Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!

Vierailija
26.06.2024 |

Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.

https://yle.fi/a/74-20096231

Kommentit (3257)

Vierailija
2601/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että vähättely ulottuu terveydenhuoltoon. Ollaan tietämättömiä, ymmärtämättömiä. Vaikka terveydenhuollossa on naisia enemmistö, silti.

Siksi nämäkin miehet riehuu ja ilkkuu tässä ketjussa, he tietävät, ettei heille voi mitään. Voivat tehdä mitä vaan naiselle, käytännössä, jos eivät jää kiinni.

Naisen todellinen arvo ja tasa-arvon tila näkyy rikoksen määrittelyissä ja lainsäädännössä.

Voi kyynel 😢 eikö mummo saanut lääkäriltään sitä kolmiolääkettä mitä halusi?

Hei vaan sinä 20-50+ mies. Pitäisikö tehdä elämällään jotakin muuta kun haukkua naisia netissä?

T. "mummo"

Ei.

T. "pappa"

Vierailija
2602/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoltahan löyty mun perä. 

M56v.

:D se oiski hyvä joku pitkä hiuksinen mies, josta erehtyy takaa katsottuna olevan nainen ja sen persettä miehet ihailevat ylilaudalla :D

Ja aatella kuin ne siitä suuttuisivat jos sitten paljastuisi. Vaikka sehän on vain persekuva, jolla ei ole mitään merkitystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pahimmassa tapauksessa tässä aletaan jahtaamaan täysin syyttömiä ihmisiä. Naisten logiikkaan kun ei voi edes luottaa, että tekisivät järkeviä johtopäätelmiä milloin joku kuvaa oikeasti."

No ne syyttömät voivat sitten kiittää teitä salakuvaajia harrastuksestanne. Kannattaisiko lopettaa, ennen kuin kaikkia nuoria miehiä aletaan epäillä?

Vai kannattaisiko sinun mennä hoitoon? Julkisesti saa kuvata ihmisiä, mutta toisen asettaminen huonoon valoon ilman syytä aiheuttaa toiselle osapuolelle mahdollisesti mainehaittaa, jolloin saatat syyllistyä kunnianloukkaukseen jos rikosta ei tapahtunut.

Vaikka lain mukaan saakin kuvata ihmisiä julkisesti, niin onko se silti aina hyvän ta

Ne on sosiaalisia normeja. Niitä vastaan uhmaikäiset toimivat. Toisille se uhma jää päälle.

Sinäkö nämä normit olet määritellyt? Mistä ne voi lukea? 

Vierailija
2604/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisistä on vain harmia, varsinkin miehistä. Tämä on yksi syy miksi pysyn kaukana miehistä ja välttelen heitä mahdollisimman paljon. En tiedä mitään niin kuvottavaa ja tyhmempää oliota maapallolla kuin miespuolinen ihminen. 🤢

Oot sä oikeesti niin tyhmä, että maailmasta loppuis sodat, kiusaaminen, haukkuminen, ihmisten arvostelu jne. jos miehet poistettaisiin maailmasta? Siinä maailmassa ei kyllä voisi luottaa kehenkään.

Kyllä maailma olisi rauhallisempi paikka ilman miehiä.

Keneen naiset sitten purkaisivat turhautumista ja vihaa? Toisiin naisiin, ja taas oltaisiin samassa tilanteessa. 

Totuus taitaa olla se, että naiset ovat miehille vihaisia, koska heillä on miehistä huonoja kokemuksia. Miehet ovat vihaisia naisille, koska heillä ei ole naisista kokemuksia.

Vierailija
2605/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pahimmassa tapauksessa tässä aletaan jahtaamaan täysin syyttömiä ihmisiä. Naisten logiikkaan kun ei voi edes luottaa, että tekisivät järkeviä johtopäätelmiä milloin joku kuvaa oikeasti."

No ne syyttömät voivat sitten kiittää teitä salakuvaajia harrastuksestanne. Kannattaisiko lopettaa, ennen kuin kaikkia nuoria miehiä aletaan epäillä?

Vai kannattaisiko sinun mennä hoitoon? Julkisesti saa kuvata ihmisiä, mutta toisen asettaminen huonoon valoon ilman syytä aiheuttaa toiselle osapuolelle mahdollisesti mainehaittaa, jolloin saatat syyllistyä kunnianloukkaukseen jos rikosta ei tapahtunut.

Vaikka lain mukaan saakin kuvata ihmisiä julkisesti, niin onko se silti aina hyvän ta

Ne on sosiaalisia normeja. Niitä vastaan uhmaikäiset toimivat. Toisille se uhma jää päälle.

Kielletäänkö näissä normeissa myös naisia käyttämästä housuja tai pussailevan keskenään julkisella paikalla? Entä saako mies kulkea ulkona ilman lakkia tai itkeä suruaan?

Vierailija
2606/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka lain mukaan saakin kuvata ihmisiä julkisesti, niin onko se silti aina hyvän tavan mukaista? 

Missä

Tuo on synonyymi normille eli muita kunnioittavalle jopa huomaavaiselle käytökselle julkisessa tilassa mutta myös ihmissuhteessa. Ollaan ymmärretty toisen rajat ja myös omat rajat. Eli liittyy kultaiseen sääntöön kohtele toista kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan? Miksi kukaan toivoisi alentavaa, jopa häpäisevää käytöstä, tutulta tai ventovieraalta? Vieraalta tuo saattaa olla jopa hämmentävämpää.

Vierailija
2607/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä palsta naisistakaan kovin imartelevaa kuvaa anna.

Mä olen kyllästynyt naisiin kohdistuvaan vittuiluun ja esineellistämiseen. Joten vittuilen takas.

On huomattu. Nuoret suomalaiset naiset ovat epäkohteliaita miehille Koska mä voin

En ole nuori. Mä en kiusaa ketäään ja en ole epäkihtelias. Jos mua kohdellaan huonosti niin mä puolustaudun.

Mä olen nuorena kokenut kaikenlaista pazkaa. En ole enää hiljaa.

Palstalla sun kaltaset haukkuu kaikkia vaikkei ne olis sua huonosti kohdelleet.

Vierailija
2608/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllästynyt naisiin kohdistuvaan vittuiluun ja esineellistämiseen. Joten vittuilen takas.

On huomattu. Nuoret suomalaiset naiset ovat epäkohteliaita miehille Koska mä voin

Sitä saa mitä tilaa.

Eri

En mä oo tilannu mitään keltään.

Vierailija
2609/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan Vauvan kummallisin ketju aikoihin, varsinkin kun saa pysyä näin kauan.

Eikö olennainen kysymys ole, miksi teinipoikien pitää kuvata naisten ahtereita kaupassa? Onko tässä kyseessä joku kiusaamisilmiön leviäminen kouluista muihin julkisiin tiloihin, jotka eivät ole niin kontrolloituja - ainakaan vielä.

Kiusaaminen ja nöyryyttäminen on kuulemma kivaa, koska se on helppoa, hauskaa ja toimii. 

Miksi nykylapset ja nuoret ovat niin sairaita, että hauskuus haetaan nöyryyttämisestä?

Minä en koe että peppuni kuvaaminen olisi nöyryyttävää, mutta eihän se nyt fiksuakaan ole. Miksi sellaista pitää tehdä? Turhuutta.

se uskisrouva

Tällaiset elämää nähneet kovaksikeitetyt uskisrouvat eivät pienestä hätkähdä. Mutta nuorempien, jopa lasten, kohdalla tilanne on eri ja tuollainen saattaa jopa traumatisoida pitkäksi aikaa.

Vierailija
2610/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoltahan löyty mun perä. 

M56v.

:D se oiski hyvä joku pitkä hiuksinen mies, josta erehtyy takaa katsottuna olevan nainen ja sen persettä miehet ihailevat ylilaudalla :D

Niin joko mummokin ymmärsi että perse kuvataan takaa ja harvalla on kasvot takaraivossa?

Vierailija
2611/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisistä on vain harmia, varsinkin miehistä. Tämä on yksi syy miksi pysyn kaukana miehistä ja välttelen heitä mahdollisimman paljon. En tiedä mitään niin kuvottavaa ja tyhmempää oliota maapallolla kuin miespuolinen ihminen. 🤢

Oot sä oikeesti niin tyhmä, että maailmasta loppuis sodat, kiusaaminen, haukkuminen, ihmisten arvostelu jne. jos miehet poistettaisiin maailmasta? Siinä maailmassa ei kyllä voisi luottaa kehenkään.

Keneen naiset sitten purkaisivat turhautumista ja vihaa? Toisiin naisiin, ja taas oltaisiin samassa tilanteessa. 

Totuus taitaa olla se, että naiset ovat miehille

Eli naiset vihaa mua muiden takia vaikken mä vihaa ketään. Kiitti vaan ihmiset, molemmat sukupuolet, jatkossa vihaan teitä kaikkia ja tulen sen näyttämään kohdistamalla vihan viattomiin armotta ja väkivaltaisesti.

Vierailija
2612/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän raskasta koettaa sosiaalistaa yhteiskuntaan iältään täyskasvuista mutta henkiseltä iältään ehkä uhmaikäisen lapsen tasolle jäänyttä vauviksen kautta.

Vierailija
2613/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nuori. Mä en kiusaa ketäään ja en ole epäkihtelias. Jos mua kohdellaan huonosti niin mä puolustaudun.

Mä olen nuorena kokenut kaikenlaista pazkaa. En ole enää hiljaa.

Et tietenkään ole nuori koska päivystät palstalla ja pelkäät että jos kirjoitat paska, saat bannit 😆

Vierailija
2614/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan Vauvan kummallisin ketju aikoihin, varsinkin kun saa pysyä näin kauan.

Eikö olennainen kysymys ole, miksi teinipoikien pitää kuvata naisten ahtereita kaupassa? Onko tässä kyseessä joku kiusaamisilmiön leviäminen kouluista muihin julkisiin tiloihin, jotka eivät ole niin kontrolloituja - ainakaan vielä.

Kiusaaminen ja nöyryyttäminen on kuulemma kivaa, koska se on helppoa, hauskaa ja toimii. 

Miksi nykylapset ja nuoret ovat niin sairaita, että hauskuus haetaan nöyryyttämisestä?

Minä en koe että peppuni kuvaaminen olisi nöyryyttävää, mutta eihän se nyt fiksuakaan ole. Miksi sellaista pitää tehdä? Turhuutta.

se uskisrouva

Tällaiset elämää nähneet kovaksikeitetyt uskisrouvat eivät pienestä hätkähdä. Mutta

Tällaiset uskisrouvat sitten kohtelee huonosti kaikkia "sosiaalisesta normista" poikkeavia suviseuroissa.

https://www.kaleva.fi/sateenkaarinuoret-levittavat-suviseuroilla-heratt…

Vierailija
2615/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehet vois lopettaa tuon perseilyn. 

Vierailija
2616/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut edes kuvitella, miten paljon tunnevammaisia poikia ja miehiä on. Varmaan niillä on isänä ikäloput miehet, joiden siittiöt ovat olleet viallisia.

Vierailija
2617/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneen naiset sitten purkaisivat turhautumista ja vihaa? Toisiin naisiin, ja taas oltaisiin samassa tilant

No miehet vois lopettaa tuon perseilyn. 

Perseily on miehille normaalia ajanviettoa. Ja uskokaa pois, sillo ei oo väliä kenen perse vilahtaa 😉

Vierailija
2618/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus taitaa olla se, että naiset ovat miehille

Ai vain miestenkö kanssa koulua kävin eikä niitä kiusaavia tyttöjä ollut? Ja miesten orkesterissa soitin eikä siellä ollut niitä taidoistani kateellisia tyttöjä ollenkaan? Ja töissä ei siis ole naisia jotka selkäänpuukottavat ja juoruavat? Eikä kaupassa sitä akkaa joka etuilee ja tönii?

Vierailija
2619/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osannut edes kuvitella, miten paljon tunnevammaisia poikia ja miehiä on. Varmaan niillä on isänä ikäloput miehet, joiden siittiöt ovat olleet viallisia.

Loppuiko tädiltä keittiöspykologian tuntemus kun siirryit perinnöllisyyslääketieteen alalle?

Vierailija
2620/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa.

Eri

Totta, kostoon perustuu mm Riikka Purran toiminta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi