Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kritiikkiä Pridestä

Vierailija
27.06.2024 |

Milloin Pride-väki tajuaa että homofobia loppuu heti kun seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt käyttäytyvät normaalisti? Ketään ei oikeasti kiinnosta ketä panet sängyssä mutta jos käyttäydyt ja näytät siltä kuin olisit sirkuksessa niin se vieroksuttaa ihmisiä. Tämä ei liity mitenkään seksuaalisuuteen vaan enemmänkin epämiellyttävään ja huomionhakuiseen persoonaan. Homoseksuaalisuus ei tarkoita nimittäin sitä että on pukeuduttava sateenkaareen ja keikisteltävä feminiinisesti ihmisten edessä tehden itsestään numeron. Homoseksuaalisuus on sitä että miehenä panet miehen kanssa sängyssä.

Kommentit (599)

Vierailija
301/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En minä "kannata translesboja". He ovat ihmisiä ja heillä on itsemäärittelyoikeus. Ei se ole kiinni minun mielipiteestäni eikä sen kuulu olla kiinni siitä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

N50"

Jos kumarrat translesboille, niin pyllistät oikeille lesboille. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole itsemäärittelykysymys, vaan se määrittyy osapuolten biologisen sukupuolen kautta. Penistä vaginaan -seksi ei muutu lesboseksiksi, vaikka peniksenjatke kuvittelisi olevansa nainen.

Anteeksi, nyt minä tipahdin jo kärryiltä; mikä hel vetti on tran s les bo?

Äijä mekossa joka valtaa lesbojen alueita ja saitteja väittäen olevansa naislesbo. Ja että lesbojen on harrastettava seksiä tämän äijän kanssa koska muuten se on trans-ja lesbofobiaa. Monilla lesbosaiteilla naiset selittävät näi

Sulla taitaa olla nyt aika rankka pakkomielle tätä asiaa kohtaan

Vierailija
302/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En minä "kannata translesboja". He ovat ihmisiä ja heillä on itsemäärittelyoikeus. Ei se ole kiinni minun mielipiteestäni eikä sen kuulu olla kiinni siitä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

N50"

Jos kumarrat translesboille, niin pyllistät oikeille lesboille. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole itsemäärittelykysymys, vaan se määrittyy osapuolten biologisen sukupuolen kautta. Penistä vaginaan -seksi ei muutu lesboseksiksi, vaikka peniksenjatke kuvittelisi olevansa nainen.

Transnainen, joka on kiinnostunut naisista. Toisin sanoen lesbofetissin omaava heteromies, joka pukeutuu mekkoon. Jostain kumman syystä translesbot eivät halua toisia translesboja. Mistä se voisikaan johtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, missä se muut lesbot olette törmänneet sellaiseen, että painostettaisiin suhteisiin transnaisten kanssa? Kuka painostaa, ne transnaiset itsekö? 

Itse en hirveästi ystävien kanssa puhu parinvalintakriteereistä enkä ole koskaan nettideittaillut, liekö se sitten syy, että en ole moiseen törmännyt. 

En todellakaan ole törmännyt, en verkossa, en bileissä, en vapaa-ajan muussa toiminnassa, enkä ole kuullut kenekään ystäväni törmänneen. 

Vierailija
304/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteroilla on kaikki oikeus järjestää oma kulkue ja puistojuhla, vaikka joka kaupunkiin. Mutta se siis pitää jaksaa tehdä itse. Ulinalla se ei synny.

Ulinallahan te homotkin olette kaikkia asioitanne ajaneet.

Ei ole totta. Meidän saavuttamien yhteiskunnallisten muutosten takana on puoli vuosisataa vapaaehtoistyötä eri järjestöissä. Monia satoja ihmisiä, tuhansia ja tuhansia tunteja palkatonta työtä.

Järjestöissä, työtä? Meinaat aktivismia, kanssaihmisten elämän hankaloittamista, heteroiden vähättelyä, cancelointia, mielenosoittamista milloin mistäkin?

I

Muuten tosi jees, mutta translakia ei olisi tarvinnut muuttaa yleiseksi sukupuolenvaihtolaiksi. Ei-transeilla ei ole mitään tarvetta saada vastakkaisen sukupuolen henkkareita. Nythän sukupuolitiedon voi vaihtaa omalla ilmoituksella ilman transdiagnoosia tai aiettakaan transhoitoihin.

Vierailija
305/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika sentään mistä johtuu, että sateenkaariväki lisääntyy vuosi vuodelta. Ovat älykkäitä ja hyvin toimeen tulevia, koska heillä ei ole lapsia. Voi perhana sentään, mehän kuollaan tätä menoa sukupuuttoon.

Vierailija
306/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tasa-arvo on ihan jees, jos näytät harmaalta ja sulkeudut hiljaa kotiisi. 

Täähän se just on. Homous on jees jos et näytä homolta, kerro olevasi homo ja seukkaa normaalisti saman sukupuolen kanssa. Muuten se on siis ihan oukkidoukki!

Homojen kulta-aikaa oli 90-00-luvulla. Homot eivät esittäneet mitään sirkusfriikkejä niin kuin nykyään vaan olivat normaaleja. Kenelläkään ei ollut mitään ongelmaa homojen kanssa eivätkä sen ajan homot ulisseetkaan jostain ihme oikeuksista siihen aikaan. Koska ne oikeudet olivat jo olemassa. Oli paljon erittäin suosittuja homo-yökerhoja ja ne vetivät porukkaa molemmista päistä. Tämä nykyajan homojen, teinihomojen ulina jostain syrjinnästä on NAURETTAVAA ja suoraan valetta. Äläkä edes yritä jänkyttää vastaan. Suurin osa teistä ei ollut edes vielä syntynyt silloin, minä olin mukana tuossa scenessä joten voin aika hyvin kertoa minkälaista gay-kulttuuri oli Suomessa parikymmentä vuotta sitten. (pk-seudulla)

Vierailija
307/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te olette saaneet aikaan?

1) homoseksuaalisuus ei ole enää laitonta

2) homoseksuaalisuus on poistettu sairausluokituksesta

3) homoseksuaaleilla on tasavertainen avioliitto-oikeus

4) homoseksuaalien yhteiskunnallinen asema on parantunut

Aikamoisia saavutuksia, eikö vaan!

No on kyllä. Onhan tuossa jo tarpeeksi.

Vai pitääkö saada pyyhittyä vielä sukupuolet pois biologian kirjoista, ja avata miehille pääsy naisurheiluun?

Nuo ovat Trans Priden tavoitteita, eivät homoseksuaalien. Transit ja vihervasemmisto ovat anastaneet Priden omiin tarkoitusperiinsä.

Kukaan ei ole vaatimassa sukupuolten pyyhkimistä. Ainoa tavoite on tasa-arvoistaminen siinä mielessä, että ei esimerkiksi olla heti tuomitsemassa jos poika haluaa leikkiä nukeilla ja tytöt autoilla (jälkimmäistä kyllä harvemmin arvostellaankaan). Omassa lapsuudessa löytyi vaikka kuinka paljon näitä että "et voi tehdä tätä asiaa koska olet tyttö".

Näitä eri sukupuolten kirjoittamattomia "sääntöjä" on vaikka kuinka paljon yhteiskunnassa. KETÄÄN EI SILTI PAKOTETA MIHINKÄÄN, yhä saa olla miehet miehiä ja naiset naisia, vaikka miten jaksetaan tästäkin vääntää vastaan. 

Vierailija
308/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osittain ihan totta. Ei minua ainakaan kiinnosta kuka bylsii kenenkin kanssa, mutta pitääkö sitä niin hirveästi erikseen mainostaa.

Kollegan kanssa juuri tänään tuosta puhuttiin. Tämä on vähän samanlaista kuin prinssi Harryn halu elää ilman julkisuutta tavallista elämää.

Prideihmiset haluavat kaiketi että heidän suuntautumistaan pidetään myös tavallisena ja normaalina asiana, mutta ei se siltä näytä enempää kuin Harrynkaan taviselämä.

Vierailija
309/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50"

Transnainen, joka on kiinnostunut naisista. Toisin sanoen lesbofetissin omaava heteromies, joka pukeutuu mekkoon. Jostain kumman syystä translesbot eivät halua toisia translesboja. Mistä se voisikaan johtua.

Nämä eivät muuten ole oikeita transnaisia vaan transvestiitteja, mikä on aivan eri asia. Tosiaan tosi yleistä heidän piireissään tämä lesbofetissi. Oikeat transnaiset ovat yleensä aina kiinnostuneita miehistä.

Vierailija
310/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan pridea sen takia, että esimerkiksi yritystäni on yritetty pakottaa ja painostaa tukemaan ja osallistumaan ja tähän en suostu, päinvastoin, herättää vain enemmän vastarintaa. Ihmisiä kohtelen kunnioituksella, ihan kaikkia.

Vierailija
311/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, missä se muut lesbot olette törmänneet sellaiseen, että painostettaisiin suhteisiin transnaisten kanssa? Kuka painostaa, ne transnaiset itsekö? 

Itse en hirveästi ystävien kanssa puhu parinvalintakriteereistä enkä ole koskaan nettideittaillut, liekö se sitten syy, että en ole moiseen törmännyt. 

Transjärjestöt, kuten aiemmin ketjussa lainattu Sexpo, transit, transaktivistit ja vihervasemmistolaiset. Setakin tarinoi miesten kanssa seksiä harrastavista lesboista. Jos penis voi olla naisen sukupuolielin, niin naisista kiinnostuneella naisella ei ole validia syystä kieltäytyä peniksellisestä kumppanista. Peniksestä kieltäytyviä lesboja on nimitelty genitaalifetisisteiksi, vulvafanaatikoiksi ja seksuaalisiksi rasisteiksi. Deittipalveluista ei voi karsia transnaisia pois. Jos ilmaiset, ettet ole kiinnostunut transidentifioituvista miehistä, niin lennät palvelusta ulos. Australian yhdessä osavaltiossa lesboilla ei ole oikeutta järjestää tapaamisia vain naisten kesken.

Vierailija
312/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? T4T-deittailu on yleistä ja etenkin transnaisparit ovat yliedustettuja suhteessa transihmisten määrään.

Vierailija
313/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muuten tosi jees, mutta translakia ei olisi tarvinnut muuttaa yleiseksi sukupuolenvaihtolaiksi. Ei-transeilla ei ole mitään tarvetta saada vastakkaisen sukupuolen henkkareita. Nythän sukupuolitiedon voi vaihtaa omalla ilmoituksella ilman transdiagnoosia tai aiettakaan transhoitoihin"

Näytäpä yksikin henkilö joka haluaa ihan huvikseen vaihtaa henkilötunnuksen? Siitä tulee nimittäin sellainen monen kuukauden rumba nykyisen digitalisoituneen yhteiskunnan kanssa että ei ole todellakaan mikään läpihuutojuttu (passin vaihto, pankkitunnusten vaihto jne).  

Vierailija
314/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla hauskaa. Mielestäni jokaisen pitäisi saadia  olla oma itsensä, mutta nyt ylellä jo surtiin , että musuja ei oteta riittävästi huomiin markkinoinnissa!

Vierailija
315/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä pyllistä oikeille lesboille, jos en vihaa transihmisiä. Tunnen satoja lesboja, ei kukaan heistä tule kertomaan, että halveksin tai alennan heitä.

Sinua selvästikään en tunne

N50

Biologisten tosiasioiden tunnistaminen, homoseksuaalisuuden määritelmän ja lesbojen seksuaalisen itsemääräämisoikeuden kunnioittaminen ei ole transvihaa. Trans"lesbojen" vaatimukset ovat jyrkässä ristiriidassa lesbojen oikeuksien, turvallisuuden ja määritelmän kanssa.

Vierailija
316/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transjärjestöt, kuten aiemmin ketjussa lainattu Sexpo, transit, transaktivistit ja vihervasemmistolaiset. Setakin tarinoi miesten kanssa seksiä harrastavista lesboista. Jos penis voi olla naisen sukupuolielin, niin naisista kiinnostuneella naisella ei ole validia syystä kieltäytyä peniksellisestä kumppanista. Peniksestä kieltäytyviä lesboja on nimitelty genitaalifetisisteiksi, vulvafanaatikoiksi ja seksuaalisiksi rasisteiksi. Deittipalveluista ei voi karsia transnaisia pois. Jos ilmaiset, ettet ole kiinnostunut transidentifioituvista miehist

Mene nyt jo roskiin mesoamasta tuota sun omaa propagandaa. 

Vierailija
317/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50"

Äijä mekossa joka valtaa lesbojen alueita ja saitteja väittäen olevansa naislesbo. Ja että lesbojen on harrastettava seksiä tämän äijän kanssa koska muuten se on trans-ja lesbofob

Kun te sinitukat imuroitte kaikken jenkkiwoke-öyhötyksestä olisi teidänkin parempi tietää mitä tuleman pitää. Itsehän näitä friikkejä pidätte suojissanne. Itse mahdollistatte tämän sekoilun. Mikä helkkarin woke-teinien pyrähdys tänne taas tuli? Viduddaa kun ei voi keskustella aikuisten kesken vaan väliin tuppaa näitä angsti-lässytyksiä ja homoylistystä. Näistäkin vastauksista oikein aistii naisvihamielisyyden, jokaista viestä vähätellään ja lällytellään missä puhutaan naisten ja lesbojen oikeuksista ja yleensäkin tuo vastenmielinen ylimielinen asenne vastauksissa. Ihan kun jotkut pennut tietäisivät asiat paremmin kuin vanhemmat joilla on jotain kokemustakin. 

Vierailija
318/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tasa-arvo on ihan jees, jos näytät harmaalta ja sulkeudut hiljaa kotiisi. 

Täähän se just on. Homous on jees jos et näytä homolta, kerro olevasi homo ja seukkaa normaalisti saman sukupuolen kanssa. Muuten se on siis ihan oukkidoukki!

Homojen kulta-aikaa oli 90-00-luvulla. Homot eivät esittäneet mitään sirkusfriikkejä niin kuin nykyään vaan olivat normaaleja. Kenelläkään ei ollut mitään ongelmaa homojen kanssa eivätkä sen ajan homot ulisseetkaan jostain ihme oikeuksista siihen aikaan. Koska ne oikeudet olivat jo olemassa. Oli paljon erittäin suosittuja homo-yökerhoja ja ne vetivät porukkaa molemmista päistä. Tämä nykyajan homojen, teinihomojen ulina jostain syrjinnästä on NAURETTAVAA ja suoraan valetta. Äläkä edes yritä jänkyttää vastaan. Suurin osa teistä ei ollut edes

"mutku minä olen OIKEA homo niin minä tiedän miten asiat on". Voi hyvää päivää. 

Vierailija
319/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transjärjestöt, kuten aiemmin ketjussa lainattu Sexpo, transit, transaktivistit ja vihervasemmistolaiset. Setakin tarinoi miesten kanssa seksiä harrastavista lesboista. Jos penis voi olla naisen sukupuolielin, niin naisista kiinnostuneella naisella ei ole validia syystä kieltäytyä peniksellisestä kumppanista. Peniksestä kieltäytyviä lesboja on nimitelty genitaalifetisisteiksi, vulvafanaatikoiksi ja seksuaalisiksi rasisteiksi. Deittipalveluista ei voi karsia transnaisia pois. Jos ilmaiset, ettet ole kiinnostunut transidentifioituvista miehist

No en mä Setalta kysy, ketä pyydän deiteille ja kenen kanssa meen sänkyyn. Päätän siitä ihan itse niin kuin muistakin omista asioistani.

Suosittelen tätä ratkaisua!

Vierailija
320/599 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? T4T-deittailu on yleistä ja etenkin transnaisparit ovat yliedustettuja suhteessa transihmisten määrään.

Ei todellakaan ole yleistä ja jos on niin he ovat juuri näitä transvestiitteja silloin, vaikka väittävät olevansa transnaisia. Oikea transsukupuolisuus on kytköksissä lähes aina omaan biologiseen homoseksuaalisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi