Naisista salaa otetut takapuolikuvat leviävät Ylilaudalla Asiantuntija: Vaikea reagoida laillisesti
Kommentit (419)
Täähän on ihan nollauutinen. Vastaavia kuvaketjuja on ollut vuosia eri suomalaisilla forumeilla, Ylilaudallakin. Puhumattakaan muusta maailmasta.
kuvaajat vetoavat: Julkisella paikalla saa kuvata ja kuvan saa julkaista. Kunhan ei syyllisty mihinkään kuvauskohteen yksityisyyttä loukkaavaan toimintaan.
No, jo on huvit joillakuilla, kuvailla salaa naisten perseitä. Toki naisilla vaatteet päällä, mut siis...
ONKO PÄÄSSÄ VIKAA!
Mitähän jos naiset rupeaisivat kuvailemaan miesten alapääetumusta...
VTTU TE KUVAAJAT OLETTE SAIRAITA!
Mitä helvetin itseään kehittämistä muka pitää tehdä kelvatakseen? Eikö riitä että harrastaa asioita ja opiskelee korkeakoulussa tai vaihtoehtoisesti käy töissä? Jos kysyisin komeilta kavereiltani että millä tavoilla kehitit itseäsi, jotta onnistuit saamaan tyttöystäväsi, he kysyisivät "mitä vittua?" ja nauraisivat. Tuo itseäänkehittäminen on kaasuvalotus paskaa. Sitä kerrotaan vain rumille miehille. Komeat miehet kelpaavat omana itsenään mutta meidän rumien pitää "kehittää itseään". Ainut itsensäkehittäminen mikä tuottaa tulosta on plastiikkakirurgia tai rikastuminen, mutta olen jo monta kertaa kertonut mitä ongelmia liittyy sellaiseen suhteeseen, jossa nainen on vain rahan takia.
Se on kaasuvalottamista, yritätte väittää että se on jollain tapaa meidän rumien miesten oma syy ettemme kelpaa. Se että sain paskat geenit ei ole minun oma syy.
Ja hauska juttu on että yläasteella kun kävin ulkona yhden naisen tai siihen aikaan tytön kanssa niin kysyin neuvoja yhdeltä komealta kaveriltani. Hän sanoi "oo vaan oma ittes". Hänelle se toimii koska hän on komea ja komeat kelpaa omana itsenään. On sanomattakin selvää ettei niistä "treffeistä" tullut mitään
Katkeroitunutta uhriutumista, osasin odottaakin sitä. Mutta usko pois, itsensä kehittäminen on iso osa sinua itseäsi, sitä kautta löydät oman persoonasi, mielenkiinnot ja inhokkiasiat. Nuo sanomasi komeat kaverit mitä nähtävämmin vain ovat pintaliitosuhteissa tai jos on tuuria, niin heillä on persoonallisuus mikä vetoaa ihmisiin.
Minä en ole kaunis nainen, mielestäni sysiruma, olen ylipainoinen, persjalkainen (158) Kainuun korvesta ja arvaa mitä. Olen onnistunut tutustumaan upeaan Amerikkalaiseen mieheen, jos kiinnostaa niin hän on noin 175, pitkät hiukset, pitkä parta, isävartalo. Mikä meitä yhdistää? Meidän luonteet. Olemme syvällisiä, traumoja läpikäyneitä, elämää nähneitä ja kokeineita aikuisia ihmisiä. Minä olen mt-kuntoutuja, hän on minimipalkkaisessa työssä, mutta olemme onnellisia ja haaveena on säästää rahaa että hän muuttaisi tänne.
Ei ulkonäöllä ole edelleenkään tekemistä minkään kanssa jos vain persoonat ja kemiat kohtaa. Mutta sinulla tuo tietynlainen katkeruus ja toksisuus ajaa kaikki potentiaaliset tuttavuudet pois, se ei ole ihailtava piirre kenessäkään.
Terapia auttaisi, ratkaisukeskeinen, blackpill mies. Kokeile sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kannattaa vaihtaa kaveriporukkaa. Hanki prätkä, ajele kesä. Ajelukavereita kyllä löytyy"
Itseasiassa olen harkinnut pistää välit poikki kaikkiin kavereihini, koska he ovat minua komeampia enkä kestä seurata vierestä kuinka onnellisia he ovat tyttöystäviensä kanssa tai kuunnella tarinoita heidän panokokemuksistaan baari-iltojen jälkeen. Viimeistään silloin kun ne alkaa saamaan lapsia laitan välit poikki.
"Dating Essentials for Men: The Only Dating Guide You Will Ever Need"
En ikinä lukisi red pill paskaa tai mitään muutakaan miesten voimaantumis paskaa. Geenit kertoo että onko miehestä mihinkään vai ei siihen ei mitkään kirjat auta.
Eli oikaistuna: et edes halua kehittää itseäsi ihmisenä mielenkiintoisemmaksi ja päästä oikeaan, tasaiseen ja tasa-arvoiseen parisuhteeseen. Kunhan vain haluat vi
Geeneistä on toki apua ja osa pääsee helpommalla. Joidenkin ei tarvitse tehdä mitään ja jos tällaiselta henkilöltä kysyy neuvoja, niin oletettavasti niitä ei ole tarjolla. Se ei kuitenkaan ole perustelu sille, että itseään ei voisi kehittää tai mahdollisuuksiaan parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oletko yrittänyt lähestyä vaatimattoman näköisiä naisia? "
Deittiäpeissä kuka tahansa voisi antaa minulle tykkäyksen. Ei anna edes ne vaatimattomamman näköiset. Ja kyllä olen viime lukuvuoden aikan monta kertaa yrittänyt jututtaa myös vaatimattomamman näköisiä koulukavereita. Eli sellaisia joilla on lievää ylipainoa ja meikkaaminen ja kosmetiikka eivät ole oma juttu.
Sellaisiakaan naisia ei kiinnosta minun jutut tai seura ja ne osaavat tehdä sen hyvin selväksi. Varmaan niilläkin tinderissä etsinnässä joku jääkiekonpelaajan näköinen kenen kullia voisi lutkuttaa.
Lopeta iskemisyritykset ja koita vain nauttia elämästä. Juttele ihmisille ihan muuten vain eikä iskemistarkoituksessa ja elä opiskelijaelämää. Seurustelu ja muut tulee aikanaan kun kohdalle osuu sopiva ihminen ja se voi tapahtua milloin vain, usein silloin kun vähiten sitä osaat odottaa.
"Seurustelu ja muut tulee aikanaan kun kohdalle osuu sopiva ihminen ja se voi tapahtua milloin vain, usein silloin kun vähiten sitä osaat odottaa."
Suomessa on lukemattomia +40v miehiä jotka odottavat vieläkin. Tapan itseni ennemmin kuin päädyn sellaiseksi
Joo julkisella paikalla saa kuvata, mutta tarkoittaako se sitä, että saa ottaa lähikuvia ihmisten kehon osista ja laittaa ne luvatta jakoon? Enemmänkin niin, että jos joku on sun kuvan taustalla, saat kuvan jakaa, mutta et voi ottaa esim. lähikuvaa ihmisen naamasta ja jakaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Terapia auttaisi, ratkaisukeskeinen, blackpill mies. Kokeile sitä.
Ei se halua. Nauttii tuosta omissa myrkyissään lillumisesta ja uhriutumisesta jota kautta oikeuttaa kaikki naisiin kohdistuvat p*rseilynsä. Noin syvällä itseinhossaan ja hänelle syötetyissä valheissa oleva ei pääse tilastaan koskaan vaan onnistuessaankin löytämään itselleen naisen rinnalleen vain purkaa sen kaiken siihen naisparkaan joka pahimmassa tapauksessa kärrätään ulos ruumispussissa.
Onhan tuo lainsäädännöllisesti vaikeaa, jos kuvasta ei ole selkeästi tunnistettavissa tiettyä henkilöä eikä ole varmuutta suostumukseen kuvan ottamisesta tai kuvaajan henkilöllisyydestä. Kyllähän edelleen on sallittua ottaa esimerkiksi väkijoukosta uutisvideota ja kuvaa, missä näkyy pyllyä ja tissiä sarjana. Enää jää vaihtoehdoksi ihmisille pukeutua julkisilla paikoilla niin, ettei tarvitse hävetä.
Turha valittaa. Olemme itse lainsäätäjät valinneet🙂
Blackbill: itsensä kehittäminen on perusmoodi meille kaikille korkeamman äo:n ihmisille. Sitä haluaa kehittää itseään, saada itsetuntemusta ja oppia, läpi elämän. Koska se on hauskaa, auttaa kestämään vastoinkäymisiä, helpottaa sosiaalisissa suhteessa, ymmärtää itse elämää.
Jos et halua kehittää itseäsi, no: ongelmasi on siinä. Tee tiedolla mitä haluat.
Kyseessä ovat idioottikakarat kun tuota tekevät!
Jotkut murkkuikäiset nuljakkeet!
Toki, voi sitä joku aikuinenkin olla noin hlvetin kaheli että moista tekee, mutta silloin kyseessä on siis todella kaheli tyyppi!
Eihän tämä toiminta vaan ollut mitenkään varsinaissuomeen keskittynyttä? Siellähän kahelius on suorastaan kunniaksi luettava asia.
Kuvatkaa Jonnet toistenne perseitä ja pisteyttäkää pläjäys esteettisyyden ja toiminnallisuuden mukaan oikein luvan kera. Kaappihinureita te muutekin olette joten miksi sotkea naisia tähän sheimaukseen
Sinä kainuulainen nainen. Luuleto että voisin jotenkin samaistua kertomukseesi? Nainen kelpaa aina, ihan sama millainen ulkonäkö hänellä on. Ei välttämättä niille jääkiekonpelaaja alfoille mutta joka tapauksessa joka naiselle on joku mies. Mutta sama ei koske miehiä.
80 vuotiaalla 100kg naisellakin olisi enemmän vientiä deittiäpeissä kuin minulla. Ja se on helvetin sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kainuulainen nainen. Luuleto että voisin jotenkin samaistua kertomukseesi? Nainen kelpaa aina, ihan sama millainen ulkonäkö hänellä on. Ei välttämättä niille jääkiekonpelaaja alfoille mutta joka tapauksessa joka naiselle on joku mies. Mutta sama ei koske miehiä.
80 vuotiaalla 100kg naisellakin olisi enemmän vientiä deittiäpeissä kuin minulla. Ja se on helvetin sairasta.
Ei kelpaa, olin yli 10v sinkkuna ennen kun tapasin tämän nykyisen miestuttavuuden.
Kuulkaas äidit ja isät, blokatkaa reitittimilllä ja lastenne puhelimilla pääsy ylilaudalle.
Isät, opettakaa poikanne kunnioittamaan toisia ihmisiä.
Sinkuilla on joku facebook -vertaisryhmä, samoin discordissa on. Mene sinne purkamaan mieltäsi ja hakemaan vertaistukea. Kohtaamattomuutta on molemmilla sukupuolilla.
Muuten aloittaisin näistä:
- rutiinit päivään
- pidä koti siistinä, jotkut incelit ovat netissä niin paljon, että koti kaatopaikka, roskia, tiskejä, pizzalaatikoita täynnä
- kun menee incelin kotiin, joka on hädissään just siivottu, sen aistii, epätoivon ja sen, että ainoa minkä incel kokee ratkaisevan elämässään kaiken, on parisuhde
- harrasta jotakin liikuntaa, edes kävelyä, jotta mielesi tuulettuu ja aivot saa happea
- vähennä nettiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oletko yrittänyt lähestyä vaatimattoman näköisiä naisia? "
Deittiäpeissä kuka tahansa voisi antaa minulle tykkäyksen. Ei anna edes ne vaatimattomamman näköiset. Ja kyllä olen viime lukuvuoden aikan monta kertaa yrittänyt jututtaa myös vaatimattomamman näköisiä koulukavereita. Eli sellaisia joilla on lievää ylipainoa ja meikkaaminen ja kosmetiikka eivät ole oma juttu.
Sellaisiakaan naisia ei kiinnosta minun jutut tai seura ja ne osaavat tehdä sen hyvin selväksi. Varmaan niilläkin tinderissä etsinnässä joku jääkiekonpelaajan näköinen kenen kullia voisi lutkuttaa.
Lopeta iskemisyritykset ja koita vain nauttia elämästä. Juttele ihmisille ihan muuten vain eikä iskemistarkoituksessa ja elä opiskelijaelämää. Seurustelu ja muut tulee aikanaan kun kohdalle osuu sopiva ihminen ja se voi tapahtua milloin vain
"Seurustelu ja muut tulee aikanaan kun kohdalle osuu sopiva ihminen ja se voi tapahtua milloin vain, usein silloin kun vähiten sitä osaat odottaa."
Suomessa on lukemattomia +40v miehiä jotka odottavat vieläkin. Tapan itseni ennemmin kuin päädyn sellaiseksi
Sen takia sun pitääkin olla rento ja jutella ihmisten kanssa ihan muuten vain, tutustut ihmisiin ystävänä, käyt ulkona tapahtumissa, harrastat ym. etkä istu passiivisena kotona odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei jää kuin ne laittomat keinot mikä sinällään on hyvin ikävää .. Kuvaajan pahoinpitely ei sitten myöskään ole laitonta .. itseasiassa se ei ole pahoinpitely ensinkään vaan kasvatusta ..
Naisilla on tuo hölmö logiikka keksiä omia lakeja.
Unohda naiset, kokeile miehiä.