Mieheni on toimitusjohtaja ja elintasomme on ultraluksusta, tänäänkin pöydässä kolmea eri leikkelettä. Miksi kadehdit onneamme?
Kommentit (168)
oot idiootti, kukaan ei kadehdi, sun leikkeleitäs
Apinakin kykenee toimitusjohtajaksi, kun saa vain pikku opastuksen yrityksen toimintasuunnitelmasta. Yrittäjäkin voi leijailla olevansa toimitusjohtaja, vaikka ei olisi mitään kouluja käynyt. Voin syödä vaikka kuutta eri leikkelettä, kun käyn keräämässä tölkkejä pari tuntia.
Kolme on aika vähän.
Tarttis miehen firman alkaa tienaamaan, ettei naposteltavat lopu kesken.
Aijaijai. Noin tyhmää provoa ei aikuinen kirjoita. Surulllista tietysti on, jos elää noin kaukana todellisuudesta unelmissaan, kun kuitenkin ihan hyvin pärjää vähemmälläkin.
Olen normaalituloinen, mutta ei unelmani ole mikään leikkeleitten syönti. Syön sitä, mikä pitää minua terveenä ja kykenevänä töihin. Eikä se maksa paljon.
Makkara ei ole luksusta, on epäterveellistäkin. Toimitusjohtajalla noin tyhmä vaimo😂
Ihanaa kun on leikkenlettä! Onko teillä sellaiset erilliset leikkenle-haarukat, joilla otatte niitä tarjoilu vadilta? On kyllä ihanan luxuxista kun on leikenle vadi ja etilliset haarukat! Olen kadeellinen myönnän.
Ei oo parempaakan tekemistä. Hyvä meininki. Ite popsin ranskiksia ja nakkeja salaattipedillä.
En kadehdi. Yksi leikkele on ihan riittävästi.
Jos olisi kolmea eri juustoa asia olisikin jo ihan toinen.
Meillä ollaan köyhiä, mutta lautasella on herkkuateria, perunoita, keitettyjä munia ja silliä. Lisukkeena vihersalaatti, jälkkärinä mansikoita. En vaihda näitä leikkeleisiin.
En kadehdi onneasi. Tunnen myötähäpeää kerskumistasi. oikeastaan luulen, että olet jotain muuta kun esität.
Tiedoksesi:ultraluksus ei tarkoita leikkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Kolmea leikkelettä? Köyhillä ehkä yhtä, usein pelkkää voita. Kahdehdin.
😞🍞
Ei vastaa mun käsitystäni onnesta. Kerro mulle että kasvatatte ruokanne luomusti itse ja elätte omavaraisesti niin saatan jo ollakin vähän kade.
Kysyisin Puhuvalta päältä, jos olisi mahdollista.
Onni ja raha on kaksi eri asiaa! miehesi ramppaa vieraissa ja lapsesi kärsivät mielenterveysongelmista teidän suorituspakon takia
Oletteko vielä hengissä vai joko leikkeleet ovat aiheuttaneet sen syövän ?
Huutonaurua aiheuttava trollaus! 🤣
Olis mullakin varaa ostaa leikkeleitä jos haluaisin, mutta mielummin laitan leivälle jotain muuta. En pidä tuota lähimainkaan minään luksuksen mittana. Luulet itsestäsi liikoja!
Niin.