Tinder-mies ehdotti ensimmäisiä treffejä Nesteen kahvioon
Ollaan juteltu useampi viikko ja nyt olisi aikaa tapaamiselle. Kaikista mahdollisista vaihtoehdoista hän ehdotti että käymme Nesteellä juomassa kahvit (jotka kyllä lupasi tarjota). Mitä ajatuksia tällainen mies herättää tai veisittekö te miehet naisen treffeille huoltoaseman kahvioon? Jotenkin tuli mieleen että onko jotenkin sairaalloisen saita tai ei halua muuten panostaa treffeihin, mutta ei ole ennen tullut moista tarjousta vastaan. Mies on muuten ihan mukava ja kiinnostava, mutta treffipaikka vähintään outo.
Kommentit (146)
Nesteen kahvio on varmaan ihan normaali paikka treffeille jossain perähikiällä, kun vaihtoehdot on ehkä yksi kylän pizzapaikka, joku räkälä ja se Neste, mutta outo paikka muuten. Lähinnä tuossa herää pelko, että ehdottaa yllärinä automatkaa treffien jatkoksi (ei ikinä yksin kenenkään miehen kyytiin, jota ei kunnolla tunne), kun tapaamispaikka kerran on huoltoasema. Huoltsikoilla päivystää myös ukkokerhot, joissa saattaa olla jopa pahimmillaan salakuuntelemassa treffejä joku miehen tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen on väliä missä ne treffit on? Onhan huoltoasema kuitenkin sisätila ja sieltä saa kahvia ja jotain syötävääkin, joten mikä ongelma tässä nyt aloittajan mielestä on?
Se ei ole riittävän hieno ja romanttinen paikka treffeille. Kertoo siitä ihmisestä aika paljon, joka on kutsunut treffeille huoltsikalle.
Mitä romantiikkaa on siinä, että tapaa jonkun ihmisen viestittelyjen jälkeen? Romantiikkaa on tuttujen ihmisten välillä, joilla on kipinää. Eka treffeillä - kun ei tunne toista ihmistä, ei todellakaan ole romantiikkaa 😂
Totta kai voi olla romantiikkaa. Romantiikkahan syntyy ihmisen mielessä. Ajatelkaa niitä ihmisiä, jotka rakastuu syvästi nettihuijareihin, joita eivät tapaa koskaan, ja ovat valmiita uhraamaan koko
Onko se romantiikkaa, vai mieluummin mielikuvitusta? Siis oman mielen kehittämä fantasia. Valheeseen perustuva itsepsyykkaus, joka voi johtaa ainoastaan pettymykseen. Toinen ihminen on kuitenkin toinen ihminen, jolla on oma tahto. Varsinkin näissä nettihuijauksissa on pää osalla seonnut oman mielikuvituksen takia. En pidä sitä mitenkään tavoittelemisen arvoisena.
Itsellä oli exä, kuka ei panostanut ensitreffeihin ja hän oppi siihen, ettei mun eteen tarvitse juurikaan tehdä töitä. Tällöin olin todella nuori. Jätin tämän kun tajusin, että ansaitsen parempaa. Nykyinen mies vei ensitreffeillä ravintolaan ja siitä mentiin drinkeille ja viihdyttiin kaupungissa 6h. Maksoi kaiken ja suunnitteli kaiken. Nykyinen mies tuo kukkia joka viikko, järjestää yllätyksiä ja kaikin puolin mahtava tyyppi. En kadu.
Christiiina kirjoitti:
Apua! Ei ole mun tyylinen mies, joka ehdottaa ensitreffejä huoltsikalle, varsinkin kun asun isossa kaupungissa, jossa on paljon vaihtoehtoja.
Mä olen käynyt Tinder -ensitreffeillä 32 eri miehen kanssa ja nämä ovat olleet paikat:
Kolmesti kahvila
Kerran kävely Seurasaaressa
Yhdesti brunssilla
25 illallista ala carte ravintolassa
1 lounas arkena
1 ruokailu Teerenpeli -baarissa
Kannattais ehkä mennä nesteellekin kahville koska noista ei näköjään ole sulle kumppania löytynyt.. tyhmä toistaa samaa asiaa ja olettaa lopputuloksen muuttuvan tällä kertaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Mies on saita, on se kumma kun miehen pitää aina tarjota ja maksaa. Sitten kyllä vaaditaan tasa-arvoa kaikessa muussa!
Milloin olet viimeksi käynyt huoltamon kahvilassa? Ei muuten ole halpa paikka. Toisaalta valikoimaa löytyy munkkipossusta leivoksiin.
Olisiko tämä nainen saita, kun ei halua noin kalliissa paikassa käydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voisi tehdä uudenlaisen treffibuumin. Matalan riman treffit tai verkkarityyli-treffit, mennään mahdollisimman rennosti, sovitaan että verkkarit on ok ja nähdään huoltsikalla. Niin että tarkoitus on vaan "ihmiset ihmisinä."
Kirjoitin ed.sivulla ja kallistuin lopuksi siihen, että ei sittenkään huoltsikalle, koska yrittäminen on miehekästä jne.
Nyt mietin lisää, ja huomaan että tässä on hauskuutta. Huoltsikalle vaan ja verkkareissa.Kyllä se käy, tykkään olla verkkareissa. Jos huoltsikkamiesten tarkoitus on kohdata nainen ihmisenä eikä s eksivälineenä tai helppona nakkina, niin ei ole sitten silmänruokaa mutta mukavaa on.
Motiivi huoltsikkatreffien ehdottamisen takana on joko ihmiset ihmisinä ja rentous taikka sitten se, että saataisiin mahdollisimman vähällä yrittämisellä sittenkin piparia.
Malttia, malttia. Verkkarityyli oli tarkoitettu ihan myönteisessä mielessä, nimenomaan että rennosti voi mennä on mukavaa. Kielenkäyttösi on naisvihamielistä, en oikein tykkää. Pesät ja naaraat ja soutamiset jne. Mutta huom muutos on mahdollista.
Avarra ajatteluasi ja muunna suhtautumistasi positiiviseksi, niin se on hyväksi. Toksisuus pois ja hyväsydämisyys aukeamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli exä, kuka ei panostanut ensitreffeihin ja hän oppi siihen, ettei mun eteen tarvitse juurikaan tehdä töitä. Tällöin olin todella nuori. Jätin tämän kun tajusin, että ansaitsen parempaa. Nykyinen mies vei ensitreffeillä ravintolaan ja siitä mentiin drinkeille ja viihdyttiin kaupungissa 6h. Maksoi kaiken ja suunnitteli kaiken. Nykyinen mies tuo kukkia joka viikko, järjestää yllätyksiä ja kaikin puolin mahtava tyyppi. En kadu.
Odotahan, kun menet sen muhamedisi kanssa naimisiin. Huomaat, että elämä muuttuu.
Jos vielä joskus joudun tindermaailmaan, niin taatusti sovin ekat treffit kauheeseen kulmakuppilaan, jotta nirppanokat jää heti kättelyssä rannalle.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Hyvä että teillä menee hyvin. Ja hyvä että kirjoitit tänne, piristävää.
Nihkeä mies ei innosta, ei panosta, ei yritä, samaa jatkossakin yleensä siis. Elämänasenne jo sellainen. Ankeuttavaa , negaativista.
No kerran kun minä ehdotin Tinderissä eräälle 4-kymppiselle luokanopettajamiehelle, että haluaisin viedä hänet syömään joko Pancho Villaan tai Via Tribunaliin ja että mä voin tarjota, alkoi hän nauraa ja vastasi, että hän ei mihinkään ketjuroskaruokapaikkoihin lähde . Eli kyllä miehetkin voivat nirsoilla treffipaikan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mies on saita, on se kumma kun miehen pitää aina tarjota ja maksaa. Sitten kyllä vaaditaan tasa-arvoa kaikessa muussa!
No älä maksa, jos se helpottaa. Kyllä saituudelta kuulostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotahan, kun menet sen muhamedisi kanssa naimisiin. Huomaat, että elämä muuttuu.
Turha kommentti, mutta ihan suomalainen mies on..
Ihan hyvä ensitreffipaikka, miksei muillekin treffeille. Helppo tulla, ainakin jos autoilee tai pyöräilee (riippuu toki paikasta) ja kohtuuhintainen. En edes miettisi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat todella vaativalta ja kallismakuiselta.
Kiva toisaalta että olet löytänyt tyypin.
Eipä taida sinua paljon arvostaa, kun tuollaista ehdottaa treffipaikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole kertaakaan pyytänyt tai vaatinut mieheltä kyseisiä asioita. Kaikki ovat tulleet häneltä luonnostaan. On kyllä ihan eri tavalla arvostetumpi olo kun toinen näkee vaivaa eteesi. Mielestäni parempi olla vaativa, kuin vaatimaton. Minulla kävi hyvä tuuri yksinkertaisesti :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai paikalla ole mitään väliä.
Näin luulisi. Tällä testataan mahdollisen kumppanin pinnallisuus. Tämä nainen haluaa tietenkin johonkin ykkösravintolaan ja saa sitä kautta itselleen statusta ympäristössään.
"Se sama värkki on teillä kaikilla naarailla. Ihan vaan tiedoksi. "
Jokaisella naisella on aivan uniikki elin, koska jokainen nainen on yksilö. Kuten mieskin on yksilö. Yksikään vagina ei ole samanlainen eikä kokemus ole sama. Mutta etenkin miehille kokemus on ehkä useammin kuin naisille kuin taivaaseen pääsemistä penetratiivisessa s eksissä. Kokemushan on myös ihmisen kokonaisuuden kanssa synkassa toisen ihmisen kokonaisuuden kanssa, ellei sitten ole sellainen ihminen että näkee toisen vain elimenä.
Tuollainen virke on monella tasoa tylyä tölväyttelyä. Vihamielistä.
Sen voi vaihtaa onnellisuudeksi siitä, että kukin on kukka kuin ei kukaan muu, ja tutkimus näyttää, että kukinta käy kun kukkia kohdellaan hyvin, latistavuus taas näivettää elollisia.
Jokainen on upea matka jollekin kokonaisena ihmisenä, tai sitten vain upea matka itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole kertaakaan pyytänyt tai vaatinut mieheltä kyseisiä asioita. Kaikki ovat tulleet häneltä luonnostaan. On kyllä ihan eri tavalla arvostetumpi olo kun toinen näkee vaivaa eteesi. Mielestäni parempi olla vaativa, kuin vaatimaton. Minulla kävi hyvä tuuri yksink
Sivusta. Et kuulosta vaativalta, sinulla on vain käynyt todella hyvä tuuri. Ja on mukava lukea sivusta että tuollaista viitsimistä ja välittämistä on. <3 :) Muista kertoa, osoittaa hänelle rakkautta, kuten varmaan teetkin. Ihanaa että teillä on ihanaa, arvostetaan. <3
Mitä ihmettä, olet hylkäämässä ilmeisen kiinnostavan miehen siksi että ehdotti huoltsikan kahvilaa tapaamispaikaksi🙄 sehän on just hyvä neutraali paikka, missä voi istua pidempään jos siltä tuntuu mutta voi poistua nopeastikin jos ei homma natsaa.
Jos nyt hylkäät potentiaalisen kumppanin tuollaisen syyn perusteella niin älä ihmettele miksi tulet olemaan sinkku loppuelämäsi😄 seuraavan potentiaalisen miehen hylkäät sitten jonkun muun yhtä naurettavan syyn vuoksi.