, jos tekevät jotain väärin! Ei kannata orjana tehdä palkallisten töitä

Vierailija
6/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytykää työkokeiluista jollei kiinnosta mennä. Pilaatte mahdollisuudet niiltäkin, jotka itse työkokeiluun haluavat.

Ei minua pakotettu työkokeiluun, kaksi kertaa olen ollut.

Vierailija
7/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tuottaisin mahdollisimman paljon ongelmia ja taloudellista tappiota tahallani sille firmalle jonne joutuisin työkokeiluun.

Ja pahimmassa tapauksessa joutuisit lukemaan tiilenpäitä? Ei kuulosta kovin hyvältä "suunnitelmalta".

Vierailija
8/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole toivoakaan saada töitä, niin sluibaile vaan. Mitä menetettävää tuossa on. Jos sanomista tulee, voit kertoa että palkka ja työsuhde motivoivat työntekoon.

Vierailija
9/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei riitä että teet työt vain mahdollisimman huonosti koska sitten ne ottavat vaan uuden tyypin sun tilalle. Tavoitteena tulee aina olla mahdollisimman ison kaaoksen ja tuhon aiheuttaminen.

Vierailija
10/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tärkeintä oli mahdollisimman lyhyet päivät. Tein koko ajan yksin töitä, ei kukaan seurannut mitä tein ja olisin voinut vaikka nukkua työajan eikä kukaan olisi huomannut

Vierailija
11/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku näyttää ketjun työnantajille. Kaikki voittaisivat.

Vierailija
12/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vain chillailla työkokeilussa tekemättä yhtään mitään. Työkokeilusta ei koskaan seuraa normaalia työsuhdetta vaan ideana on vain teetättää ilmaiseksi töitä tyhmillä ja köyhillä. Älä ole tyhmä ja tee ilmaiseksi mitään.

Vierailija
13/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös vaatia ilmainen ateria firman piikkiin. Se on vähintä mitä voit saada kerta palkkaa et saa

Vierailija
14/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko joku vielä oikeasti saavansa työkokeilusta työpaikan?

Vierailija
15/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin palkanmaksukokeilua

Vierailija
16/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vain chillailla työkokeilussa tekemättä yhtään mitään. Työkokeilusta ei koskaan seuraa normaalia työsuhdetta vaan ideana on vain teetättää ilmaiseksi töitä tyhmillä ja köyhillä. Älä ole tyhmä ja tee ilmaiseksi mitään.

Olen samaa mieltä mutta en ehkä kuitenkaan kehtaa pistää palamaan työkokeilussakaan. Saisi varmasti ikuisen karenssin kun kesken päivän sytyttäisi karibian nortin. Chillaa pomo mä olen vain työkokeilussa.

Vierailija
17/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla on opastaja joka on vastuussa ja joka tekee ne työt? Luulisin että tästä on joku lakikin ja mitenköhän ne  vakuutushommelit sitten? Sinä olet siellä opastettavana ja kokeilemassa alaa. 

Vierailija
18/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskooko joku vielä oikeasti saavansa työkokeilusta työpaikan?

Ei kyse ole siitä, vaan siitä, että kaikki kontaktit työelämään voivat olla jossain vaiheessa hyödyllisiä. Ja mulkerona oleminen ei koskaan kannata, vaikka kuinka vi*uttaisi.

Vierailija
19/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu heitettiin työkokeilusta ulos kesken. Ei kertonut syytä, eikä seurauksia, mutta voisin kuvitella jotain karenssia seuraa keskeytetystä työkokeilusta.

Ei mikään työnantaja väkisin pidä vastentahtoaan tulleita.

Valitkaa joku kuntouttava työkokeilun sijaan jollei työkokeilu kiinnosta.

Vierailija
20/76 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokeilusta ei edes saa todistusta, joten en suosittele