Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä siirtää jo neljättä kertaa tapaamisemme

Vierailija
28.06.2024 |

Piti olla toissa viikolla, viime viikolla, tämän viikon maanantaina ja tänään. Kaikki siirrettiin, aina tuli jotain odottamatonta, voi ei, voi itku, mutku niin ja näin. Eilen vielä innostuneena laittoi viestin, että ihana nähdä huomenna. Tänä aamuna sit taas jo peruttiin. 

Mitä tekisitte? Kiltisti vaan siirtelisitte vai antaisitteko jo olla?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, ei häntä kiinnosta tavata.

Vierailija
2/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se taitaa olla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite siirtäisin sen viimeisen kerran.

Vierailija
4/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei enää, mulle riitti!

Itkeköön sitten kun nyyyyhhh sinä niin ilkeästi suhtaudut...

Vierailija
5/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo tapaamiset siis päivällä työaikaan, tyyliin menette lounaalle. Jos meinaan ovat, niin tuollaisen vielä ymmärtää, että töissä tulee kiirettä ja esteitä. Ja onko tuttavallasi pieniä lapsia yms. joiden kanssa voi sitten tulla päivän aikatauluun muutoksia? 

Ja onko tuo ystäväsi yleensäkin vähän sellainen koheltavan tyyppinen, ja jos on työkiireitä ja kotona pieniä lapsia yms. niin ei vaan osaa aikatauluttaa päiväänsä järkevästi ja pysyä aikatauluissa.

Vierailija
6/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtelisin tietysti. Elämässä nyt tulee kaikkea yllättävää vastaan.

Vierailija
7/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee vain ilkeyttään. Tietää että valmistaudut eli laittaudut ja suunnittelet omat menosi tämän tapaamisen mukaan. Hän nauttii kun saa sekoittaa päiväsi ja aikataulusi.

Anna olla äläkä pidä yhteyttä -katso kauanko menee siihen että hän ottaa yhteyttä. Äläkä sovi mitään tapaamisia hänen kanssaan enää.

Vierailija
8/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estäisin mokoman.

Vierailija
9/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks kaveri joka ei varmaan tajua tekevänsä vastaavaa. Törmätään jossain ja sovitaan että soitan, ei vastaa. Tapaamisille ei löydy ikinä aikaa, sen ymmärrän kyllä hyvin, en itsekään tahdo ehtiä tavata ketään, mutta en myöskään lupaile mitään. Nykyään sanon aina että soita sinä, itse en soita koskaan, törmätään joskus kadulla ja keretään vaihtaa vähän kuulumisia, meillä on hauskaa kun viimein tavataan kunnolla ajan kanssa.

Vierailija
10/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varakaveri, jonka kanssa kelpaa olla silloin, kun on itsellä tekemisen puute. Kelpo koira, joka tulee kun käsketään. 

Vierailija
11/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee vain ilkeyttään. Tietää että valmistaudut eli laittaudut ja suunnittelet omat menosi tämän tapaamisen mukaan. Hän nauttii kun saa sekoittaa päiväsi ja aikataulusi.

Anna olla äläkä pidä yhteyttä -katso kauanko menee siihen että hän ottaa yhteyttä. Äläkä sovi mitään tapaamisia hänen kanssaan enää.

Siis näillehän täytyy antaa samalla mitalla takaisin. Odottaa vaan hyvän hetken - se hankkii lapsenvahdin yms ja meno joka peruuntuu on sellainen mihin hän on odottanut menoa. 

Tai jos tapaaminen onnistuu niin viettää sen itse puhelimessa ja/tai viestitellen toisen kanssa.

Vierailija
12/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo tapaamiset siis päivällä työaikaan, tyyliin menette lounaalle. Jos meinaan ovat, niin tuollaisen vielä ymmärtää, että töissä tulee kiirettä ja esteitä. Ja onko tuttavallasi pieniä lapsia yms. joiden kanssa voi sitten tulla päivän aikatauluun muutoksia? 

Ja onko tuo ystäväsi yleensäkin vähän sellainen koheltavan tyyppinen, ja jos on työkiireitä ja kotona pieniä lapsia yms. niin ei vaan osaa aikatauluttaa päiväänsä järkevästi ja pysyä aikatauluissa.

Iltatapaamisia. Välillä ollaan menossa syömään, välillä mut on kutsuttu hänen luokseen iltasalaatille ja viinille. Päiväsaikaan on pitänyt mennä jonnekin luontopolulle tms. Ei ole pieniä lapsia hänellä tai siis lapsia ollenkaan. Ap

Vierailija
13/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ehdottaisin, että hän ottaa yhteyttä, jos joskus löytyy sopiva hetki tavata, juuri silloin siis. Ihan ystävällisesti ehdottaisin.

Vierailija
14/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
15/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ehdottaisin, että hän ottaa yhteyttä, jos joskus löytyy sopiva hetki tavata, juuri silloin siis. Ihan ystävällisesti ehdottaisin.

Itse asiassa olenkin tehnyt juuri näin. Hän ehdottaa uutta tapaamista, mulle sopii se. Sitten hän peruu tapaamispäivän aamuna. Ap

Vierailija
16/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin antanut olla jo toisen kerran jälkeen. 

Vierailija
17/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin antanut olla jo toisen kerran jälkeen. 

Mulla ilmeisesti sitten kestää tajuta. Ap

Vierailija
18/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olenkin tehnyt juuri näin. Hän ehdottaa uutta tapaamista, mulle sopii se. Sitten hän peruu tapaamispäivän aamuna. Ap

Tarkoitin, että henkilö ehdottaa näkemistä, kun sopii juuri nyt. Siis että tapaatte saman tien.

Vierailija
19/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tekemisissä tuollaisen "ystävän" kanssa.

Vierailija
20/29 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla. Olen ollut samanlaisessa tilanteessa, ei kannata siinä kauempaa roikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi