Tinder-mies ehdotti ensimmäisiä treffejä Nesteen kahvioon
Ollaan juteltu useampi viikko ja nyt olisi aikaa tapaamiselle. Kaikista mahdollisista vaihtoehdoista hän ehdotti että käymme Nesteellä juomassa kahvit (jotka kyllä lupasi tarjota). Mitä ajatuksia tällainen mies herättää tai veisittekö te miehet naisen treffeille huoltoaseman kahvioon? Jotenkin tuli mieleen että onko jotenkin sairaalloisen saita tai ei halua muuten panostaa treffeihin, mutta ei ole ennen tullut moista tarjousta vastaan. Mies on muuten ihan mukava ja kiinnostava, mutta treffipaikka vähintään outo.
Kommentit (146)
Ei sentään kertonut varanneensa Hotelli Arthurista huonetta yöksi.
Minulla on tapana ehdottaa paljon yksityisempiä treffipaikkoja. Sellaisia missä voi olla rauhassa ilman, että muut häiritsevät
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tapana ehdottaa paljon yksityisempiä treffipaikkoja. Sellaisia missä voi olla rauhassa ilman, että muut häiritsevät
Pimeä kuja, yksityisasunto, hylätty varastorakennus, synkkä metsä, mitä näitä nyt on
Vierailija kirjoitti:
No sanotaan näin, että minä itse haluan aina ekoiksi treffeiksi jotain tosi rentoa, koska mistä minä tiedän, että mitä on edes vastassani. Paitsi jos olen nähnyt miehen jo aiemmin. Yleensä näin ei ole.
Olisi kamalaa, kun oltaisi sovittu joku puolentoista tunnin leffa + sen jälkeen johonkin, ja tajuaisin jo ensisilmäyksellä, etten ole tippaakaan kiinnostunut.
Tokilla treffeillä odotan sitten jonkinlaista panostusta jo.
No tämä. Ihan kauheaa, jos toinen olisi panostanut kalliisti ja jo ensi tapaamiselta huomaisin, että toinen ei kiinnnosta yhtään. Ei todellakaan mitää sellaista ensi kerraksi, mitä ei voi lopettaa lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Miten huoltsikalla olevat muut ihmiset häiritsevät juttelua, vai teetkö ensitreffeillä jo jotain, mitä muut ihmiset eivät saa nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Minuu ei oo kyllä kukaan ikinä häirinnyt kun oon istunu nesteellä kahvilla.
Me kävimme miehen kanssa ensitreffeillä kahvilla, mutta en muista siitä kahvilasta mitään, en nimeä en paikkaa, enkä todellakaan sitä, oliko parempi vai vaatimattomampi paikka kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Huoltoaseman kahvila tappaa kyllä kaiken romantiikan. Ei jatkoon.
Saattaa käydä niin, että pelkkä live- tapaaminen tappaa kyllä sekä romantiikan, että seuraavat treffit. Huoltsikka on hyvä paikka ensimmäisille treffeille. Pääsee sujuvasti kahvikupillisen jälkeen litomaan, jos on tarvis.
Minä kävin naiseni kanssa ensitreffeillä kävelyllä ja sitten hän kutsui mut iltateelle kun oli ollut vilpoisa syysilma. Aamulla lähdin kotiin hymyillen ja kassit keveämpinä.
Ei olisi voinut paremman suhde alkaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi sopivampi paikka?
ABC
ABC:lle mennään vasta äitienpäivälounaalle, ei ekoille treffeille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen Nesteen yhteydessä on Kotipizza, jos treffit natsaa niin voi siirtyä kätevästi italialaisen keittiön herkkujen pariin.
Millo Kotipizzasta on saanu Italialaisia herkkuja?
Listalta löytyy Mozzarellaa ja muita hienoja italian kielen sanoja!
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on nerokas paikka ensitreffeille. Karsii heti kaikki nirppanokat, joille huoltsikka on nolo paikka. Helppo päästä paikalle, jos omalla autolla kulkee. Treffien tarkoitus ei liene kokea jotain trendiraflaa, vaan tutustua paremmin ja nähdä onko livenä kipinää. Ja plussana vielä tuo mainittu nopeus poistua paikalta, jos ei natsaa. Jos olisin sinä, menisin todellakin.
Jos ei ole omaa autoa, niin ei sinne helposti pääse. En minä ainakaan taksiin tuhlaisi rahaa, että pääsisin treffeille.
Joku muu , oikea kahvila ois varmasti kivempi paikka. Jos niitä on lähellä .
Vierailija kirjoitti:
Joku muu , oikea kahvila ois varmasti kivempi paikka. Jos niitä on lähellä .
Bensiksellekki on toista sataa kilsaa jos ei kylmäasemaa lasketa
Haluaa kurvata nopeasti autolla karkuun jos tarvis. Ei jatkoon.
Tinder-aikoina kävin useammankin kerran huoltoasematreffeillä, ja se oli minulle kyllä täysin ok. Haluan tavata ensimmäistä kertaa vain sen ihmisen, puitteilla ei ole mitään merkitystä (turvallisuus tietysti huomioiden). Kävin myös metsäkävelytreffeillä, fine dining -treffeillä, eritasoisissa pubeissa ja ravintoloissa, ja rautatieaseman kahviossa. Joskus mies maksoi, joskus minä maksoin, joskus maksettiin omat ruuat ja joskus lasku puoliksi. Minua ei kiinnostaneet kummalliset hurmaamispelit, pisteytykset ja epäolennaisuudet, ainoastaan ihmisen kohtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tinder-aikoina kävin useammankin kerran huoltoasematreffeillä, ja se oli minulle kyllä täysin ok. Haluan tavata ensimmäistä kertaa vain sen ihmisen, puitteilla ei ole mitään merkitystä (turvallisuus tietysti huomioiden). Kävin myös metsäkävelytreffeillä, fine dining -treffeillä, eritasoisissa pubeissa ja ravintoloissa, ja rautatieaseman kahviossa. Joskus mies maksoi, joskus minä maksoin, joskus maksettiin omat ruuat ja joskus lasku puoliksi. Minua ei kiinnostaneet kummalliset hurmaamispelit, pisteytykset ja epäolennaisuudet, ainoastaan ihmisen kohtaaminen.
Jäikö aina yksiin treffeihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö aina yksiin treffeihin?
Ei, sehän riippui ihan ihmisestä ja siitä, halusimmeko tavata uudestaan. Se, tuliko jatkoa riippui ainoastaan tästä asiasta, ei treffipaikasta. Viimeisimmän kanssa kävimme syömässä lähiruokaravintolassa pihvit, jaoimme laskun ja olemme olleet nyt kahdeksan vuotta yhdessä.
Pyydä se kotiisi ja naitte heti niin näet mikä mies on miehiään.
Millo Kotipizzasta on saanu Italialaisia herkkuja?