Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on toimitusjohtaja ja elintasomme on ultraluksusta, tänäänkin pöydässä kolmea eri leikkelettä. Miksi kadehdit onneamme?

Vierailija
26.06.2024 |

Niin.

Kommentit (166)

Vierailija
81/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen köyhä ja mullakin on kolme aerj leikkeleitä tosin tällä hetkellä kaikki on jääkaapissa eikä pöydällä.

*Kolmea eri 

Vierailija
82/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme eri leikkelelajia on jo hyvä alku tunkutarjottimelle. Onko varaa ostaa muut ainekset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suhde sun miehen kanssa.

Niin minullakin. V*ttu mikä sika!!!

Vierailija
84/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen tuollaisen ylikuluttamisen porsasteluna. 

Vierailija
85/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön aina mitä haluan ja mikä hyvältä maistuu. Eihän tuo mitään ihmeellistä ole.

Paistetut muikut on muuten paljon paremman makuisia kuin kaviaari, ja hernekeitto on kovin virkistävää välillä.

Suurempi rikkaus on jos on iloisia perheenjäseniä tai ystäviä pöydän ympärillä. Se voiskin käydä kateeksi ellei olisi.

Vierailija
86/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisit lääkkeesi ja palaisit takaisin maan pinnalle

Vierailija
87/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että varakas ylellinen henkilö tuhlaa aikaa nimettömillä Internet-foorumeilla.

Vierailija
88/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen puolestanne. Teillä on varaa maksaa ohitusleikkaus ja kuntouttaa itsenne, kun sepelvaltimotauti iskee.

Vierailija
89/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei maistu leikkeleet, sen takia ollaan varmaan jääty keskiluokkaan. No mukavaa elämä juustoillakin, ehkä tässä ei tarvi nostaa statusta lihaluokkaan maitolaarista. 3 eri juustoa olis kyllä löytynyt, mutta leivän päälle ei niistäkään päädy kuin 1.

Vierailija
90/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi  ketään.

Vierailija
91/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että varakas ylellinen henkilö tuhlaa aikaa nimettömillä Internet-foorumeilla.

Just niin, ja jestas mikä käsitys varakkuudesta ja luksuksesta, heh heh kolme eri leikkelttä, taitaa olla suoraan Jakomäestä.

Vierailija
92/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmea eri leikkelettä pöydässä

Ultraluksus

Vot valita vain toisen.

Vierailija
93/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmaan tuhlaa 😆 nimim varakas henkilö, joka rentoutuu näiden palstojen avulla

Vierailija
94/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmea eri leikkelettä pöydässä

Ultraluksus

Vot valita vain toisen.

vauva

ylilauta

Se ois valinnan paikka.

Vierailija
95/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon toimitusjohtaja, mutten syö leikkeleitä vaan lähinnä vegaanista. Eläinrasva lyhentää elinikää.

Vierailija
96/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on huippukirurgi. Leikkeleet annetaan koiralle. Rahaa annetaan Pelastusarmeijalle. Kateus on sairaus. 

Muuten ok sun jutut. MUTTA, se että käytät sana -huipuukirurgi- palajstaa että näin ei ole. Olen itse seurustellut Lääkärin kanssa joka oli kirurgi-sekä psykiatri. Me emm käyttäneet mitään moisia nimityksiä. Pelkkä lääkäri riitti alkuun. Jos joku kysyo lisää, niin siten tarkempi kuvaus. Olen pöyristynyt tuosta sanastasi huippu se ja se.. normalli fiksu ihminen, ei tarvitse moisia etuliitteitä. Mutta tuo on totta kateus on sairaus. Yhdellä on yhtä, toisella toista. vaikka olisi miljonääri, voi olla vain surua,huonoa oloa. Ei hyvää peruselämää. Rikas ,voikin olla sairaaana aina tai lapset rikollisia. Mutta sulle toivotan kivaa kesää. Itse odotan syksyä. sekin makuasia. Mulla on muikut, muusi ja lisänä vielä uusia pottuja, pesto-pasta-vihreä salaatti. Huomen

Voi voi, miks te ratsastatte miestenne titteleillä, mun mies sitä ja tätä ja vielä tota. Mitäs itse sitten olet, kotiorja vai ?

Vierailija
97/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt ei olisi kateellinen leikkeleitä? Rahapäivänä meillä pieni pala lauantaimakkaraa ja siinä se.

Anna kun arvaan, tuossa ei ole kaikki, vaan teillä on myös autossa keskuslukitus!

Kenties myös vetokoukku.

Nyt mä alan jo vähän tuntea harmitusta. Sano vielä, että teidän autossa on ilmastointi, niin mun ilta on ihan pilalla. 

Daciassa on hyvä ilmastointi.

Vierailija
98/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjääkö se toimittaa?

Vierailija
99/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle vain tulee pidemmän päälle kiusallinen olo kun käsi ojossa täytyy anella sitten mieheltään aina rahaa olkoon sitten  pankkikortti?

Vierailija
100/166 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultraluksuskotirouvat suoraan Siltamäestä hiukan huvittelee, kun on siis oikein toimitusjohtajat miehenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi