Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hehku Energia sähkösopimus

Vierailija
26.06.2024 |

Onko sinulla Hehku Energialta sähkösopimusta tai onko ollut? Oletko ollut tyytyväinen asiakkaana?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla vihamiehiä niin suosittele vaan niille.  Miksipäs olisi muuttunut kun GNP ja mikä muu se on aiemmin ollutkaan, muutaman kumminkin jo lopettanut aiemmin.

Vierailija
2/59 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta hetki sitten otin, olen luottavainen. En osaa antaa vielä enempää kokemusasioita. Sopimuksen laadinta ja vahvistus oli helppoa ja nopeaa. Sain sähköpostiini alle vuorokauden kuluttua vahvistuksen juuri oikeilla tiedoilla. Kun tein sopimuksen niin tiedote meni roskapostikansioon ja hieman ihmettelin kun siinä ei näkynyt sovittuja tietoja mutta vahvistuksessa joka tuli myöhemmin oli onneksi oikeat tiedot ja hinnat kuten oli luvattu sivulla sopimusta tehdessäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla vihamiehiä niin suosittele vaan niille.  Miksipäs olisi muuttunut kun GNP ja mikä muu se on aiemmin ollutkaan, muutaman kumminkin jo lopettanut aiemmin.

Mitäs tämä oikein tarkoittaa käytännössä?

Vierailija
4/59 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä että huijari ei muuksi muutu, jos jo ainakin pari huijaus sähkönmyynti firmaa ollut samalla.  

Vierailija
5/59 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä että huijari ei muuksi muutu, jos jo ainakin pari huijaus sähkönmyynti firmaa ollut samalla.  

Eihän sitä tiedä, jos on mokannut niin monet muuttavat tapojansa. No nyt otin sieltä, ihan sama. Katsotaan miten käy.

Vierailija
6/59 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia? Hyviä ehkäpä?

Vierailija
7/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolihuolimattomasti solmittu 12kk määräaikainen soppari Hehkulle kiinteällä hinnalla, ja nyt vituttaa kuin pientä oravaa. En ymmärrä, miten jäi lukematta kaikki paskat arvostelut tästä huijarifirmasta. Ensimmäisen kuukauden ajalta ei laskua näy, ja asiakaspalvelun taso on puhtaat nolla. Nettisivujen mukaan määräaikaisen sopparin purkamisen sopimussakko on 750,00€. Jos pitää paikkansa, en asiaa yhtään ihmettele. Konkurssikypsä firma koko paska. Onko muita, jotka langenneet tähän kusetukseen??

Miten tällanen firma voi edes laillisesti näkyä vertailusivustoilla?

Vierailija
8/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä virtuaalisähköfirmat on kyllä aika epäilyttäviä. Itsekin uusimassa sopimusta kohta, enkä ala muutaman euron takia ottamaan päänsärkyä siitä, että pitääkö sopimusehdot paikkansa ensimmäisen laskun jälkeen.

Vierailija
9/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolihuolimattomasti solmittu 12kk määräaikainen soppari Hehkulle kiinteällä hinnalla, ja nyt vituttaa kuin pientä oravaa. En ymmärrä, miten jäi lukematta kaikki paskat arvostelut tästä huijarifirmasta. Ensimmäisen kuukauden ajalta ei laskua näy, ja asiakaspalvelun taso on puhtaat nolla. Nettisivujen mukaan määräaikaisen sopparin purkamisen sopimussakko on 750,00€. Jos pitää paikkansa, en asiaa yhtään ihmettele. Konkurssikypsä firma koko paska. Onko muita, jotka langenneet tähän kusetukseen??

Miten tällanen firma voi edes laillisesti näkyä vertailusivustoilla?

Itsekin tein tuon aloituksen, sain minä ainakin ekan laskun ja siinä näytti olevan kaikki kunnossa. Milloin alkoi siis sinun sopimuksesi heillä?

Vierailija
10/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä virtuaalisähköfirmat on kyllä aika epäilyttäviä. Itsekin uusimassa sopimusta kohta, enkä ala muutaman euron takia ottamaan päänsärkyä siitä, että pitääkö sopimusehdot paikkansa ensimmäisen laskun jälkeen.

Siis mikä teitä kiukuttaa? Itselläni ainakin kaikki on tähän alkuun sujunut hyvin. Hoidatteko asianne asiallisesti?

Vierailija
11/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspa vastasi viikon viiveellä. Kuten arvelin, eka lasku yhdistetään tokan kanssa, koska kulutus ollut sen verran pientä, eli se asia kunnossa tällä erää. Ei tässä siis varsinaisesti kiukuta se, että asiat olis mennyt itellä tässä kohtaa päin persettä VIELÄ, vaan se, että kaikilla muilla ne on ilmeisesti menneet ja jännittää, että on sitonut itsensä tällaiseen kusetusfirmaan.

Päivittelen tänne, miten homma etenee, ja toivon, että olisin itse niiden onnekkaiden joukossa, joilla Hehkun kanssa asiat sujuneet.

Vierailija
12/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ihan oikeasti googlettaa vähän ennen kuin tekee niinkin isoa asiaa kuin sähkösopimuksen. Etenkin kun monella on ollut valtavia vaikeuksia GNP:n kanssa, mm. kuluttajaviranomaisilla, kun firman laskutus on vuosia ollut ihan mitä sattuu ja laskujen tulo ei välttämättä ole loppunut sopimuksen lopettamiseen.

Itse en ottaisi GNP:tä mistään hinnasta. Enkä mitään muutakaan, jonka nimi ei ole vähintään 10 vuotta vanha, tai jonka nimihistorian syyt olen selvittänyt.

Vierailija
13/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo toinen sähkösopimus Hehkulta, olen erittäin tyytyväinen. Hinta oli ja on taas edullinen, otin vuoden määräaikaisen sopimuksen.

En ymmärrä näitä täällä ulisijoita, mulla on kaikki toiminut hyvin.

Vierailija
14/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo toinen sähkösopimus Hehkulta, olen erittäin tyytyväinen. Hinta oli ja on taas edullinen, otin vuoden määräaikaisen sopimuksen.

Et tietenkään ymmärrä. Sinulle seuraava on varmaan normaalia. Alla yksi uutinen Hehku/GNP:n laittomasta ja tahallisesta toiminnasta lähes päivälleen vuoden takaa. Edelleenkin googlaamalla löytyy vaikka kuinka paljon lisää.

https://www.kkv.fi/ajankohtaista/tiedotteet/kuluttaja-asiamiehelta-kiel…

Kuluttaja-asiamieheltä kielto GNP Energylle: toistaiseksi voimassa olevaa kiinteähintaista sopimusta ei voi muuttaa pörssisähkösopimukseksi

Kuluttaja-asiamies on kieltänyt sähköyhtiö GNP Energy Finland Oy:tä 80000 euron sakon uhalla muuttamasta kuluttajien sähkösopimustyyppejä. Kielto koskee kiinteähintaisten toistaiseksi voimassa olevien sopimusten muuttamista suoraan pörssisähköä seuraaviksi sopimuksiksi. GNP Energy on kesäkuussa 2023 muuttanut nimensä Hehku Energia Oy:ksi.

Kilpailu- ja kuluttajavirastoon tuli syksyllä 2022 lukuisia kuluttajayhteydenottoja GNP Energyn tekemistä hinnankorotuksista ja muista muutoksista toistaiseksi voimassa olevissa sähkönmyyntisopimuksissa. GNP Energylle siirtyi noin 40000 asiakasta konkurssiin menneeltä Lumo Energialta. GNP Energy ilmoitti osalle asiakkaista, että toistaiseksi voimassa olevat kiinteähintaiset sopimukset muutetaan sähköpörssin hintaa suoraan seuraaviksi FLEX-sopimuksiksi. Sopimusmuutosta perusteltiin sähkön markkinahinnan ja sähkönhankintakustannusten huomattavalla nousulla.

Vierailija
15/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aspa vastasi viikon viiveellä. Kuten arvelin, eka lasku yhdistetään tokan kanssa, koska kulutus ollut sen verran pientä, eli se asia kunnossa tällä erää. Ei tässä siis varsinaisesti kiukuta se, että asiat olis mennyt itellä tässä kohtaa päin persettä VIELÄ, vaan se, että kaikilla muilla ne on ilmeisesti menneet ja jännittää, että on sitonut itsensä tällaiseen kusetusfirmaan.

Päivittelen tänne, miten homma etenee, ja toivon, että olisin itse niiden onnekkaiden joukossa, joilla Hehkun kanssa asiat sujuneet.

Siis mikä nyt on se oikea ongelmasi? Minullakin on pieni kulutus ja sain silti ensimmäiseltä vajaaltakin kuukaudelta heti laskun seuraavan kuun alussa. Miksi on erilaisia toimintatapoja? Täytyykin katsoa jokaista laskua suurennuslasilla.

Vierailija
16/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä, ehdin jo säikähtää. Minulla vasta ensimmäinen asiakasvuosi menossa mutta toivoisin että kaikki sujuisi hyvin ja että tulisi jatkossa hyviä tarjouksia tai ainakin kohtuuhintoja sillä tukisin mielelläni Hehkua. Petyin niin paljon vanhoihin hyviin myyjiin manipulaation takia.

Vierailija
17/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä, ehdin jo säikähtää. Minulla vasta ensimmäinen asiakasvuosi menossa mutta toivoisin että kaikki sujuisi hyvin ja että tulisi jatkossa hyviä tarjouksia tai ainakin kohtuuhintoja sillä tukisin mielelläni Hehkua. Petyin niin paljon vanhoihin hyviin myyjiin manipulaation takia.

Miksi tukisit mielelläsi yritystä, joka huijarifirmaksi tiedetään?

Taidat olla GNP Hehkulla töissä.

Vierailija
18/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tukisit mielelläsi yritystä, joka huijarifirmaksi tiedetään?

Taidat olla GNP Hehkulla töissä.

No joo en ole töissä. Tukeehan teitäkin huijareita täällä Suomessa vaikka kuka. Kenenkäs asialla olet itse? Kilpailijanko? 

Vierailija
19/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Vierailija
20/59 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tiedä, jos on mokannut niin monet muuttavat tapojansa. No nyt otin sieltä, ihan sama. Katsotaan miten käy.

Vaan kun toiminta ei muutu. Vanha firma katoo mystisesti, joutuu konkurssiin tai milloin mitäkin mutta uusi firma ilmestyy tyhjästä tilalle, vieläpä samojen naamojen kanssa. Mutta kun kyseessä on kaksi (tai Hehkun tapauksessa ehkä viides) eri firmaa, ei uutta firmaa rankaista entisen metkuista. On tämä veikeää oikeustajua.