Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kritiikkiä Pridestä

Vierailija
27.06.2024 |

Milloin Pride-väki tajuaa että homofobia loppuu heti kun seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt käyttäytyvät normaalisti? Ketään ei oikeasti kiinnosta ketä panet sängyssä mutta jos käyttäydyt ja näytät siltä kuin olisit sirkuksessa niin se vieroksuttaa ihmisiä. Tämä ei liity mitenkään seksuaalisuuteen vaan enemmänkin epämiellyttävään ja huomionhakuiseen persoonaan. Homoseksuaalisuus ei tarkoita nimittäin sitä että on pukeuduttava sateenkaareen ja keikisteltävä feminiinisesti ihmisten edessä tehden itsestään numeron. Homoseksuaalisuus on sitä että miehenä panet miehen kanssa sängyssä.

Kommentit (599)

Vierailija
261/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteroilla on kaikki oikeus järjestää oma kulkue ja puistojuhla, vaikka joka kaupunkiin. Mutta se siis pitää jaksaa tehdä itse. Ulinalla se ei synny.

Ulinallahan te homotkin olette kaikkia asioitanne ajaneet.

Ei ole totta. Meidän saavuttamien yhteiskunnallisten muutosten takana on puoli vuosisataa vapaaehtoistyötä eri järjestöissä. Monia satoja ihmisiä, tuhansia ja tuhansia tunteja palkatonta työtä.

Järjestöissä, työtä? Meinaat aktivismia, kanssaihmisten elämän hankaloittamista, heteroiden vähättelyä, cancelointia, mielenosoittamista milloin mistäkin?

Vierailija
262/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa pridessa öyhöävistä ovat homoja tai transeja (peniksiä mekoissa) eli miehiä. Iso osa furryistä ynnä muista on myös miehiä. On sanomattakin selvää että tässä "liikkeessä" on kyse oikeasti vain peniksistä ja niiden palvomisesta. On irvokasta miten homo, MIES uhkailee naista foobikoksi ja kehtaa uhriutua. Miehet eivät koskaan ole olleet alistettuja samalla tavalla kuin naiset. (Iso osa homoista on myös erittäin misogyynisiä)

Minä en palvo kenenkään peniksiä, oli paraati tai ei. 

N42

Miksi sitten juuri naiset halusivat sukupuolen itsemäärittelyn, eli penikset (mekossa tai ilman) naisten pukkareihin ja pesutiloihin, ryhmiin, kiintiöihin ja urheilusarjoihin?

Siihen en osaa sanoa mitään. Itse olin tuota naisia alistavaa sekoilua vastaan mutta jostain syystä liian moni kanssasisar tahtoi tuota. 

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteroilla on kaikki oikeus järjestää oma kulkue ja puistojuhla, vaikka joka kaupunkiin. Mutta se siis pitää jaksaa tehdä itse. Ulinalla se ei synny.

Ei ole totta. Meidän saavuttamien yhteiskunnallisten muutosten takana on puoli vuosisataa vapaaehtoistyötä eri järjestöissä. Monia satoja ihmisiä, tuhansia ja tuhansia tunteja palkatonta työtä.

Järjestöissä, työtä? Meinaat aktivismia, kanssaihmisten elämän hankaloittamista, heteroiden vähättelyä, cancelointia, mielenosoittamista milloin mistäkin?

Laittaisitko esimerkkejä Suomesta tästä homohäiriköinnistä :D

Vierailija
264/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te haluatte joka paikkaan muualle, mutta ette moskeijaan rakkauttanne julistamaan? Miksi esimerkiksi kristittyjen kirkkovihkiminen oli niin hirveän paljon lähellä sydäntä; teille, jotka niin usein kirkossa käytte, mutta islaminuskon mukaan kuolemaan tuomittava homoseksuaalisuus ei teitä pahemmin liikuta? Muslimeitako ei homoina ole, kö?

Vierailija
265/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nämä niskojaan nakkelevat itserakkaat homot pitävät naisvihaakin jonkinlaisena aktivismina. Koska homot levittävät sitä erittäin innokkaasti. Kuvottavaa..

Vierailija
266/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tekisi niin? On jo ajatuksena väärin että jotain "seksuaalisuutta" palvotaan muiden yli, niin kuin homoille tehdään. Ja ihan kun sinäkään et muka tietäisi että pikku sateenkaari lumihiutaleet ovat oikein suojeltuja, oikein speciööl verratuna tavalliseen kansaan. Olen hellvetin kyllästynyt tähän. 

Samaa narsistipasckaa kuin muukin viime vuosikymmenenä syntynyt. 

1970 eli viime vuosikymmenenenä syntynyt pride. 

Vierailija
267/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa pridessa öyhöävistä ovat homoja tai transeja (peniksiä mekoissa) eli miehiä. Iso osa furryistä ynnä muista on myös miehiä. On sanomattakin selvää että tässä "liikkeessä" on kyse oikeasti vain peniksistä ja niiden palvomisesta. On irvokasta miten homo, MIES uhkailee naista foobikoksi ja kehtaa uhriutua. Miehet eivät koskaan ole olleet alistettuja samalla tavalla kuin naiset. (Iso osa homoista on myös erittäin misogyynisiä)

N42

Mitähän vittua sä sekoilet? :DDDD Entäs lesbot sitten?

Lesboja on sen verran vähän tuossa peniksien karkelossa ettei sillä ole mitään väliä. tampio. Ja tiedoksesi sinulle pikku sinitukka, miehet mekoissa ovat saaneet sellaisen toiminnan normalisoitua m

...

Ajatteletko paljonkin teinien seksielämän yksityiskohtia? Nyt on niin synkkää settiä, että suosittelen ammatillista apua.

Ajatuksesi kiertävät kehää ja olet vihan vallassa. Et voi hyvin. Hae apua, hyvä ihminen!

Vierailija
268/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon olet miettinyt asiaa. Hyvää kesää sinulle!

N45, lesbo

Kyllä ja koen kyllä näkeväni asian laajemmin kuin te vähemmistöt itse. Esimerkiksi maskuliiniset homot eivät koe homofobiaa samassa määrin mitä feminiiniset mikä kertoo siitä että kyse ei ole seksuaalisuudesta vaan siitä miltä näytät ja miten käyttäydyt.

Ap

Eli sun mielestä ihmisten pitäisi näyttää ja käyttäytyä perinteisten sukupuolistereotypioiden mukaisesti, tai muuten heitä saa syrjiä?

Sanon vaan että ei pidä ihmetellä miten muut ihmiset kohtelee sua jos näytät kummajaiselta ja käyttäydyt epätyypillisesti. Tämä ei edelleenkään seksuaalisuuteen vaan heterotkin voivat olla tällaisia (mutta harvemmin).

Ap

Luonnostaan feminiinisempi mies siis ansaitsee olemalla olemassa huonon kohtelun?

Vierailija
269/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisitko esimerkkejä Suomesta tästä homohäiriköinnistä :D

Esimerkiksi biologisten naisten oikeuksien polkeminen, ja kaiken ns. sukupuolivapaaksi tekeminen.

Vierailija
270/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Aivan diibadaabaa. Olen käynyt vuosikausia prideilla, valtavasti naisia siellä!

N50

Jos olet oikeasti noin vanha tajuat kyllä tyylin muuttuminsen. Kannatat esim translesboja? Ja ihan kun det tietäsi että siellä pridessä haahuilevat myös heteronaiset keräämässä pisteitä. Jokainen vanhempi tajuaa miten sairas tämä "liike" nykyään on eikä aja oikeiden lesbojen asiaa. Aaah ne vuoden kun aseksuaalit saivat julkista nöyryytystä siellä, sitä ennenhän heitä ei edes päästetty marssiin. 

N42

Vierailija
271/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeaa työtä se on ollut, usein tylsää puurtamista. Mutta sinä joka vihaat, et tunnusta sitä sellaiseksi. Eikä sinua voi vakuuttaa. 

Vierailija
272/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeaa työtä se on ollut, usein tylsää puurtamista. Mutta sinä joka vihaat, et tunnusta sitä s

Mitä te olette saaneet aikaan?

Vierailija
273/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin mieluummin vaikka suviseuroihin kuin pridelle..

Vierailija
274/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tekisi niin? On jo ajatuksena väärin että jotain "seksuaalisuutta" palvotaan muiden yli, niin kuin homoille tehdään. Ja ihan kun sinäkään et muka tietäisi että pikku sateenkaari lumihiutaleet ovat oikein suojeltuja, oikein speciööl verratuna tavalliseen kansaan. Olen hellvetin kyllästynyt tähän. 

Samaa narsistipasckaa kuin muukin viime vuosikymmenenä syntynyt. 

1970 eli viime vuosikymmenenenä syntynyt pride. 

Oikeastaan 1970-luvun Pridellä ei ole mitään tekemistä 2020-luvun Priden kanssa. Ei enää sen jälkeen kun translippu ja transvouhotus nostettiin kaiken muun yläpuolelle. Transaktivistit karkoittivat homoseksuaalit Setasta ja Prideiltä. Ei enää sen jälkeen, kun Pride kolonisoitiin ajamaan lasten transiuttamista ja vihervasemmiston tavoitteita. Ei enää sen jälkeen, kun Gay Pride muuttui kirosanaksi.

Vierailija
275/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Aivan diibadaabaa. Olen käynyt vuosikausia prideilla, valtavasti naisia siellä!

N50

Jos olet oikeasti noin vanha tajuat kyllä tyylin muuttuminsen. Kannatat esim translesboja? Ja ihan kun det tietäsi että siellä pridessä haahuilevat myös heterona

En minä "kannata translesboja". He ovat ihmisiä ja heillä on itsemäärittelyoikeus. Ei se ole kiinni minun mielipiteestäni eikä sen kuulu olla kiinni siitä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

N50

Vierailija
276/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon olet miettinyt asiaa. Hyvää kesää sinulle!

N45, lesbo

Kyllä ja koen kyllä näkeväni asian laajemmin kuin te vähemmistöt itse. Esimerkiksi maskuliiniset homot eivät koe homofobiaa samassa määrin mitä feminiiniset mikä kertoo siitä että kyse ei ole seksuaalisuudesta vaan siitä miltä näytät ja miten käyttäydyt.

Ap

Eli sun mielestä ihmisten pitäisi näyttää ja käyttäytyä perinteisten sukupuolistereotypioiden mukaisesti, tai muuten heitä saa syrjiä?

Sanon vaan että ei pidä ihmetellä miten muut ihmiset kohtelee sua jos näytät kummajaiselta ja käyttäydyt epätyypillisesti. Tämä ei edelleenkään seksuaalisuuteen vaan heterotkin voivat olla tälla

Ainakaan häntä ei voi ottaa yhtä tosissaan kuin maskuliinista miestä. Sori nyt vaan.

Vierailija
277/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te haluatte joka paikkaan muualle, mutta ette moskeijaan rakkauttanne julistamaan? Miksi esimerkiksi kristittyjen kirkkovihkiminen oli niin hirveän paljon lähellä sydäntä; teille, jotka niin usein kirkossa käytte, mutta islaminuskon mukaan kuolemaan tuomittava homoseksuaalisuus ei teitä pahemmin liikuta? Muslimeitako ei homoina ole,

Kyllä, Suomessa on muslimihomoja, myös aktivisteina.

Vierailija
278/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esimerkiksi biologisten naisten oikeuksien polkeminen, ja kaiken ns. sukupuolivapaaksi tekeminen."

Sulla meni nyt transaktivismi sekaisin homojen kanssa. Homoseksuaalit ovat hyvin tietoisia sukupuolesta ja sen merkityksestä. Eivät lesbot halua peniksiä pukkareihinsa tai sänkyihinsä eikä homomiehiä kiinnosta pillu, vaikka sen jatke identifioituisi transmaskuliiniksi.

Vierailija
279/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Mitähän vittua sä sekoilet? :DDDD Entäs lesbot sitten?

Lesboja on sen verran vähän tuossa peniksien karkelossa ettei sillä ole mitään väliä. tampio. Ja tiedoksesi sinulle pikku sinitukka, miehet mekoi

"Ajatteletko paljonkin teinien seksielämän yksityiskohtia? Nyt on niin synkkää settiä, että suosittelen ammatillista apua.

Ajatuksesi kiertävät kehää ja olet vihan vallassa. Et voi hyvin. Hae apua, hyvä ihminen!"

Nyt on suuhengittäjällä sen verran harhaista settiä että parempi pitää taukoa. Vaikea sanoa oletko sinitukka-muija vai joku homowarrior. Molemmat vihaavat tavallista kansaa ja varsinkin naisia. 

Tässä muuten oiva esimerkki miten nämä speciöölit heti rupeavat selittelemään sköndeä jostain vihasta ja phobioista. Homothan ylikäyttävät tuota phobia-korttia jolla sitten kiristävät tavallista kansaa, voivat jopa järjestää potkuja henkilöille joista eivät tykkää. Piirre joka on erittäin vastenmielinen. 

N42

Vierailija
280/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen "rakkauden juhla", pask*apuhetta. Ihmettelen miten homot ja lesbot tulevat toimeen keskenään, kun tuntuvat keskimäärin vihaavan vastakkaista sukupuolta. Ehkä se heteroiden lyttääminen onkin yhdistävä tekijä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan