Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
741/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat havaintoja vuosien varrelta ja pitävät isossa kuvassa paikkansa. Eli siis olet kategoriassa 1. Tuotat Suomeen potentiaalin rikollisen.

No nyt heitit hienon, et edes tiedä tämän miehen taustaa/kotimaata. Miksi kertoisin? Koska se ei kuulu sinulle, mutta vaarallinen hän ei ole 😂 

Niin, eivät ne ennenkään ole olleet vaarallisia, se minun Hassan tai Ibrahim on poikkeus. Kunnes sitten jotain tapahtuu. Etkä uskalla sanoa mistä se (en käytä hän-muotoa) on koska se on afrikkalainen. Saksalaisen tai britin olisit jo maininnut.

Niin, eikä se sinunkaan aasiantuontisi tietenkään ole ilotyttö, poikkeus vain. :D

-eri

Ei ole aasiantuontia, eikä tule, mutta ymmärrän niitä joilla sellainen on. Eivät he tee rikoksia vaan ovat rauhallisia ja työteliäitä.

Vierailija
742/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat havaintoja vuosien varrelta ja pitävät isossa kuvassa paikkansa. Eli siis olet kategoriassa 1. Tuotat Suomeen potentiaalin rikollisen.

No nyt heitit hienon, et edes tiedä tämän miehen taustaa/kotimaata. Miksi kertoisin? Koska se ei kuulu sinulle, mutta vaarallinen hän ei ole 😂 

Niin, eivät ne ennenkään ole olleet vaarallisia, se minun Hassan tai Ibrahim on poikkeus. Kunnes sitten jotain tapahtuu. Etkä uskalla sanoa mistä se (en käytä hän-muotoa) on koska se on afrikkalainen. Saksalaisen tai britin olisit jo maininnut.

Okei, olet ihan keskenkasvuinen noiden ajatustesi kanssa. Sen verran voin sanoa, että hän ei ole Lähi-Idästä tai Afrikasta ja lopeta tuo oma rasistisen ajatusmallisi projisointi minuun. Minä en ole rasistinen, sinä olet.

Minua ei kiinnosta eikä heilauta se jos minua sanot rasistiksi. Tämä maa alkaa kohta olla siinä jamassa, että rauhallisimmastakin tulee rasisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikä se sinunkaan aasiantuontisi tietenkään ole ilotyttö, poikkeus vain. :D

-eri

Turhaan yrität maalata mielikuvaa tuosta aasialaisesta naisesta omien pelkojesi ja vihan mukaan.

Vierailija
744/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta eikä heilauta se jos minua sanot rasistiksi. Tämä maa alkaa kohta olla siinä jamassa, että rauhallisimmastakin tulee rasisti.

Minulle on ihan sama oletko rasisti vai et, mutta tuollainen projisointi on keskenkasvuista ja typerää. 

Vierailija
745/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama oletko rasisti vai et, mutta tuollainen projisointi on keskenkasvuista ja typerää. 

Oletko koskaan ajatellut naisista samaa, kun leimaavat kaikki ulkomaalaiset naiset ilotytöiksi?

Vierailija
746/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Turhaan yrität maalata mielikuvaa tuost

Ei tarvitse maalata mitään kuvia, kun kaupungilla kävellessä huomaa heidän hierontalaitoksiaan joka toisessa korttelissa.

Vierailija
747/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut naisista samaa, kun leimaavat kaikki ulkomaalaiset naiset ilotytöiksi?

Miksi ajattelisin? Minä näen ihmiset ihmisinä.

Vierailija
748/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo sanojasi. Nyt leimasit palstan naisista enemmistön keskenkasvuisiksi ja typeriksi.

Vierailija
749/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varo sanojasi. Nyt leimasit palstan naisista enemmistön keskenkasvuisiksi ja typeriksi.

Mitä jos pikku röllipoju menisi ulos pelaamaan vaikka Pokemon go:ta, niin ei tarvitsisi väkisin yrittää provosoida palstamammoja? Olet nimittäin aika surkea.

Vierailija
750/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tarvitse maalata mitään kuvia, kun kaupungilla kävellessä huomaa heidän hierontalaitoksiaan joka toisessa korttelissa."

Oletko vieraillut niissä useinkin? Ajatteletko suomalaisista hierojista samalla tavalla?

Vierailija
751/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on empiirisiä havaintoja jonka tilastot muuten vahvistavat. Suomi on länsimaiden häpeäpilkku ja suomalainen nainen samanlainen ostomorsian kuin thaimaalainenkin.

Vierailija
752/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos pikku röllipoju menisi ulos pelaamaan vaikka Pokemon go:ta, niin ei tarvitsisi väkisin yrittää provosoida palstamammoja? Olet nimittäin aika surkea.

Tää tyyppi on kyllä huono trolli ja ei edes osaa provosoida oikein 😂

Vierailija
753/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on empiirisiä havaintoja jonka tilastot muuten vahvistavat. Suomi on länsimaiden häpeäpilkku ja suomalainen nainen samanlainen ostomorsian kuin thaimaalainenkin.

Hmm, en koe olevani ostomorsian mutta pidä vain tuota ajatusmallia yllä jos se sinua helpottaa.

Vierailija
754/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä juuri sanoin? Heti keskenkasvuinen ja typerä nainen triggeröityi.

Vierailija
755/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei tarvitse maalata mitään kuvia, kun kaupungilla kävellessä huomaa heidän hierontalaitoksiaan joka toisessa korttelissa."

Oletko vieraillut niissä useinkin? Ajatteletko suomalaisista hierojista samalla tavalla?

En koskaan, eipä ole ollut tarvetta. Suomalaisten hierojien en ole nähnyt mainostavan palveluitaan vähäpukeisilla kuvilla tai kertomalla, että nyt on uusia tyttöjä saatavilla.

Vierailija
756/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä juuri sanoin? Heti keskenkasvuinen ja typerä nainen triggeröityi.

En todellakaan triggeröitynyt. :D Vähän säälittää työ yrityksesi tökkiä mammoja huomiota saadaksesi.

Vierailija
757/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan, eipä ole ollut tarvetta. Suomalaisten hierojien en ole nähnyt mainostavan palveluitaan vähäpukeisilla kuvilla tai kertomalla, että nyt on uusia tyttöjä saatavilla.

En minäkään ole koskaan törmännyt siihen, että suomainen nainen mainostaisi millään tavalla itseään, mutta silti olen käynyt nussimassa useita kymmeniä naisia, jotka jakavat pillua hyvin auliisti, eikä kenenkään tarvitse maksaa siitä mitään.

Ja tämä liittyy asiaan miten? Ei ketään kiinnosta seksielämäsi.

Vierailija
758/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaupungissa on pari thaihierontapaikkaa, en ole koskaan nähnyt heidän mainostavan palveluitaan vähäpukseisilla kuvilla, tms. En sitten tiedä, että tapahtuuko tuota joissain kaupungeissa.

Vierailija
759/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ärsyttää muita naisia. 

Ulkomaalainen nainen = 100% kaunis???  Tuo teoria vähän ontuu, kun kyllä Suomessa on ihan yhtälailla kauniita naisia, kuin muuallakin ja kääntäen, ei missään maassa kaikki naiset ole kauniita, eikä sen puoleen miehetkään, koska joka maassa asuu ihan vain ihmisiä ja ihmisissä on aina kauniita ja vähemmän kauniita.  Se, että puoliso on ulkolainen ei takaa tämän kauneutta, ei miehessä eikä naisessa. Ja jos puoliso valitaan vaan ulkonäön perusteella, niin eipä ole kaksinen valinta peruste, oli kyse sitten kotimaisesta tai ulkolaisesta.  Vaate ehkä kannattaa valita pelkän ulkonäön perusteella, puolisoa ei. Ja kauneus on vielä pitkälle katsojan silmissä. 

Itse en ymmärrä tätä, että naisia jotenkin muka ärsyttäisi, että jollakin miehellä on esim aasialainen vaimo. Ei minua ainakaan. En edes ymmärrä, miksi minua pitäisi ärsyttää jonkun ukon vaimon valinta? (Joitakin naisia kyllä käy sääliksi.) Minua ei ainakaan ärsytä kenenkään puolison valinta oli sitten kyse naisen tai miehen puolisosta. 

Vierailija
760/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ärsyttää muita naisia. 

Ulkomaalainen nainen = 100% kaunis???  Tuo teoria vähän ontuu, kun kyllä Suomessa on ihan yhtälailla kauniita naisia, kuin muuallakin ja kääntäen, ei missään maassa kaikki naiset ole kauniita, eikä sen puoleen miehetkään, koska joka maassa asuu ihan vain ihmisiä ja ihmisissä on aina kauniita ja vähemmän kauniita.  Se, että puoliso on ulkolainen ei takaa tämän kauneutta, ei miehessä eikä naisessa. Ja jos puoliso valitaan vaan ulkonäön perusteella, niin eipä ole kaksinen valinta peruste, oli kyse sitten kotimaisesta tai ulkolaisesta.  Vaate ehkä kannattaa valita pelkän ulkonäön perusteella, puolisoa ei. Ja kauneus on vielä pitkälle katsojan silmissä. 

Itse en ymmärrä tätä, että naisia jotenkin muka ärsyttäisi, että jollakin miehellä on esim aasialainen vaimo. Ei minua ainakaan. En ede

Tuo kauneusväite/käsite on muutenkin varsin subjektiivista. Ja sanontahan kuuluu että kauneus on katsojan silmässä?