Ystävä siirtää jo neljättä kertaa tapaamisemme
Piti olla toissa viikolla, viime viikolla, tämän viikon maanantaina ja tänään. Kaikki siirrettiin, aina tuli jotain odottamatonta, voi ei, voi itku, mutku niin ja näin. Eilen vielä innostuneena laittoi viestin, että ihana nähdä huomenna. Tänä aamuna sit taas jo peruttiin.
Mitä tekisitte? Kiltisti vaan siirtelisitte vai antaisitteko jo olla?
Kommentit (29)
Mulla sama, ystävä ehdotti aina että ois kiva nähdä ja sitten perui. Viimeisenä ehdotti, että mennään jouluostoksille yhdessä. Sanoin että mennään vaan, laita sitten viestiä kun oot kauppakeskuksessa, mä tulen sinne. Odottelen viestiä edelleen, tästä sovittiin 2018
Jos tyypillä ei ole lapsia (jotka siis voivat sairastua akuutisti), en sinuna taitaisi jaksaa moista tyyppiä elämässäni, viimeistään kolmannen siirtämiskerran jälkeen unohtaisin hänet...
Mulla on vähän vastaavaa yhden pitkäaikaisen kaverin kanssa. Ikinä ei voi luottaa siihen että suunniteltu tapaaminen oikeasti tapahtuu. Aluksi ollaan innoissaan tapaamisesta, ja sitten tapaamispäivän aamuna tuleekin joku juttu, tai ilmoittaa vaan että ei jaksakaan nähdä.
No ei ketään voi pakottaa näkemään, ja minulle tämä harvoin näkeminen on ihan ok. Sinun tilanteessa sanoisin henkilölle, että hei tehdään niin että katsotaan parempaa aikaa syksymmällä. Ja sitten et ota yhteyttä, vaan annat hänen itse olla aloitteellinen. Älä kuitenkaan ylläty, jos syksy vaihtuu talveen jne jne..
Minä varmaan sanoisin suoraan, että olen pettynyt, kun jo niin monta kertaa on siirretty.
Mä oon tehnyt oharit kerran sen takia, että minun pitäisi kyyditä hänet paikkaan b. Kotona tapaaminen kävisi, mutta hänen luo ei tapaaminen onnistuisi. Ehkä tuli selväksi, ettei onnistu aina minulleksan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks kaveri joka ei varmaan tajua tekevänsä vastaavaa. Törmätään jossain ja sovitaan että soitan, ei vastaa. Tapaamisille ei löydy ikinä aikaa, sen ymmärrän kyllä hyvin, en itsekään tahdo ehtiä tavata ketään, mutta en myöskään lupaile mitään. Nykyään sanon aina että soita sinä, itse en soita koskaan, törmätään joskus kadulla ja keretään vaihtaa vähän kuulumisia, meillä on hauskaa kun viimein tavataan kunnolla ajan kanssa.
Jos joku sanoo, että 'soitellaan', niin ei hän sitä oikeasti tarkoita. Hän vain haluaa kertoa, että tapaaminen kanssasi oli mukava. Miksi osa ottaa ihan tosissaan nämä "tulkaa kesällä käymään" tai "mennään joskus yhdessä teatteriin". Ne olisivat kivoja juttuja, mutta ei ole tarkoitus niitä toteuttaa.
Vastauksesi seuraavaan siirtoehdotukseen.
Hei, nyt kesällä on niin kiireistä, että nähdään joskus syksyllä.
Näette sitten, jos hän ottaa yhteyttä.
Sentään ilmoittaa. Minun tapaamisiin vain jätettiin tulematta ja soittoihin vastaamatta. Viimeistä ohariaan pahoitteli jälkeen viestillä, mutta en vastannut mitään eikä hänkään ole yhteyttä ottanut.
Hän teki tämänkin kerran. Perui pahoitellen. Menin työstä tultuani pian suihkuun ja olin jo sängyssä lueskelemassa, kun peruttu tapaaminen olisi sittenkin sopinut. No mä en enää viitsinyt. Ap