Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
361/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kyllä haittaa, kyllä tänne mahtuu.  Aasialaiset naiset on kauniita.

Vierailija
362/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset palvovat valkoisia miehiä, mikä ihan kiva. Tosin kyllä ihan oman rotuiset valkoiset naiset myös minua usein palvovat, mutta tämä ei tietenkään ole niiden alempitasoisten miesten etuoikeus. 

Rahalla saa vaikka palvontaa, jos sitä on vailla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten silmistä näkee, miten he kaihoisasti katsovat aasialaisia naisia, tietenkin omalta tantalta salaa.

Asuin paikassa jossa oli thai-hieromalaitos vieresdä. Oli ihan bordelli, eukot kävivät jatkuvasti lähikaupassa ostamassa kortsuja. Ne naiset oli kyllä niin sammakon näköisiä länkisääriä, että mieheni sanoi Hyi helvevetti, kuka tuolla haluaa käydä?

Vanha kikka haukkua noin, kun vierellä on saapas ja mies on takuulla ollut asiakkaana siellä kerran jos toisenkin.

Vierailija
364/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä en ole haukkunut yhtään naista. Vain heidän puolisoitaan, jotka oksentavat täällä "onnellisina" pahaa oloaan. Tässä kun on mystinen ristiriita."

Aasialaiset naiset eivät siedä jos heidän perheeseen kohdistuu vihapuhetta. Voi tulla suomimammalle äkkiä kiire, jos sattuvat kuulemaan. Sinun onni, että haukut miehiä täällä, kun kasvotusten katselisit croksien pyöreitä kärkiä.

Miksi noin tekisin? Reagoin teidän typeriin juttuihin täällä. Kai kerrot samat röyhtäilyt sun vaimolles? Tuohan se vasta vihapuh etta on, et kutsut puolia suomalaisista milloin siidevalaiks, milloin miksikin hyvin epäinhimmillisillä tavoilla.

Mitä luulet esim. mun puolison ajattelevan sinusta? Tosin minulla ei ole mitään syytä usuttaa häntä kimppuusi, edes näin mielikuvituksen taholla. Olipa lapsellinen uhkaus, et ihan vaimollasi uhkailet😂. Hui!

Vierailija
365/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä en ole haukkunut yhtään naista. Vain heidän puolisoitaan, jotka oksentavat täällä "onnellisina" pahaa oloaan. Tässä kun on mystinen ristiriita."

On sulla harrastus.

Samoin. Täällähän sinäkin.

Välillä kyllä joo. Sinä haukut miehiä ja mä luen niitä ihmeissäni.

Vierailija
366/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten silmistä näkee, miten he kaihoisasti katsovat aasialaisia naisia, tietenkin omalta tantalta salaa.

Asuin paikassa jossa oli thai-hieromalaitos vieresdä. Oli ihan bordelli, eukot kävivät jatkuvasti lähikaupassa ostamassa kortsuja. Ne naiset oli kyllä niin sammakon näköisiä länkisääriä, että mieheni sanoi Hyi helvevetti, kuka tuolla haluaa käydä?

Vanha kikka haukkua noin, kun vierellä on saapas ja mies on takuulla ollut asiakkaana siellä kerran jos toisenkin.

No onhan heidän "hieromonsa" maailmankuuluja, joten mikä ihme se on, jos heidät siihen ammattiin yhdistetään? Se on jännä, että miesten kertomana nämä bordellitarinat ovat "höhö, joo", mutta naisten kertomana haukkumista.

Eri

Vierailija
367/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla harrastus.

Samoin. Täällähän sinäkin.

Välillä kyllä joo. Sinä haukut miehiä ja mä luen niitä ihmeissäni.

Ei tarvitse ihmetellä, kun luet, mitä olet kirjoittanut suomalaisista naisista. 

Vierailija
368/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakkoja ärsyttää jo pelkästään se, kun me vapaaehtoisesti sinkut nuoret miehet matkustelemme Japanissa ja Etelä-Koreassa kerran vuoteen harrastamassa irtoseksiä. M28

Vierailija
369/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiä pännii että minulla on brittiläinen mies?

Ei johdu kansalaisuudesta vaan homoudesta.

Vierailija
370/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakkoja ärsyttää jo pelkästään se, kun me vapaaehtoisesti sinkut nuoret miehet matkustelemme Japanissa ja Etelä-Koreassa kerran vuoteen harrastamassa irtoseksiä. M28

Itse eivät kuitenkaan anna joten ilman pitäisi ilmeisesti olla. Juu ei.

Vierailija
371/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset eivät siedä jos heidän perheeseen kohdistuu vihapuhetta. Voi tulla suomimammalle äkkiä kiire, jos sattuvat kuulemaan. Sinun onni, että haukut miehiä täällä, kun kasvotusten katselisit croksien pyöreitä kärkiä.

Sellaiset uhot sieltä. 140-senttiset aasiamammat pelottaa hurjasti... 😂

Kaikki jotka ovat työskennelleet aiemmin arabimaissa, ovat harrastaneeet pitkään itsepuolustuslajeja. Ihan ymmärrettävistä syistä. Ei muutenkaan kannata naureskella kenenkään ulkoselle olemukselle, koska yleensä siinä käy köpelösti. 

Voi hyvää päivää taas. Suomalainen mies, joka uhoaa itsepuolustuslajeja arabimaissa harrastaneella aasialaisnaisella! Siinä vasta ase! Lähettäkää niitä Ukrainaan!!! Mä kualen 😂😂😂😂

Vierailija
372/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut tuon ihan saman työpaikalla. Nuori mies käy kerran pari vuodessa Japanissa ja aina naiset puhuu toimistolla siitä paskaa ja levittää huhuja, kun nuori mies on poissa.

Vierailija
373/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry minä haukun suomalaisia miehiä.niiden thaimaalaisten vaimojen kanssa. Ja tämä on tosi. Tunnen kyllä pari ihan hyvää parisuhdetta. Mutta useimmissa se suomalainen mies on aika alkoholiin menevä. 

Vierailija
374/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry minä haukun suomalaisia miehiä.niiden thaimaalaisten vaimojen kanssa. Ja tämä on tosi. Tunnen kyllä pari ihan hyvää parisuhdetta. Mutta useimmissa se suomalainen mies on aika alkoholiin menevä. 

Miksi sinä haukut? Etkö saa seksiä riittävästi tai peräti lainkaan?

Vierailija
375/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut tuon ihan saman työpaikalla. Nuori mies käy kerran pari vuodessa Japanissa ja aina naiset puhuu toimistolla siitä paskaa ja levittää huhuja, kun nuori mies on poissa.

Naiset pilaa työpaikkojen ilmapiirin miesvihalla. Miten se on suomiakoilta pois, kun me pidämme hauskaa Aasiassa? Tähän en ole ikinä saanut vastausta. M28

Vierailija
376/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitoalalla, joten työkavereita on ollut Filippiineiltä, Intiasta, Kiinasta ja Nepalista. Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että palstamiesten kuvitelmat Aasialaisista naisista ovat suorastaan harhaisia. Aasiassa on pari miljardia naista, ja jokainen heistä on omanlaisensa.

Vierailija
377/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Vierailija
378/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa vaikka olisi marsilainen. En kiinnitä edes huomiota toisten kumppaneihin.

Vierailija
379/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä tulisi kieltää Japanissa ja Aasiassa matkustelu.

Vierailija
380/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on persu, eikä koskisi pitkällä tikullakaan thaikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan