Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on toimitusjohtaja ja elintasomme on ultraluksusta, tänäänkin pöydässä kolmea eri leikkelettä. Miksi kadehdit onneamme?

Vierailija
26.06.2024 |

Niin.

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin vähän kyllä niitä , joilla on paljon oikeita ystäviä  ja jotka pääsevät usein reissaamaan ystäviensä kanssaMinulla ei ole läheisiä ystäviä, on kyllä paljon tuttuja ja juttelukavereita,  muttei niitä joiden kanssa reissata tai käydä keikoilla tai elokuvissa. Yksin ei huvita mennä. En kadehdi raharikkaita, he joutuvat miettimään kuka on heidän oikea ystävä.  

Vierailija
62/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katehdi, elin tuon jo vuosia sitten. Kaikella on aikansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää leikkelehomma on vähän vanhenemaan päin. Ihan ok hauska alun perin kyllä.

Oli ehkä joskus, ns kastiin- Laskostetut leikkeleet ja Raikkaat voileivät, meni ohi jo, ap . mene pois

Vierailija
64/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on huippukirurgi. Leikkeleet annetaan koiralle. Rahaa annetaan Pelastusarmeijalle. Kateus on sairaus. 

Muuten ok sun jutut. MUTTA, se että käytät sana -huipuukirurgi- palajstaa että näin ei ole. Olen itse seurustellut Lääkärin kanssa joka oli kirurgi-sekä psykiatri. Me emm käyttäneet mitään moisia nimityksiä. Pelkkä lääkäri riitti alkuun. Jos joku kysyo lisää, niin siten tarkempi kuvaus. Olen pöyristynyt tuosta sanastasi huippu se ja se.. normalli fiksu ihminen, ei tarvitse moisia etuliitteitä. Mutta tuo on totta kateus on sairaus. Yhdellä on yhtä, toisella toista. vaikka olisi miljonääri, voi olla vain surua,huonoa oloa. Ei hyvää peruselämää. Rikas ,voikin olla sairaaana aina tai lapset rikollisia. Mutta sulle toivotan kivaa kesää. Itse odotan syksyä. sekin makuasia. Mulla on muikut, muusi ja lisänä vielä uusia pottuja, pesto-pasta-vihreä salaatti. Huomenna uuni ohrapuuroa ja se kesän eka  retro mansikkakakku (tarkoittaa, että ei liivatteita jne, mansikka ja kermaa paljon)

Vierailija
65/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette työttömiä. 

Vierailija
66/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suhde sun miehen kanssa.

Sullakin, niin mullakin. Varmaan tavataan eri päivinä.

Vierailija
67/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hulvattomin ketju pitkään aikaan 🤭

Vierailija
68/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina kolmea leikkelettä. En ole koskaan ajatellut, että sitä kadehtisi joku. Ennemmin häpeän ja yritän tuoda myös vihanneksia joukkoon.  

Vierailija
69/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkeleet eivät edusta meille luksusta. Näin kesällä tuoreet marjat ovat luksusta. Emme ole tainneet ostaa kuin kerran tämän vuoden aikana leikkelettä, ei ole meidän juttumme.

t. toimitusjohtajan akka

Vierailija
70/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on raastepöytä salongissa.

Vierailija
71/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHA mitä tarinoita

Vierailija
72/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt ei olisi kateellinen leikkeleitä? Rahapäivänä meillä pieni pala lauantaimakkaraa ja siinä se.

Anna kun arvaan, tuossa ei ole kaikki, vaan teillä on myös autossa keskuslukitus!

Kenties myös vetokoukku.

Nyt mä alan jo vähän tuntea harmitusta. Sano vielä, että teidän autossa on ilmastointi, niin mun ilta on ihan pilalla. 

Vierailija
73/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 maailmansodan jälkeinen pula-aika on jo ohitse. Elintasoa ei enää mitata leikkeleillä ja makkaroilla kuten vanhoissa suomifilmeissä. 

En ole kateellinen kenellekkään leikkeleiden ja makkaran syömisestä tai alkoholin juomisesta.

Vierailija
74/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimitusjohtaja 60V makaa sängyssä vaipoissa ja on hyvä eläke. Olipahan kuitenkin kova ja kuluttava toimarin ura. Tykkäsi lauantaimakkarasta ja kanankoivista.

Vierailija
75/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi rikkaita. Elän tällä hetkellä ns. melko rikkaasti. Rikkaus ei takaa onnea.

Vierailija
76/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan tavallinen joskus jopa likainen perustyö. En koe "köyhyyttä" vaan voin ostaa mitä pieneen elintasoon syntyjään tottunut haluaakin ostaa kun tarvitsee. Minun itsetunto ei ole siitä kiinni juonko pari vuotta vai neljäkymmentä vuotta vanhaa kuohujuomaa.

Takaan kirkkain silmin tässä etten halua yhtään tämän enempää rahaa, koska se ajaa ihmisen kierteeseen jossa rahan palvonta sairastuttaa ihmisen. Tulee ns. Roope-sedän syndrooma.

Rikkaiden riikinkukkoilu on samaan aikaan koomista ja surullista- kellä on enemmän on enemmän itsetietoinen, hieno, ja hyväksytty pörhistelijä. Kilpailu on vain loputon ja tiedämme että maailmassa on taatusti hurjan paljon muita rikkaampia kuin satku-teslaa toimarin palkallaan maksava on huomenna.

Kun enenevästi nuori sukupolvi ei osaa tehdä fyysisiä töitä, vain tuottaa e-mediaa, rahan arvo muuntuu. Miksi monelle tarpeettoman hittituotteen esittelystä tubessa pitäisi tienata kovasti, kun klinikalla hampaan korjaus on melkein halpaa mutta todella paljon tärkeämpää kelle ei ole ehjä hammas. Niin työn markkina-arvokin muuttuu, tyhjästä hömpästä on nyt jos koskaan maksettu paljon ja hyvin monelle. 

No niin. Toivottavasti pitkä tilisaldosi tuo mielihyvää kun täytät sillä henkistä tyhjiötä jota esineillä tehtävä itsekorostaminen tukee.

Vierailija
77/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta. Pienestä asti olen toivonut, että joskus itsellä olisi kolmea eri leikkelettä. Kadehdin vaurauttanne, hienostuneisuuttanne ja sivistystänne. 👍

Tämä fiksu ironia sai minut naurunkyyneliin. Kiitos, päivä pelastettu!

Vierailija
78/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

istu siinä leikkeleinesi. Ja ukko ylitöissä tai muiden toimarien kanssa ryypyllä... tai se sihteeri?

Vierailija
79/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää tuottaa pettymys mutta en kadehdi.

Vierailija
80/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä ja mullakin on kolme aerj leikkeleitä tosin tällä hetkellä kaikki on jääkaapissa eikä pöydällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän