Mieheni on toimitusjohtaja ja elintasomme on ultraluksusta, tänäänkin pöydässä kolmea eri leikkelettä. Miksi kadehdit onneamme?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Jotain paskaa lauantaimakkaraa teillä korkeintaan.
Lauantaimakkara on joskus ihan hyvää.
Opiskelijana ostettiin, tehtiin lämpimiä voileipiä tms.
Hyvää oli😋
Maistuu toki vieläkin.
Seuraavassa aloituksessa ap vouhkaa, kuinka eivät alennu puhumaan niille jotka eivät osaa ruotsia...
Oottakaas vaan🤣🤣🤣🤣🤣
Ei täällä kukaan kadehdi. Tee jotain omalle elämällesi myös ap
Mitäää????
Eikö se enää olekaan 3ae leikkelettä...
Mitäs niille tapahtui?
Että pöydässä kolmea leikkelettä, kyllä olette varakkaita.
Meillä on 3 possua; Potra, Paavo ja Pena.
Ihania poikia!!
Niillä on omat tuolit ruokapöydässä ja ne saavat vain parasta possunruokaa.
Iltaisin pääsevät omiin sänkyihinsä tutimaan.
En kadehdi sinua, ehkä enemmän säälin, kun pitää pönkittää itsetuntoaan tuolla tavalla. Enkä nyt tarkoita toimitusjohtajamiestäsi, vaan tuota jatkuvaa trollaamista. Jos ei ole kyse tästä, niin sitten xtratuotteista, veljen siskon nimestä, vanhukselle rahkasta, puppavasusta, tai jostain muusta vajakkialoituksesta. Mitä kiksejä sinä oikein saat noin typerästä touhusta? NIIN??
Eiiii, miks toi luulee et joku kadehtis sitä? Noh, pikemminkin säälii.
mulla ei ole yhtään leikkeleitä. Voisitko antaa minulle leikkeleitä, jos tulen hakemaan sieltä teidän ok-talolta Westendistä?
Vierailija kirjoitti:
mulla ei ole yhtään leikkeleitä. Voisitko antaa minulle leikkeleitä, jos tulen hakemaan sieltä teidän ok-talolta Westendistä?
Osaatko ruotsia?
Muuten ap ei arvosta, kuten se on sen jo niin usein kertonutkin...
Mie sain leipäjonosta neljää leikkelettä ja kahta eri juustoa. Turha kehua myöskään millään mersuilla, kun ne on kaikilla mann eillakin.
Itse tykkään juustosta, vaikka vähän lihottaa. Ehkä siksi kadehdin, leikkeleet olis parempi.
Varakkuus ei tee ihmisestä hyvää. Muut asiat tekee, yhdellä leikkeleelläkin pysyy hyvin hengissä , jopa ilman leikkelettä.
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein The Toimitusjohtaja. Miksi ette syö ravintolassa, jos elätte muka ultraluksusta? Kuka raahaa jostain Cittarista "leikkeleitä" kotiinsa?
Älkääs nyt. On olemassa leikkeleitä ja leikkeleitä. Toisia löytyy vain varakkaiden ruokapöydästä.
Onko tämä extraa ostavan yh-äipän alter ego, joka on nyt ostanut extra kinkkua, extra makkaraa ja extra juustoa?
Siellä on K-menun rasia poikineen pöydässä :D
Minulla ei ole varaa ostaa mitään, joten tulen teille päivälliselle ja viihdyn mieluusti iltapalalla ja aamiaisella, saanko kutsun?