Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
321/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itseasiassa ainakin joissain aasian maissa suhtautuminen alkoholiin on naisilla rennompaa kuin suomalaisilla naisilla. Itse en käytä alkoholia humaltumistarkoituksessa, mutta vaimo on useamman kerran pyytänyt, että ottaisin olutta vähän enemmän kerralla, kun olen pikku huppelissa entistäkin hauskempi."

No uskon. Jos olet yhtä kamala selvinpäin kuin tällä palstalla, niin kannattaa tosiaan vetää sitä alkoholia ihan reippaasti vaikka joka päivä. Anna muijallekin, sekin haluaa juoda sut mukavaksi.

Anteeksi mitä? Miten loit mielikuvan et oisin kamala selvinpäin?

Kyllähän nämä sinun juttusi jo tunnistaa. Ei ainuttakaan kommenttia ilman ilkeilyjä. 

Nyt luulet toiseksi henkilöksi.

En todellakaan luule. Olet palstan vastenmielisimpiä kirjoittajia. Kyllä sinut tunnistaa. Valitettavasti. 

Vierailija
322/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AAah naiset vs miehet suomalaisuuden  kesken, ah ihanaa. Ihanaa molemmat osapuolet tykittävät siinä missä pystyvät,täysillä tähdätäkseen sisimpäään päällimäisenä tarkoituksena aiheuttaa kipua, surua, tuskaa, vihaaa. AAAh,2024 ei olla mistä jatkaa. 

Tai, itse asissa...

Jatkakaa.

Tätä se tasa-arvo ja vallan antaminen naisille teettää. Naiset muuttuvat kuin kurittomiksi saksanpaimenkoiriksi purren isäntiään. Tasa-arvo on annettu, mutta naiset painuvat suhteisiin muslimien kanssa. 

Naiset haluavat koulutettuja ja fiksuja miehiä, mutta ottavat lukutaidottomia afrikkalaisia.

Eiks oo ihanaa, et voitte syyttää kurjasta elämästä naisia! Me kun olemme ihan kurittomia ja teemme, mitä haluamme ja kenen kanssa haluamm

Päättelit näin...mistä? Ja olet väärässä..perheessä parikin muualta tullutta, ihanaa ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiä pännii että minulla on brittiläinen mies?

Ei pänni. Ainoastaan herättää myötähäpeää:) Britanniassa on niin rumat naiset, että jopa suominaisella on mahdollisuus kilpailla paikallisista miehistä:D Viikingit ovat aikoinaan ryöstäneet sieltä kaikki hyvännäköiset siksi heidän naisensa ovat niin rumia nykyään.

Vierailija
324/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ihan supisuomalainen mies, mutta kerronpa miksi jotkut naiset ottavat afrikkalaisen vaikka kouluttamattoman miehen. Heillä on itsetunto kohdillaan, ovat ystävällisiä, iloisia, perhekeskeisiä ja osaavat keskustella myös naisten kanssa. Suomalaisista miehistä samaan pystyvät vain ruotsinkieliset.

Kai niillä on itsetunto kohdallaan, kun panevat joka päivä eri naista. Ystävällisiä? Tyhjänpäiväinen hohottelu ei ole ystävällistä ja huijarit muuten ovat ystävällisiä. Perhekeskeisiä? Sama piirre suomalaisessa miehessä on kuulemma tylsyyttä. Osaavat keskustella? Jaa mistä? Yleissivistys on olematon.

Kai se on se suuren mustan munan himo.

Tunnetko yhtään tummaihoista ihmistä? Siis ensimmäistäkään? Vai luetteletko ominaisuuksia, jotka ole opiskellut rassien teksteis

Minä en ole haukkunut yhtään naista. Vain heidän puolisoitaan, jotka oksentavat täällä "onnellisina" pahaa oloaan. Tässä kun on mystinen ristiriita.

Vierailija
325/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia nää Aasian vaimo keskustelut on aina osoitettu lihaville naisille? Oletteko heille siis katkeria? Siitäkö tässä kaikessa on kyse? Kun edes lihavat naiset eivät teitä huoli, niin sitten haetaan aasialainen laiha nainen ja ollaan niin polleeta poikaa. "Kostokroppa", paitsi ettei ole oma kroppa.

Ei muuten varmaan kannata tuoda tänne niitä naisia lihomaan. Muuttakaa itse sinne heidän maahan, vai pelottaako läskifobia?

Tilastojen ja tutkimusten mukaan tuollainen harhakäsitys syntyy siitä, etteivät kauniit, hoikat ja nuoret naiset saa raivareita, kun keski-ikäisillä herrasmiehillä on kauniit ja nuoret aasialaisnaiset vaimoloina. Eli lihavat naiset tunkevat ketjuihin, joihin heillä ei ole mitään positiivista sanottavaa.

Tää on just tätä, joka saa epäilemään sinunkin onnellisuuttasi. Ei aidosti onnellinen ja tasapainoinen mies koe tarvetta haukkua ylistää omaa vaimoaan haukkumalla muita naisia. Siitä herää pieni epäilys, että liekö se eukko sitten niin kovin ihmeellinen onkaan, kun sitä pitää hehkuttaa lyttäämällä muita. 

Minulla on todella hyvä mies. En koe silti tarvetta haukkua muita miehiä kehuakseni häntä. Ja jos sillä on mitään merkitystä, olen puoliksi ulkomaalaistaustainen. Mutta myös puoliksi suomalainen, ja inhoan tätä omien maannaisten törkeää mollaamista. 

Ja ei, itse en ole koskaan kokenut minkäänlaista kateutta, kyräilyä tai muuta outoa käyttäytymistä suomalaisten naisten taholta, vaikka näytän ulkomaalaiselta itse. Tätä provoa viljelevät juuri ne miehet, jotka haluavat vain ja ainoastaan solvata oman maansa naisia. 

Olkaa onnellisia liitoissanne. Ketään ei oikeasti kiinnosta, vaikka pariutuisitte ufon kanssa. 

Vierailija
326/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun heidän seksuaalista valtaansa murentaa naisellinen ulkomaanvahvistus

Vierailija
327/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia nää Aasian vaimo keskustelut on aina osoitettu lihaville naisille? Oletteko heille siis katkeria? Siitäkö tässä kaikessa on kyse? Kun edes lihavat naiset eivät teitä huoli, niin sitten haetaan aasialainen laiha nainen ja ollaan niin polleeta poikaa. "Kostokroppa", paitsi ettei ole oma kroppa.

Ei muuten varmaan kannata tuoda tänne niitä naisia lihomaan. Muuttakaa itse sinne heidän maahan, vai pelottaako läskifobia?

Tilastojen ja tutkimusten mukaan tuollainen harhakäsitys syntyy siitä, etteivät kauniit, hoikat ja nuoret naiset saa raivareita, kun keski-ikäisillä herrasmiehillä on kauniit ja nuoret aasialaisnaiset vaimoloina. Eli lihavat naiset tunkevat ketjuihin, joihin heillä ei ole mitään positiivista sanottavaa.

Liikuttavaa, kuin vinoutunut käsitys suomimiehillä voi olla tilastoista ja tutkimuksista. 

Vierailija
328/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisena naisena olisin minäkin utelias tietämään, miksi muut suomalaiset naiset olisivat niin hapanta naamaa teidän seurassa. Toivottavasti sinä kohtelet korealaista naistasi kunnioittavasti ja ystävällisesti julkisilla paikoilla? Joskus olen nähnyt, että suomalainen kumppani kohtelee aasialaista seuralaistaan orjan lailla. Silloin minäkin näytän hapanta naamaa, mutta nimenomaan suomalaisen kumppanin junttiudelle. Ole siis tarkkana keneen kalikka oikeasti kalahtaa!

Mä vähän epäilen aina näitä teidän havaintoja.  Orjana just varmaan. 

Vierailija
329/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No elantonsa eteen ihmiset tekevät välillä todella ikäviäkin asioita. Hyvä tietenkin, että on mahdollisuus jotenkin perheensä elättää. Ja parempi vaihtoehto tuo, kuin prostituutio. 

Suomalaisten naisten ei tarvi suostua yhtään mihinkään. Elätämme itse itsemme ja lapsemme tarvittaessa."

Teidän ei tosiaan tarvitse suostua mihinkään, ei edes tekemään töitä palkkanne eteen. Mikäs sen mukavampaa, kuin saada palkkaa vaikka lässyttää miesvihaa päivät pitkät aamusta iltaan.

Vierailija
330/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eivät kyenneet lopettamaan muuten? Olivat alkoholisteja? Monelle alkoholistille tulee ero, kun sellaisen kanssa on niin raskasta elää. Raitistuneen kanssa ihan eri tilanne. 

Sinänhän et siis yrittänyt tässä esittää, et naiset saivat miehet juomaan? Sehän tarkoittais, et nää miehet on todella luusereita."

Ravintola-alalla työskentelevänä tiedän, että aika moni mies pakenee lasin ääreen ikäviä kotioloja. Et sinänsä uskottavaa jos juopottelu loppuu uuden naisen myötä.

Eri 

No on kyl ihan ihmisessä se vika, jos juo jonkun toisen takia. Luuserin selitys. Tai tekosyy. Oli mies tai nainen. 

Vierailija
331/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski- ikäisillä herrasmiehillä nuoret aasialaiset vaimot? Aika harvalla herrasmiehellä on, ihan vaan tavismiehillä enemmän.

Sinä et ole koskaan ollut heidän tapahtumissa. Yllättävän monilla korkeakoulutetuilla ja myös rikkailla miehillä on aasialaisia vaimoja. Ja tietysti käsityksesi on syntynyt siitä, että itse taidat olla ns. rupusakia.

No eivät ole täällä edustettuina nämä fiksut miehet. 

Vierailija
332/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski- ikäisillä herrasmiehillä nuoret aasialaiset vaimot? Aika harvalla herrasmiehellä on, ihan vaan tavismiehillä enemmän.

Sinä et ole koskaan ollut heidän tapahtumissa. Yllättävän monilla korkeakoulutetuilla ja myös rikkailla miehillä on aasialaisia vaimoja. Ja tietysti käsityksesi on syntynyt siitä, että itse taidat olla ns. rupusakia.

No eivät ole täällä edustettuina nämä fiksut miehet. 

On meitä täällä taustalla.

- fiksu

Vierailija
333/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikuttavaa, kuin vinoutunut käsitys suom

Kai ymmärrät, että nämä tilastot ovat vain tämän kirjoittajan vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. 

Vierailija
334/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pänni. Ainoastaan herättää myötähäpeää:) Britanniassa on niin rumat naiset, että jopa suominaisella on mahdollisuus kilpailla paikallisista miehistä:D Viikingit ovat aikoinaan ryöstäneet sieltä kaikki hyvännäköiset siksi heidän naisensa ovat niin rumia nykyään.

Brittimiehet ovat kyllä monesti helkkarin hyvännäköisiä. Suomessa vastaaviin törmää ani harvoin. No naisista en sano mitään, kun ei hirveästi hyvää sanottavaa ole... 😁

Vierailija
335/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisena naisena olisin minäkin utelias tietämään, miksi muut suomalaiset naiset olisivat niin hapanta naamaa teidän seurassa. Toivottavasti sinä kohtelet korealaista naistasi kunnioittavasti ja ystävällisesti julkisilla paikoilla? Joskus olen nähnyt, että suomalainen kumppani kohtelee aasialaista seuralaistaan orjan lailla. Silloin minäkin näytän hapanta naamaa, mutta nimenomaan suomalaisen kumppanin junttiudelle. Ole siis tarkkana keneen kalikka oikeasti kalahtaa!

Mä vähän epäilen aina näitä teidän havaintoja.  Orjana just varmaan. 

Nämä ovat mielisairaita naisia, hölöttävät omia harhojaan.

Vierailija
336/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en ole haukkunut yhtään naista. Vain heidän puolisoitaan, jotka oksentavat täällä "onnellisina" pahaa oloaan. Tässä kun on mystinen ristiriita."

On sulla harrastus.

Vierailija
337/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä ihmisvihaa taas. Mikä saa noin katkeraksi? Sinä herätät myötähäpeää aina vaan.

Vierailija
338/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan luule. Olet palstan vastenmielisimpiä kirjoittajia. Kyllä sinut tunnistaa. Valitettavasti. 

Kyllä sä ny oot erehtynyt henkilöstä. Et vaan kehtaa tunnustaa.

Vierailija
339/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eivät kyenneet lopettamaan muuten? Olivat alkoholisteja? Monelle alkoholistille tulee ero, kun sellaisen kanssa on niin raskasta elää. Raitistuneen kanssa ihan eri tilanne. 

Sinänhän et siis yrittänyt tässä esittää, et naiset saivat miehet juomaan? Sehän tarkoittais, et nää miehet on todella luusereita."

Ravintola-alalla työskentelevänä tiedän, että aika moni mies pakenee lasin ääreen ikäviä kotioloja. Et sinänsä uskottavaa jos juopottelu loppuu uuden naisen myötä.

Eri 

No on kyl ihan ihmisessä se vika, jos juo jonkun toisen takia. Luuserin selitys. Tai tekosyy. Oli mies tai nainen. 

Sama asia, kui  lohtusyöminen. Naisissa on siis paljon luusereita.

Vierailija
340/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä ny oot erehtynyt henkilöstä. Et vaan kehtaa tunnustaa.

Mitäpä kehtaamista anonyymipalstalla olisi. Erehtyisin varmaan luulemaan toiseksi, jos näppikseltäsi tulisi yksikin positiivinen kommentti suomalaisista naisista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme