Mieheni on toimitusjohtaja ja elintasomme on ultraluksusta, tänäänkin pöydässä kolmea eri leikkelettä. Miksi kadehdit onneamme?
Kommentit (166)
Enpä juurikaan kadehdi T: kasvissyöjä (ammatti: ensihoitaja)
Menin lääkärin vastaanotolle, mutta mitään selitystä en saanut. He vain kertoivat, että minun pitäisi olla onnellinen, koska olin terve ja kaunis.
Kolmea leikkelettä? Köyhillä ehkä yhtä, usein pelkkää voita. Kahdehdin.
Leikkeleet eivät ole luksusta etkä sinä ole toimitusjohtajaa nähnytkään.
Leikkeleet luksusta? Pääsit siis jotenkin nettiin 70-luvun alkupuolelta.
Tää leikkelehomma on vähän vanhenemaan päin. Ihan ok hauska alun perin kyllä.
Vai että oikein The Toimitusjohtaja. Miksi ette syö ravintolassa, jos elätte muka ultraluksusta? Kuka raahaa jostain Cittarista "leikkeleitä" kotiinsa?
Meilläpäs onkin VIITTÄ leikkelettä!
Meillä on jääkaapissa kolmea eri leikkeleitä, säilyy paremmin ja sieltä voi ottaa sitten kun haluaa. Mieheni ei ole toimitusjohtaja, en jaksais ihmisen kanssa joka on stressaantunut, toimitusjohtajat ne päivänsä päättää ei työntekijät.
Ps. Koiralle on lisäksi omat leikkeleet.
Miksi kadehtisin? Olen rakentanut elämäni omanlaisekseni, ettei tarvi kadehtia. Mulle ei merkkaa teidän leikkeet mitään.
Kuka nyt ei olisi kateellinen leikkeleitä? Rahapäivänä meillä pieni pala lauantaimakkaraa ja siinä se.
Anna kun arvaan, tuossa ei ole kaikki, vaan teillä on myös autossa keskuslukitus!
En syö leikkeleitä. Nauttikaa toki elintasostanne, ei se minulta ole pois.
kolme leikkelettä? tuoko on ultraluksuksen mitta? ihan huomaamatta olen elänyt ultraluksuksessa sitten...
Mun äiti on toimitusjohtaja ja tienaa kuussa 2000e
Ja kyllä meilläkin aina ainakin kahta leikkelettä on
On niitä nähty eräitäkin toimitusjohtajia. Sälli ostaa velaksi kaivurin ja perustaa toiminimen. Koulut ei maistu koska sälli haluaa leikkiä kaivurillaan eikä mielellään ole missään palkkatöissä joissa pomo määräilis esim millon tuut töihin. Leikkii sitten yrityksensä toimitusjohtajaa kaivurinsa kanssa aikansa. Syö leikkeleitä ja juo kaljaa.
Ei käy kateeksi. Syökää vaan leikkeleenne, jos niistä tykkäätte.
Jos hwnkilön mielestä ultraluksus ja elämän täyttymys on se, että pöydässä on kolmea leikkelettä, niin sinulla on kyllä helppoa! Tuohon pystyy varmaan 85%:ia kansasta!
Mulla on suhde sun miehen kanssa.
😂