Juhani Palmu on kuollut
Kommentit (35)
Juhani oli/on . Kiistaton mestari siinä taiteen tyyli suunnassa jota hän maalasi,ja toki muutakin saman tyyli suunnan mestareita!! Ikävä kun en koskaan saanut mahdollisuutta tavata.Lepää rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää kaveri onnistui syttymään tuleen kaksi kertaa? Häneltä oli sen takia amputoitu toinen käsi ja jalka
Siitä on epäilyksiä, kuka aiheutti.
Itse
Vierailija kirjoitti:
79 vuotta elämää on jo hyvä saavutus.
Rapiat viikkoa vaille 80 vuotta on todellakin hyvä saavutus Palmun elämäntavoilla.
Levätköön rauhassa. Jos on kärsinyt niin on kyllä nauttinutkin. Eikös hän asunut Nizzassakin?
Taiteen ystävänä olen käynyt parissa Palmun näyttelyssä, eikä sykähdyttänyt. Sielutonta liukuhihnataidetta. Mutta jotkut tykkää. Nyt saa Leila, vai mikä sen lesken nimi olikaan, laittaa Juhanin taiteella rahoiksi.
Maine on katoavaista. Vuosituhannen alkupuolella hän oli jatkuvasti lööpeissä ja latotaulut myi kuin häkä.
Nyt hänen kuolemansa ei juurikaan isoja otsikoita kerännyt, eikä täälläkään hänen kuolemansa näytä kovin paljoa hetkauttaneen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tää kaveri onnistui syttymään tuleen kaksi kertaa? Häneltä oli sen takia amputoitu toinen käsi ja jalka
Ensimmäisellä kerralla luki sanomalehteä, ja lehti osui vieressä palaneeseen kynttilään. Toisella kerralla sähköpatja syttyi palamaan. On tosi outoa, että yksi ihminen onnistuu syttymään palamaan kaksi kertaa eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Leila Palmulla helpotti. Muistan kun oma kotona hoidettava mieheni kuoli ja se oli suuri helpotus
Vaimoni kuoli muutama vuosi sitten. Oli kotona hoidettavanani vuosikymmenen. Itse siis hoidin.
Ja silti on kova ikävä ja olisin jatkanut hänen hoitamistaan niin kauan kuin olisin jaksanut.
Yhä tunnen surua ja olisin toivonut taitoa hoitaa häntä niin, että saisimme jakaa arkemme vieläkin.
Mutta elämä päätti toisin.
Vierailija kirjoitti:
Levätköön rauhassa. Jos on kärsinyt niin on kyllä nauttinutkin. Eikös hän asunut Nizzassakin?
Taiteen ystävänä olen käynyt parissa Palmun näyttelyssä, eikä sykähdyttänyt. Sielutonta liukuhihnataidetta. Mutta jotkut tykkää. Nyt saa Leila, vai mikä sen lesken nimi olikaan, laittaa Juhanin taiteella rahoiksi.
Niin, jos on mitä myydä. Kolme öljyvärimaalausta on Palmun nettikaupassa ja kaikissa lukee loppuunmyyty
Taisi Juhani Palmu olla suurpiirteinen rahankäytössään. Kovat tulot ja vielä kovemmat menot.
Mutta ei ollut mikään apurahataiteilija! Kiitos elämäntyöstäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on epäilyksiä, kuka aiheutti.
Eiköhän ole tutkittu.
Palmun taulujen arvo lähtee nousuun, kuten lähes aina, kun taitelija kuolee. Varmaan kohta myös kriitikot antaa tunnustusta.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on vaarallista.
Tapasin muutaman kerran. Oli mukava herrasmies.
Nyt Leila Palmulla helpotti. Muistan kun oma kotona hoidettava mieheni kuoli ja se oli suuri helpotus