Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää miten joillain yli 10 vuotta nuoremmillakin voi olla pahemmat rypyt naamassa?

Vierailija
27.06.2024 |

Eikö ihmiset hoida ihoaan ollenkaan?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut iho rypistyy helpommin. Eikö tässä ole kahta koulukuntaa, toiset rypistyy ja toisilla naama valahtaa. Karkeasti jaoteltuna. 

Itselläni ei 4-kymppisenä ole oikeastaan yhtään ryppyjä, ehkä alkavaa kulmakarvojen välissä. Silmien ympärillä iho on ohutta ja silmät ovat syvällä, silmänaluset kuopalla, mutta iho on sileä kuin parikymppisellä. Sen sijaan poskissa on massaa ja piirteet alkavat valahtaa.

En ole juurikaan käyttänyt mitään ryppyvoiteita, aurinkoa en ole ottanut, toisaalta en pala helposti. 

Vierailija
102/108 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon rasvakudosta kasvoissa pitää ihon sileämpänö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ne geenit! Ihonhoidolla ei hirveästi ole osuutta asiaan. Itse olen 48 vuotias, painoindeksi 19 (se osittain voi vaikuttaa)  ja varsinkin otsassa ja silmäkulmissa (silloin kun nauran) on tosi isot rypyt. Otsassa ihan kunnon vaakarypyt, ei vain ilmeillessä vaan pysyvästi. Minulla on ohut iho (ei paksu ja rasvainen) ja olen siitä kiitollinen, koska ei ole koskaan ollut finnejä. Nuorena se olisi varmaan ollut kova pala, jos olisi ollut. Lisäksi olen tosi ilmeikäs ja iloinen, elehdin ja eläydyn kasvoillani -ja vieläpä puhetyön ammattilainen, joten ilmeilen myös työkseni :D Siitä rypyt. Mutta kasvot on silti ryhdikkäät, ei valahtaneet, ei samean näköistä ihoa, maksaläikkiä tms. Ryppyjä siis on, mutta mielestäni olen silti vain kaunistunut iän myötä, kasvojen luusto tullut esiin enemmän, silmät näyttää isommilta jne., joten rypyt olkoot ja tulkoot rauhassa :)

Huvittavaa on tämä: toisella lapsellani ei otsa nouse edes yrittäessä samalla tavalla kuin minulla, siihen ei ilmesty ryppyjä. Toisella lapsellani on samanlainen kasvojen muoto kuin minulla ja jo nyt 21 vuotiaana hänellä näkyy alkavat tismalleen samanlaiset vaakajuonteet otsassa kuin minulla! En siitä hänelle mitään sano, mutta olen vain huomannut. Ihoaan hoitaa huolellisesti, mutta enpä usko, että se auttaa, kun vahvat otsanliikkeet ovat luontaisia. Mutta mitä sitten? Ketä kiinnostaa?

Vierailija
104/108 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut posket, sileät posket.

Hoitaminen on vain tapa rahastaa hölmöjä.

Vierailija
105/108 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastaessa pitemmän aikaa rypyt ilmaantuvat.

Vierailija
106/108 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä miksi olet niin tyhmä. 

Ja sieltä heti rummolla tunteisiin 😂 

Vierailija
107/108 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää miten jotain toista voi kiinnostaa noin paljon toisen ihmisen ulkonäkö?

Olisi aika itsekästä jos ei kiinnostaisi kanssakansalaisten ulkonäkö, joka liittyy hyvin vahvasti hyvinvointiin, mutta sellasia itsekkäitä paskoja te liberaalit olette.

Vierailija
108/108 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut ryppyjä niin kauan kuin muistan. Silmäkulmissa ja otsassa. Äidilläni ja isoäidilläni on myös hyvin juonteikas iho. Ja kukaan meistä ei tupakoi, ryyppää, loju auringossa tms. Eli geenit.

Sellasia ne savolaiset turaanigeenit ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi