Kysyn toisilta lihavilta: onko lihavuudessa mielestäsi ollut jotakin hyvää?
Itse olen ollut alle kouluikäisestä asti enemmän tai vähemmän lihava koko ikäni. Lihavuuslääkityksellä on paino lähtenyt vuoden aikana laskuun ja on kyllä ollut mielenkiintoista, että lääkityksellä on saanut biologiaa normalisoitua, eikä ole jatkuvasti nälkä. Ei ihmekään, että paino on alkanut laskea.
Tunnustan täysin, että lihavuudesta aiheutuu terveydellistä ja sosiaalista haittaa, enkä ole tällä kysymykselläni "ihannoimassa" lihavuutta.
Eli, kysymys muille lihaville. Onko lihavuudessa ollut mielestäsi jotakin hyvää?
Olen itse todennut, että lihavuudessa on se hyvä puoli, että ikävät ihmiset näyttävät todellisen luonteensa minulle jo heti alkuunsa. Ei tarvitse pelätä, että alkaa tapailla tai päätyy ystäväksi jonkun todella ilkeän ihmisen kanssa, kun he kyllä kiusaavat tai sitten vain ohittavat minut jo heti alkuunsa. Tuntuu, että se on säästänyt niin monelta. Minulla on ihana kumppani ja ihania ystäviä.
Jos tänne tulee ikäviä lihavien haukkumisviestejä, niin pyytäisin, ettette silti pyytäisi ketjua poistettavaksi. :) Lihavien kiusaaminen ei tule ilmiönä näkyväksi, jos haukkumisviestit aina sensuroidaan.
Mukavaa kesää kaikille!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos väsymys, kivut, hankala liikkuminen, uniapnea, alakulo, hikoilu, huono terveys ja nuorena kuoleminen ja ilman miestä jääminen ovat hyviä asioita, niin sitten lihavuus on hyvä juttu.
Hyvät jutut alkavat siinä vaiheessa, kun paino alkaa olemaan ihannekiloissa. :)
No kyllä kuule varmasti suurimmalla osalla lihavista ihmisistä on puoliso.
Ne on olleet hoikkia naimisiin mennessä mutta sitten alkavat mättää kaiken mikä ei liiku ja turpoavat muodottomiksi. Ei ihme, että miehet haksahtavat meihin hoikkiin naisiin.
Tällä palstalla saa haukkua läskejä koska täällä haukutaan ihan kaikkea muutakin mikä ei silmää miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotiaaksi asti olin noin 178-58kg.
Yleensä naisasioissa tuli eteen se tilanne, että olin heidän mielestään kuin pikkupoika.
Eipä aikaakaan kun painoa olikin sata kiloa ja vartalonmuoto sellainen dad bod.
Nyt tuntuu että naisia tulee ovista ja ikkunoista.
M24
Miten voi paino vaihdella noin paljon nuorella ihmisellä, että parinkympin kieppeillä olet välillä 178 kg ja välillä 58 kg? :O
Öhö, öhö, höh höö, muista käyttää kumia kun nussit pilkkua.
M24
Rypyt ei näy niin pian kuin laihempana. Tapaan sanoa että läski on luonnon botox.
Muuta hyvää en keksi.