Tinder-mies ehdotti ensimmäisiä treffejä Nesteen kahvioon
Ollaan juteltu useampi viikko ja nyt olisi aikaa tapaamiselle. Kaikista mahdollisista vaihtoehdoista hän ehdotti että käymme Nesteellä juomassa kahvit (jotka kyllä lupasi tarjota). Mitä ajatuksia tällainen mies herättää tai veisittekö te miehet naisen treffeille huoltoaseman kahvioon? Jotenkin tuli mieleen että onko jotenkin sairaalloisen saita tai ei halua muuten panostaa treffeihin, mutta ei ole ennen tullut moista tarjousta vastaan. Mies on muuten ihan mukava ja kiinnostava, mutta treffipaikka vähintään outo.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hyvä idea. Karsii hienohelmat joukosta pois.
Totta.
t. Hienohelma
Vierailija kirjoitti:
Millaista vulvaa Tinder-mies oli päässyt rakastelemaan; jos olisi valinnut paremman paikan?
Ei tietenkään minkäänlaista, mutta paikan olisi pitänyt olla hienompi.
Kertoo siitä, että miehellä on autoileva elämäntapa, hän ei välitä ns. kahvilakulttuurista ja hän pääsee treffeiltä nopeasti pois autolla jos ne ei suju päätellä voi myös, että mies viihtyy mieluummin lätkämatseissa kuin museossa, mutta onko perinteinen duunarimies omaan makuusi on tietenkin itsestäsikin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen on väliä missä ne treffit on? Onhan huoltoasema kuitenkin sisätila ja sieltä saa kahvia ja jotain syötävääkin, joten mikä ongelma tässä nyt aloittajan mielestä on?
Ei mahdollista lokkeilua
Ei silä paikalla ole väliä kun haluaa tutustua toiseen.
Sitä ei edes huomaa missä on silloinkun oikesti kipinöi.
Meidän ensitreffit oli huoltoasemalla ja niiden pullakahvien jälkeen todettiin että halutaan tehdä vielä jotain yhdessä.
Kaupan kautta hänen kotiin ja vietettiin yhdessä pitkä viikonloppu.
Joskus varasin treffit ravintolaan. Onneks en tilannut pääruokaa vaan aloitin salaatilla niin pääsin nopeammin pois sieltä. Ihan kauhee ihminen kuoriutu reaalimaailmassa :D
Huoltsikkakahvit on just hyvä!
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
No mä kerran kutsuin Tinderissä nelikymppisen miehen ensitreffeille ja ehdotin , että voin viedä hänet joko Pancho Villaan tai paikalliseen artesaanipizzeriaan. Kumpikaan näistä ei käynyt hänelle, kun ne eivät olleet riittävän hienoja hänen tasoiselleen miehelle. Ja se mies oli ammatiltaan luokanopettaja, joten tuskin hänkään oikeasti ole tottunut syömään fine dining -ravintoloissa.
Lisään vielä, että ei me sitten käyty ollenkaan treffeillä, kun miehelle ei olevinaan tuntunut löytyvän sopivaa ajankohtaa treffeille.
Kun mies on kiinnostunut naisesta, kyllä löytyy sekä paikka että sopiva aika. Tätä miestä ei kiinnostanut.
Mukava ja hyvä mies ehdottaa treffejä, prinsessalle ei sitten kelpaakaan. Varmaan kannattaa siinä omassa ilmoituksessaan tuoda ilmi, että haluaa menestyneen yritysjohtajan joka lennättää Pariisiin yksityiskoneellaan kahville. Eipähän sitten enää yksikään hyvä ja kiva mies tuhlaa aikaansa!
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Joskus maaliskuussa Tinderissä kutsuin miehen treffeille ravintolaan, mutta hänelle ei käynyt se vaan hänelle olisi käynyt vain ainoastaan lenkkitreffit. Mä vastasin, että mulla ei ole tapana lenkkeillä pakkaskeleillä eikä se tunnu romanttiselta.
?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen on väliä missä ne treffit on? Onhan huoltoasema kuitenkin sisätila ja sieltä saa kahvia ja jotain syötävääkin, joten mikä ongelma tässä nyt aloittajan mielestä on?
Se ei ole riittävän hieno ja romanttinen paikka treffeille. Kertoo siitä ihmisestä aika paljon, joka on kutsunut treffeille huoltsikalle.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Apua! Ei ole mun tyylinen mies, joka ehdottaa ensitreffejä huoltsikalle, varsinkin kun asun isossa kaupungissa, jossa on paljon vaihtoehtoja.
Mä olen käynyt Tinder -ensitreffeillä 32 eri miehen kanssa ja nämä ovat olleet paikat:
Kolmesti kahvila
Kerran kävely Seurasaaressa
Yhdesti brunssilla
25 illallista ala carte ravintolassa
1 lounas arkena
1 ruokailu Teerenpeli -baarissa
Kuka tämän kaiken on maksanut?
Kumpikin maksoi vain oman safkansa lukuunottamatta, että kerran minä tarjosin illallisella ala carte ravintolassa miehelle, kolme kertaa mies välttämättä halusi tarjota minulle ala
carte ravintolassa ja kerran mies tarjosi minulle Teerenpelissä ruuan ja juoman.
Kotipaikkakunnalla se ois paras vaihtoehto, asuinpaikkakunnalla ehdottaisin jotain muuta. Eli riippuu ihan paikasta missä ollaa.
Aivan hyvä paikka jos haluaa vain juoda kahvia ja jutella. Monella paikkakunnalla ei edes ole mitään muuta kahviota.
Ennenkuin luin ketjun olin sitä mieltä, että ei huoltsikalle ensitreffeille. Sitten luin ketjusta useamman viestin, jossa hyvin perusteltiin, miksi huoltsikkatreffit ovat juuri hyvät ensitreffeiksi:
rentous
tärkeintä ihmisten tapaaminen ja heti näkee, onko mitään..., niin pääsee nopeasti pois sieltä
Nämä totta, mutta jotenkin silti haluaisin muualle ensitreffeille. Huoltsikan kahvi ei innosta (haluaisin sanoa että innostaa, mutta ruuansulatuksen takia ei), munkki ei myöskään. En mihinkään ökypaikkaan mutta muualle, ja sekin on jees, jos mies yrittää jotain ensitreffien eteen, vaikka ymmärrän kyllä rentoushommankin kannalta - eli kun ei tiedä, miten toisen kanssa synkkaa, niin "turhaa" yrittää ensitreffeille vaan sitten toisille treffeille. Toisaalta, riskinotto on just sitä, että et voi tietää ja yrittäminen jos menee nappiin, niin on ihana alku.
Siinä on matalimman riman mukaan tyyliä. Puolensa ja puolensa, mutta jotenkin...Yritys on edelleen miehekästä.
Jospa mies haluaa nähdä sinut ns. arkisessa asussa ja olla itsekin niin? Sitähän se yhteiselo tosiasiassa on, eikä mitään juhlimista ja pynttäytymistä. Ja selvin päin. Huoltoasemalle mennään yleensä autolla.
Toisaalta kahvit keskellä päivää on kätevä tapa nähdä ja hyvä syy pitää treffit lyhyenä. Jos ei kemiat kohtaa, niin ei tarvitse keksiä syytä lopettaa niitä lyhyeen.
Kuulostaa siis siltä, että mies haluaa tutustua sinuun, eikä mielikuvaan sinusta. Mene vaan treffeille. Samalla näet, mikä on miehen auton rekisterikilpi ja tiedät hänen esiintyvän sitten oikealla nimellään.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole riittävän hieno ja romanttinen paikka treffeille. Kertoo siitä ihmisestä aika paljon, joka on kutsunut treffeille huoltsikalle.
Mitä romantiikkaa on siinä, että tapaa jonkun ihmisen viestittelyjen jälkeen? Romantiikkaa on tuttujen ihmisten välillä, joilla on kipinää. Eka treffeillä - kun ei tunne toista ihmistä, ei todellakaan ole romantiikkaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on nerokas paikka ensitreffeille. Karsii heti kaikki nirppanokat, joille huoltsikka on nolo paikka. Helppo päästä paikalle, jos omalla autolla kulkee. Treffien tarkoitus ei liene kokea jotain trendiraflaa, vaan tutustua paremmin ja nähdä onko livenä kipinää. Ja plussana vielä tuo mainittu nopeus poistua paikalta, jos ei natsaa. Jos olisin sinä, menisin todellakin.
Koska olet miehistä kiinostunut mies.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Apua! Ei ole mun tyylinen mies, joka ehdottaa ensitreffejä huoltsikalle, varsinkin kun asun isossa kaupungissa, jossa on paljon vaihtoehtoja.
Mä olen käynyt Tinder -ensitreffeillä 32 eri miehen kanssa ja nämä ovat olleet paikat:
Kolmesti kahvila
Kerran kävely Seurasaaressa
Yhdesti brunssilla
25 illallista ala carte ravintolassa
1 lounas arkena
1 ruokailu Teerenpeli -baarissa
Kuka tämän kaiken on maksanut?
Mies tietenkin. Huomaa, että tämä on päässyt moneen kertaan hienoon ravintolaan, eikä ole kelvannut yhdellekään deiteistä. Jospa sillä ei ole ruokailutapoja, vaan vetää evästä kuin lounaspuffassa. Hävettää istua tuollaisen kanssa samassa pöydässä.
Tämä on kyllä hyvä idea. Karsii hienohelmat joukosta pois.