Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kritiikkiä Pridestä

Vierailija
27.06.2024 |

Milloin Pride-väki tajuaa että homofobia loppuu heti kun seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt käyttäytyvät normaalisti? Ketään ei oikeasti kiinnosta ketä panet sängyssä mutta jos käyttäydyt ja näytät siltä kuin olisit sirkuksessa niin se vieroksuttaa ihmisiä. Tämä ei liity mitenkään seksuaalisuuteen vaan enemmänkin epämiellyttävään ja huomionhakuiseen persoonaan. Homoseksuaalisuus ei tarkoita nimittäin sitä että on pukeuduttava sateenkaareen ja keikisteltävä feminiinisesti ihmisten edessä tehden itsestään numeron. Homoseksuaalisuus on sitä että miehenä panet miehen kanssa sängyssä.

Kommentit (599)

Vierailija
281/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te olette saaneet aikaan?

1) homoseksuaalisuus ei ole enää laitonta

2) homoseksuaalisuus on poistettu sairausluokituksesta

3) homoseksuaaleilla on tasavertainen avioliitto-oikeus

4) homoseksuaalien yhteiskunnallinen asema on parantunut

Aikamoisia saavutuksia, eikö vaan!

Vierailija
282/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon olet miettinyt asiaa. Hyvää kesää sinulle!

N45, lesbo

Kyllä ja koen kyllä näkeväni asian laajemmin kuin te vähemmistöt itse. Esimerkiksi maskuliiniset homot eivät koe homofobiaa samassa määrin mitä feminiiniset mikä kertoo siitä että kyse ei ole seksuaalisuudesta vaan siitä miltä näytät ja miten käyttäydyt.

Ap

Eli sun mielestä ihmisten pitäisi näyttää ja käyttäytyä perinteisten sukupuolistereotypioiden mukaisesti, tai muuten heitä saa syrjiä?

Ihan oikeasti, ihmiset alkavat olla aika väsyneitä tuollaisiin tahallaan väärinymmärtäjiin. Koita nyt olla fiksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeasti noin vanha tajuat kyllä tyylin muuttuminsen. Kannatat esim translesboja? Ja ihan kun det tietäsi että siellä pridessä haahuilevat myös heteronaiset keräämässä pisteitä. Jokainen vanhempi tajuaa miten sairas tämä "liike" nykyään on eikä aja oikeiden lesbojen asiaa. Aaah ne vuoden kun aseksuaalit saivat julkista nöyryytystä siellä, sitä ennenhän heitä ei edes päästetty marssiin. 

N42

No nyt alkaa selvitä tää sun sekoilu, eli olet itse vanha lesbonainen ja ilmeisesti puutteessa koska noin paljon ottaa pannuun koko asia. Vai ootko sen ikäinen että koet jääväsi nuorison jalkoihin?

Vierailija
284/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis kieltää liian värikkäästi pukeutuvat ihmiset. Festarit ja muun yhteisen kokoontumisen. Jotkut heteromiehetkin voivat kävellä aika naismaisesti. Tissitkin on miehillä näkyään yleiset. 

Vierailija
285/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä "kannata translesboja". He ovat ihmisiä ja heillä on itsemäärittelyoikeus. Ei se ole kiinni minun mielipiteestäni eikä sen kuulu olla kiinni siitä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

N50"

Jos kumarrat translesboille, niin pyllistät oikeille lesboille. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole itsemäärittelykysymys, vaan se määrittyy osapuolten biologisen sukupuolen kautta. Penistä vaginaan -seksi ei muutu lesboseksiksi, vaikka peniksenjatke kuvittelisi olevansa nainen.

Vierailija
286/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä. Onhan tuossa jo tarpeeksi.

Vai pitääkö saada pyyhittyä vielä sukupuolet pois biologian kirjoista, ja avata miehille pääsy naisurheiluun?

Vierailija
287/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa pridessa öyhöävistä ovat homoja tai transeja (peniksiä mekoissa) eli miehiä. Iso osa furryistä ynnä muista on myös miehiä. On sanomattakin selvää että tässä "liikkeessä" on kyse oikeasti vain peniksistä ja niiden palvomisesta. On irvokasta miten homo, MIES uhkailee naista foobikoksi ja kehtaa uhriutua. Miehet eivät koskaan ole olleet alistettuja samalla tavalla kuin naiset. (Iso osa homoista on myös erittäin misogyynisiä)

Minä en palvo kenenkään peniksiä, oli paraati tai ei. 

N42

Aivan diibadaabaa. Olen käynyt vuosikausia prideilla, valtavasti naisia siellä!

N50

Jos olet oikeasti noin vanha tajuat kyllä tyylin muuttuminsen. Kannatat esim translesboja? Ja ihan kun det tietäs

"En minä "kannata translesboja". He ovat ihmisiä ja heillä on itsemäärittelyoikeus. Ei se ole kiinni minun mielipiteestäni eikä sen kuulu olla kiinni siitä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

N50"

Ongelma on siinä että nämä "translesbot" ovat oikeasti miehiä jotka haluavat naisia. Ei ole mitään "itsemäärittelyoikeutta" tässä asiassa. Kyseessä on puhtaasti huijaaminen ja hyväksikäyttö. Nämä mieslesbot ihan oikeasti ahdistelevat oikeita lesboja ja nuorisolesbot ovat aivopesty(woken mukaan)hyväksymään lesbodikkiä. Tämä kaikki on sairasta väärin ja sotii lesbouden määritelmää vastaan. 

Kaikkien kukkien ei saa antaa kukkia koska rikkaruohot valtaavat alan ja tappavat lopulta muut. 

Vierailija
288/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tasa-arvo on ihan jees, jos näytät harmaalta ja sulkeudut hiljaa kotiisi. 

Vierailija
289/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50"

Jos kumarrat translesboille, niin pyllistät oikeille lesboille. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole itsemäärittelykysymys, vaan se määrittyy osapuolten biologisen sukupuolen kautta. Penistä vaginaan -seksi ei muutu lesboseksiksi, vaikka peniksenjatke kuvittelisi olevansa nainen.

Anteeksi, nyt minä tipahdin jo kärryiltä; mikä hel vetti on tran s les bo?

Vierailija
290/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteroilla on kaikki oikeus järjestää oma kulkue ja puistojuhla, vaikka joka kaupunkiin. Mutta se siis pitää jaksaa tehdä itse. Ulinalla se ei synny.

Ulinallahan te homotkin olette kaikkia asioitanne ajaneet.

Ei ole totta. Meidän saavuttamien yhteiskunnallisten muutosten takana on puoli vuosisataa vapaaehtoistyötä eri järjestöissä. Monia satoja ihmisiä, tuhansia ja tuhansia tunteja palkatonta työtä.

Järjestöissä, työtä? Meinaat aktivismia, kanssaihmisten elämän hankaloittamista, heteroiden vähättelyä, cancelointia, mielenosoittamista milloin mistäkin?

Ihan oikeaa työtä se on ollut, usein tylsää puurt

- kehotuskiellon poistaminen

- aids-tukikeskuksen peristaminen

- laki rekisteröidystä parisuhteesta, avioliittolain avaaminen

- sateenkaariperheiden lasten oikeuksiin liittyviä monia lakeja

- viharikollisuuteen liittyvä lainsäädäntö tältä osin

- ammattiyhdistysliikkeen herääminen näihin kysymyksiin

- työsuojelulain soveltaminen näihin asioihin

- yhdenvertaisuuslain hyvä soveltaminen näiltä osin

- translain uudistus

... tässä ihan muutamia

Vierailija
291/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää, missä se muut lesbot olette törmänneet sellaiseen, että painostettaisiin suhteisiin transnaisten kanssa? Kuka painostaa, ne transnaiset itsekö? 

Itse en hirveästi ystävien kanssa puhu parinvalintakriteereistä enkä ole koskaan nettideittaillut, liekö se sitten syy, että en ole moiseen törmännyt. 

Vierailija
292/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Kannattaa olla ylpeä ja juhlistaa näitä saavutuksia!

Vierailija
293/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lesboja on sen verran vähän tuossa peniksien karkelossa ettei sillä ole mitään väliä. tampio. Ja tiedoksesi sinulle pikku sinitukka, miehet mekoissa ovat saaneet sellaisen toiminnan normalisoitua mikä ei olisi onnistunut ennen. Eli nuorisolesbot lässyttävät tyttöystävästään joka on oikeasti mies, koska translesbian on ihan olikeasti olemassa! Nuorisolesbot imevät tyttäystävänsä slerssiä ja kertoilevat lesbopalstoilla miten tyttiksen sperma maistuu pahalle.(tosi juttu esim redditissä) Haistakaa nyt haiseva läjä kun ette puolusta edes omia rajojanne. 

N42"

Eli tämä väite nyt todistaa sen että olet itse osallistunut prideen sen verta että väität tietäväsi mistä puhut. Selkeästi sulle on myös ongelmana jos joku kehtaa sanoa sulle vastaan yhtään mitään, koska sun oma vanhan lesbotädin ylpeys ei kestä sitä että olisit väärässä. Ja olet ilmeisen ennakkoluuloinen jos kuvittelet että jokaisella vastaansanojalla on shokkivärjätyt hiukset. Tuntuuko pahalta vanheta vai oletko ilman kumppania kun tulee noin katkeraa settiä?

Vierailija
294/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pyllistä oikeille lesboille, jos en vihaa transihmisiä. Tunnen satoja lesboja, ei kukaan heistä tule kertomaan, että halveksin tai alennan heitä.

Sinua selvästikään en tunne

N50

Vierailija
295/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ihminen ei edusta sukupuolensa ääripäätä, kuten kai kaikki tietävätkin, eli läheskään kaikki miehet eivät ole ylimaskuliinisia alkuhärkiä eivätkä naisista vastaavasti prinsessa hentoisia.

Ja jos ei pysty ottamaan vakavasti muunlaisia, niin aika pieneksi ja varmaan vaikeaksikin jää elämä (ja pää)

Vierailija
296/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen "rakkauden juhla", pask*apuhetta. Ihmettelen miten homot ja lesbot tulevat toimeen keskenään, kun tuntuvat keskimäärin vihaavan vastakkaista sukupuolta. Ehkä se heteroiden lyttääminen onkin yhdistävä tekijä?

Homoseksuaalisuus on se yhdistävä tekijä, jaettu kokemus valtavirrasta poikkeavasta suuntautumisesta.

Vierailija
297/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tasa-arvo on ihan jees, jos näytät harmaalta ja sulkeudut hiljaa kotiisi. 

Täähän se just on. Homous on jees jos et näytä homolta, kerro olevasi homo ja seukkaa normaalisti saman sukupuolen kanssa. Muuten se on siis ihan oukkidoukki!

Vierailija
298/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50"

Äijä mekossa joka valtaa lesbojen alueita ja saitteja väittäen olevansa naislesbo. Ja että lesbojen on harrastettava seksiä tämän äijän kanssa koska muuten se on trans-ja lesbofobiaa. Monilla lesbosaiteilla naiset selittävät näistä äijälesboista kun olisivat ihan normaaleja naisia eikä kiqulikaan muka haittaa koska se on "lesbopenis"

Hyvä esimerkki miten tämä maailma on sairas ja kaikki käsitteet yritetään muuttaa nuorille hulluille. Ja nämä nuoret hullut ovat jatkuvasti vanhempien (jotka eivät muuta esim aatteen määritelmää) kimpussa tämä uusiosoopan kanssa.

Vierailija
299/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50"

Tuolla kirjoittajalla on todella puutteellinen lääkitys. Eikä ilmeisesti ole edes tietoinen (omasta lesboudestaan huolimatta) että strap on vehkeet ovat olemassa... Ilmeisesti naisten välinen seksi strap onin kanssa ei sitten ole oikeaa lesboseksiä :D

Vierailija
300/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä. Onhan tuossa jo tarpeeksi.

Vai pitääkö saada pyyhittyä vielä sukupuolet pois biologian kirjoista, ja avata miehille pääsy naisurheiluun?

Nuo ovat Trans Priden tavoitteita, eivät homoseksuaalien. Transit ja vihervasemmisto ovat anastaneet Priden omiin tarkoitusperiinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä