Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
341/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en ole haukkunut yhtään naista. Vain heidän puolisoitaan, jotka oksentavat täällä "onnellisina" pahaa oloaan. Tässä kun on mystinen ristiriita."

Aasialaiset naiset eivät siedä jos heidän perheeseen kohdistuu vihapuhetta. Voi tulla suomimammalle äkkiä kiire, jos sattuvat kuulemaan. Sinun onni, että haukut miehiä täällä, kun kasvotusten katselisit croksien pyöreitä kärkiä.

Vierailija
342/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia nää Aasian vaimo keskustelut on aina osoitettu lihaville naisille? Oletteko heille siis katkeria? Siitäkö tässä kaikessa on kyse? Kun edes lihavat naiset eivät teitä huoli, niin sitten haetaan aasialainen laiha nainen ja ollaan niin polleeta poikaa. "Kostokroppa", paitsi ettei ole oma kroppa.

Ei muuten varmaan kannata tuoda tänne niitä naisia lihomaan. Muuttakaa itse sinne heidän maahan, vai pelottaako läskifobia?

Tilastojen ja tutkimusten mukaan tuollainen harhakäsitys syntyy siitä, etteivät kauniit, hoikat ja nuoret naiset saa raivareita, kun keski-ikäisillä herrasmiehillä on kauniit ja nuoret aasialaisnaiset vaimoloina. Eli lihavat naiset tunkevat ketjuihin, joihin heillä ei ole mitään positiivista sanottavaa.

Tää on just tätä, joka saa epäilemään sinunkin onnel

Se näissä suomalaisten naisten haukkujissa myös mietityttää, minkälaiset äidit ja siskot heillä on. Samallahan he haukkuvat nämäkin. Mut jos sit onkin ollut vaikea äiti-suhde, voi katkeruus nousta siitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kumppanis nuorempi? Jos vaikka ihmiset kattoo huomaa sen. En minäkään lapsimorsiamia hyväksy.

Vierailija
344/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No elantonsa eteen ihmiset tekevät välillä todella ikäviäkin asioita. Hyvä tietenkin, että on mahdollisuus jotenkin perheensä elättää. Ja parempi vaihtoehto tuo, kuin prostituutio. 

Suomalaisten naisten ei tarvi suostua yhtään mihinkään. Elätämme itse itsemme ja lapsemme tarvittaessa."

Teidän ei tosiaan tarvitse suostua mihinkään, ei edes tekemään töitä palkkanne eteen. Mikäs sen mukavampaa, kuin saada palkkaa vaikka lässyttää miesvihaa päivät pitkät aamusta iltaan.

Ai sulle maksetaan tästä? Onko naisviha pakollinen, vai vain bonus? Mistä noihin hommiin pääsee? Kuka maksaa aun trollailuista?

Vierailija
345/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä en ole haukkunut yhtään naista. Vain heidän puolisoitaan, jotka oksentavat täällä "onnellisina" pahaa oloaan. Tässä kun on mystinen ristiriita."

Aasialaiset naiset eivät siedä jos heidän perheeseen kohdistuu vihapuhetta. Voi tulla suomimammalle äkkiä kiire, jos sattuvat kuulemaan. Sinun onni, että haukut miehiä täällä, kun kasvotusten katselisit croksien pyöreitä kärkiä.

Sellaiset uhot sieltä. 140-senttiset aasiamammat pelottaa hurjasti... 😂

Vierailija
346/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset naiset palvovat valkoisia miehiä, mikä ihan kiva. Tosin kyllä ihan oman rotuiset valkoiset naiset myös minua usein palvovat, mutta tämä ei tietenkään ole niiden alempitasoisten miesten etuoikeus. 

Vierailija
347/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se kumppanis nuorempi? Jos vaikka ihmiset kattoo huomaa sen. En minäkään lapsimorsiamia hyväksy.

Minä deittailin kerran 18-vuotiasta vietnamilaisnaista, joka näytti varmaan lähemmäs 15-vuotiaalta. Itse olin kolmekymppinen. Kyllä jotkut saattoivat vähän katsella. :D

Vierailija
348/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset uhot sieltä. 140-senttiset aasiamammat pelottaa hurjasti... 😂

Kaikki jotka ovat työskennelleet aiemmin arabimaissa, ovat harrastaneeet pitkään itsepuolustuslajeja. Ihan ymmärrettävistä syistä. Ei muutenkaan kannata naureskella kenenkään ulkoselle olemukselle, koska yleensä siinä käy köpelösti. 

Vierailija
349/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset palvovat valkoisia miehiä, mikä ihan kiva. Tosin kyllä ihan oman rotuiset valkoiset naiset myös minua usein palvovat, mutta tämä ei tietenkään ole niiden alempitasoisten miesten etuoikeus. 

Sekin aiheuttaa mammoissa kateutta ja vihaa kun ei näitä palvo kukaan.

Vierailija
350/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia nää Aasian vaimo keskustelut on aina osoitettu lihaville naisille? Oletteko heille siis katkeria? Siitäkö tässä kaikessa on kyse? Kun edes lihavat naiset eivät teitä huoli, niin sitten haetaan aasialainen laiha nainen ja ollaan niin polleeta poikaa. "Kostokroppa", paitsi ettei ole oma kroppa.

Ei muuten varmaan kannata tuoda tänne niitä naisia lihomaan. Muuttakaa itse sinne heidän maahan, vai pelottaako läskifobia?

Tilastojen ja tutkimusten mukaan tuollainen harhakäsitys syntyy siitä, etteivät kauniit, hoikat ja nuoret naiset saa raivareita, kun keski-ikäisillä herrasmiehillä on kauniit ja nuoret aasialaisnaiset vaimoloina. Eli lihavat naiset tunkevat ketjuihin, joihin heillä ei ole mitään positiivista sanottavaa.

Se se!

Vierailija
351/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä deittailin kerran 18-vuotiasta vietnamilaisnaista, joka näytti varmaan lähemmäs 15-vuotiaalta. Itse olin kolmekymppinen. Kyllä jotkut saattoivat vähän katsella. :D

Mä en deittaillut erästä nuorta naista, mutta olin varma, että hän on vasta 15-16v, mutta olikin yli 30-vuotias. Samoin luulin omaa vaimoa paljon nuoremmaksi kun ekan kerran soitimme videopuhelun.

Vierailija
352/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisena naisena olisin minäkin utelias tietämään, miksi muut suomalaiset naiset olisivat niin hapanta naamaa teidän seurassa. Toivottavasti sinä kohtelet korealaista naistasi kunnioittavasti ja ystävällisesti julkisilla paikoilla? Joskus olen nähnyt, että suomalainen kumppani kohtelee aasialaista seuralaistaan orjan lailla. Silloin minäkin näytän hapanta naamaa, mutta nimenomaan suomalaisen kumppanin junttiudelle. Ole siis tarkkana keneen kalikka oikeasti kalahtaa!

Mä vähän epäilen aina näitä teidän havaintoja.  Orjana just varmaan. 

Nämä ovat mielisairaita naisia, hölöttävät omia harhojaan.

Onko tolla syndroomalla joku nimi? Yhtään ainoata kommenttia ei ole, missä meitä naisia ette hauku. Mikä tekee ihmisen noin onnettomaksi?

Vierailija
353/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten silmistä näkee, miten he kaihoisasti katsovat aasialaisia naisia, tietenkin omalta tantalta salaa.

Vierailija
354/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla harrastus.

Samoin. Täällähän sinäkin.

Vierailija
355/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, täälläkö se palstaspesiaali pierumies tänään mäyhkää. 

Vierailija
356/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten silmistä näkee, miten he kaihoisasti katsovat aasialaisia naisia, tietenkin omalta tantalta salaa.

Asuin paikassa jossa oli thai-hieromalaitos vieresdä. Oli ihan bordelli, eukot kävivät jatkuvasti lähikaupassa ostamassa kortsuja. Ne naiset oli kyllä niin sammakon näköisiä länkisääriä, että mieheni sanoi Hyi helvevetti, kuka tuolla haluaa käydä?

Vierailija
357/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se näissä suomalaisten naisten haukkujissa myös mietityttää, minkälaiset äidit ja siskot heillä on. Samallahan he haukkuvat nämäkin. Mut jos sit onkin ollut vaikea äiti-suhde, voi katkeruus nousta siitäkin."

Haluat siis sanoa, että kun naiset mollaavat ja ilkkuvat miehille, he ovat kartuttaneet kokemuksiaan sukulaistensa avulla? Esim. mielikuvat miesten surkeista sänkytaidoista ja pienistä kikkeleistä on oman isän tai isoisän kanssa testattuja juttuja?

Vierailija
358/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eivät kyenneet lopettamaan muuten? Olivat alkoholisteja? Monelle alkoholistille tulee ero, kun sellaisen kanssa on niin raskasta elää. Raitistuneen kanssa ihan eri tilanne. 

Sinänhän et siis yrittänyt tässä esittää, et naiset saivat miehet juomaan? Sehän tarkoittais, et nää miehet on todella luusereita."

Ravintola-alalla työskentelevänä tiedän, että aika moni mies pakenee lasin ääreen ikäviä kotioloja. Et sinänsä uskottavaa jos juopottelu loppuu uuden naisen myötä.

Eri 

No on kyl ihan ihmisessä se vika, jos juo jonkun toisen takia. Luuserin selitys. Tai tekosyy. Oli mies tai nainen. 

Sama asia, kui  lohtusyöminen. Naisissa on siis paljon luusereita.

Lohtua voi kaivata yksinäisyyteen, rankkaan työhön tai vaikka lemmikin menetykseen. Jos suru tekee luuseriksi, niin ok. Toiseen ihmiseen vetoaminen on vain tekosyy. Suomessa voi helposti erota, jos ei kykene rakentamaan hyvää parisuhdetta.

Vierailija
359/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisena naisena olisin minäkin utelias tietämään, miksi muut suomalaiset naiset olisivat niin hapanta naamaa teidän seurassa. Toivottavasti sinä kohtelet korealaista naistasi kunnioittavasti ja ystävällisesti julkisilla paikoilla? Joskus olen nähnyt, että suomalainen kumppani kohtelee aasialaista seuralaistaan orjan lailla. Silloin minäkin näytän hapanta naamaa, mutta nimenomaan suomalaisen kumppanin junttiudelle. Ole siis tarkkana keneen kalikka oikeasti kalahtaa!

Mä vähän epäilen aina näitä teidän havaintoja.  Orjana just varmaan. 

Nämä ovat mielisairaita naisia, hölöttävät omia harhojaan.

Onko tolla syndroomalla joku nimi? Yhtään ainoata kommenttia ei ole, missä meitä naisia

Olet siis mielisairas. Okei.

Vierailija
360/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisit varmaan itsekin olevasi aasialainen. Harmi, että synnyit rumaksi suomalaiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan