Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!
Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.
Kommentit (3257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä palsta naisistakaan kovin imartelevaa kuvaa anna.
Mä olen kyllästynyt naisiin kohdistuvaan vittuiluun ja esineellistämiseen. Joten vittuilen takas.
On huomattu. Nuoret suomalaiset naiset ovat epäkohteliaita miehille Koska mä voin.
Sitä saa mitä tilaa.
Eri
En mä oo tilannu mitään keltään.
Huono käytös saa takaisin huonoa käytöstä.
En ole käyttäytynyt huonosti. Jos sinulla on todisteita muusta niin ole hyvä ja esitä ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoltahan löyty mun perä.
M56v.:D se oiski hyvä joku pitkä hiuksinen mies, josta erehtyy takaa katsottuna olevan nainen ja sen persettä miehet ihailevat ylilaudalla :D
Niin joko mummokin ymmärsi että perse kuvataan takaa ja harvalla on kasvot takaraivossa?
Onhan täällä kerrottu, että joidenkin naamakin näkyi kuvissa. Ihanko oikeasti meinaat, et tässä kohtaa jonnet olis tarkan eettisiä?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä on vain harmia, varsinkin miehistä. Tämä on yksi syy miksi pysyn kaukana miehistä ja välttelen heitä mahdollisimman paljon. En tiedä mitään niin kuvottavaa ja tyhmempää oliota maapallolla kuin miespuolinen ihminen. 🤢
Oot sä oikeesti niin tyhmä, että maailmasta loppuis sodat, kiusaaminen, haukkuminen, ihmisten arvostelu jne. jos miehet poistettaisiin maailmasta? Siinä maailmassa ei kyllä voisi luottaa kehenkään.
Kyllä maailma olisi rauhallisempi paikka ilman miehiä.
Keneen naiset sitten purkaisivat turhautumista ja vihaa? Toisiin naisiin, ja taas oltaisiin samassa tilanteessa.
No siinäpä fiksu reaktio ja todistat väitteen todeksi. "Vähän" liioitellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä palsta naisistakaan kovin imartelevaa kuvaa anna.
Mä olen kyllästynyt naisiin kohdistuvaan vittuiluun ja esineellistämiseen. Joten vittuilen takas.
On huomattu. Nuoret suomalaiset naiset ovat epäkohteliaita miehille Koska mä voin.
Sitä saa mitä tilaa.
Eri
Totta, kostoon perustuu mm Riikka Purran toiminta.
Kenelle Riikka kostaa ja mitä?
Jostain syystä tästä keskustelusta tulee mieleeni Kärpästen herra. Ulipojat eivät ole koskaan sellaisesta kuulleetkaan mutta meidän "mummohuorien" olisi ehkä syytä lukea se uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan Vauvan kummallisin ketju aikoihin, varsinkin kun saa pysyä näin kauan.
Eikö olennainen kysymys ole, miksi teinipoikien pitää kuvata naisten ahtereita kaupassa? Onko tässä kyseessä joku kiusaamisilmiön leviäminen kouluista muihin julkisiin tiloihin, jotka eivät ole niin kontrolloituja - ainakaan vielä.
Kiusaaminen ja nöyryyttäminen on kuulemma kivaa, koska se on helppoa, hauskaa ja toimii.
Miksi nykylapset ja nuoret ovat niin sairaita, että hauskuus haetaan nöyryyttämisestä?
Minä en koe että peppuni kuvaaminen olisi nöyryyttävää, mutta eihän se nyt fiksuakaan ole. Miksi sellaista pitää tehdä? Turhuutta.
se uskisrouva
Tällaiset elämää nähneet kovaksikeit
Miatä tiedät, etteivät tiedä? Tuota samaa tekevät kouluissa ja pienissä piireissä. Niissä todellakin kuvatut tietävät joutuneensa kuvatuiksi ja pilkatuiksi. Luulitko oikeasti, että tällainen toiminta rajoittuu vain yliksen porukoille? Ongelma on just sen yleistyminen ja normalisointi.
Mut tästä moittiminen saa tän palstan kaurahiutaleet hermostumaan. Pitäis saada henkisten pilttien vaan toteuttaa perversioitaan yhtään siihen puuttumatta.
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun miehet saavat mitä tilaavat: yhä harvempi nuori nainen tai ylipäänsä nainen, haluaa olla missään tekemisissä miessukupuolen kanssa 😊
Yhä harvempi mies haluaa olla missään tekemisissä nykyajan naisten, etenkään nuorten naisten kanssa. Olette te sen verran myrkyllistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauskaa, kun joku irttarihyllylle kumartunut muidu pieraisisi tällaisen rnkkarin naamalle kunnon haisevan pierun 😂
Eiköhän tuo ainoastaan tyydyttäisi ulilankku-vajakkien ykkösfetissiä.
Ylilaudalla on mun mummon persus, sillä värjätyt pitkät hiukset ja ikää on 74. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän raskasta koettaa sosiaalistaa yhteiskuntaan iältään täyskasvuista mutta henkiseltä iältään ehkä uhmaikäisen lapsen tasolle jäänyttä vauviksen kautta.
Jokin tekstissäsi kertoo että olet pitkää kesälomaa viettävä sosiaalan tantta..🤔
Ei sosiaalitädeillä ole pitkää kesälomaa. Ihan normi.
Jokin kommentissasi kertoo, että vietät loputonta lomaa. Onko sosiaalihoitajasi lomalla ja tuli ikävä?
-eri
Ulit olisi voineet sopia säännöstössään, että lasten takapuolia ei kuvata eikä laiteta jakoon. Puistattaa nuo lapsiinsekaantujat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun miehet saavat mitä tilaavat: yhä harvempi nuori nainen tai ylipäänsä nainen, haluaa olla missään tekemisissä miessukupuolen kanssa 😊
Yhä harvempi mies haluaa olla missään tekemisissä nykyajan naisten, etenkään nuorten naisten kanssa. Olette te sen verran myrkyllistä porukkaa.
Itänaapurimme kätyrit taputtavat käsiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään on homous sallittu, joten voitte viettää aikaa keskenänne. Takapuolethan teitä kiinnostaa.
Minä laitoin 3 percettä ylikselle tänään, yksi tosi hyvä ja tiukka sekä pari keskinkertaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä on vain harmia, varsinkin miehistä. Tämä on yksi syy miksi pysyn kaukana miehistä ja välttelen heitä mahdollisimman paljon. En tiedä mitään niin kuvottavaa ja tyhmempää oliota maapallolla kuin miespuolinen ihminen. 🤢
Oot sä oikeesti niin tyhmä, että maailmasta loppuis sodat, kiusaaminen, haukkuminen, ihmisten arvostelu jne. jos miehet poistettaisiin maailmasta? Siinä maailmassa ei kyllä voisi luottaa kehenkään.
Kyllä maailma olisi rauhallisempi paikka ilman miehiä.
Keneen naiset sitten purkaisivat turhautumista ja vihaa? Toisiin naisiin, ja taas oltaisiin samassa tilant
Tietenkin naisvaltaisilla aloilla on naisten kesken erimielisyyttä ym. Miten siellä voisi sitä olla miesten kesken, jos kerran suurin osa on naisia. Miesvaltaisillakin aloilla on skismaa miesten kesken. Se ilmaistaan eri tavoin ja miehet eivät kiusaamista tunnusta edes nimettömänä kyselyissä. Koska se koetaan noloksi.
Ainoastaan hoitoalalla on paikoin tylyä työkulttuuria. Sillä on pitkä historia ja juontuu eri hierarkioista.
Olen itse naisvaltaisella alalla, enkä ole törmännyt erityisesti mihinkään suurempiin naistenvälisiin ongelmiin. Päinvastoin, miehet ovat olleet ikäviä. Toisiaan kohtaan ja naisia myös. Pitivät juoruvihkoa. Sinne kirjoittivat "nimettömästi" rumia juttuja naisista. Kunnes se tuli ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pahimmassa tapauksessa tässä aletaan jahtaamaan täysin syyttömiä ihmisiä. Naisten logiikkaan kun ei voi edes luottaa, että tekisivät järkeviä johtopäätelmiä milloin joku kuvaa oikeasti."
No ne syyttömät voivat sitten kiittää teitä salakuvaajia harrastuksestanne. Kannattaisiko lopettaa, ennen kuin kaikkia nuoria miehiä aletaan epäillä?
Vai kannattaisiko sinun mennä hoitoon? Julkisesti saa kuvata ihmisiä, mutta toisen asettaminen huonoon valoon ilman syytä aiheuttaa toiselle osapuolelle mahdollisesti mainehaittaa, jolloin saatat syyllistyä kunnianloukkaukseen
Niin? Mitä halusit tällä todistaa? Kaikki tuollainen on väärin ja me kaikki tiedetään se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pahimmassa tapauksessa tässä aletaan jahtaamaan täysin syyttömiä ihmisiä. Naisten logiikkaan kun ei voi edes luottaa, että tekisivät järkeviä johtopäätelmiä milloin joku kuvaa oikeasti."
No ne syyttömät voivat sitten kiittää teitä salakuvaajia harrastuksestanne. Kannattaisiko lopettaa, ennen kuin kaikkia nuoria miehiä aletaan epäillä?
Vai kannattaisiko sinun mennä hoitoon? Julkisesti saa kuvata ihmisiä, mutta toisen asettaminen huonoon valoon ilman syytä aiheuttaa toiselle osapuolelle mahdollisesti mainehaittaa, jolloin saatat syyllistyä kunnianloukkaukseen
Ihmettelin, miksi et itse osaa googlettaa, vaan kyselet palstalla, mitä ne ovat. Sinullehan ne ovat epäselvät. Nyt sit ehkä tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaaliset normit yleensä koskevat vähän laajempaa porukkaa. Yliksen jannut voivat luoda oman normin kuvailla toistensa alapäitä ja jakaa niitä toisilleen. Norminvastaista on ulottaa tuo käytös niihin, jotka eivät tuohon rajalliseen porukkaan kuulu, eli julkisella paikalla oleviin tyttöihin.
Heidän toimintansa ei siis ole ok tässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin 3 percettä ylikselle tänään, yksi tosi hyvä ja tiukka sekä pari keskinkertaista
Ja sit tulit tänne kehuskelemaan mammoille siitä🤔. "Äitiäitii kato mitä mä tein!!*
Eli miesyhteisössä (ulilauta) on määritelty että naisten pyllyjä ei vain saa vaan myös pitää kuvata sekä jakaa kuvat muille. Joten nämä kuvaajat tekevät sosiaalisten normiensa ja hyvien tapojensa mukaisesti.