Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies ehdotti ensimmäisiä treffejä Nesteen kahvioon

Vierailija
25.06.2024 |

Ollaan juteltu useampi viikko ja nyt olisi aikaa tapaamiselle. Kaikista mahdollisista vaihtoehdoista hän ehdotti että käymme Nesteellä juomassa kahvit (jotka kyllä lupasi tarjota). Mitä ajatuksia tällainen mies herättää tai veisittekö te miehet naisen treffeille huoltoaseman kahvioon? Jotenkin tuli mieleen että onko jotenkin sairaalloisen saita tai ei halua muuten panostaa treffeihin, mutta ei ole ennen tullut moista tarjousta vastaan. Mies on muuten ihan mukava ja kiinnostava, mutta treffipaikka vähintään outo.

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L A I H D U T A

LAIHDUTA ITSE. SUOMALAISISTA MIEHISTÄ 72% ON LÄSKEJÄ!!!

Vierailija
62/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi sopivampi paikka?

Joku missä saisi rauhassa harrastaa pers seksiä.

Sä voit harrastaa ihan rauhassa kotonasi. Hae jääkaapistasi se HKn sininen ja kylpyhuoneen peilikaapistasi se vaseliinisi ja ala rassata,kuten muinakin iltoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä ole muitakin kahviloita kuin Neste... Parempi tunnelma ja hinnat ehkä euron enemmän jos ei valitse sitä kaikista kalleinta paikkaa. Mutta nesteen ja hienon illalisravintolan välillä on kyllä monta vaihtoehtoa. Tai ottakkaa ne kahvit sieltä nesteeltä mukaan ja menkää kävelylle. Helppo lähteä eri suuntiin jos ei seura miellytä

Vierailija
64/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltsikka on juuri hyvä paikka tavata se normi suomi pötkylä. Kun ei nämä mitään tasokkaita ole.reikä ja laardia.

Vierailija
65/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kuitenkin yleinenpaikka, joka on sinullekin turvallisempi.

Meidän ensitreffit oli Hesen ruokala ja kahvilla aloitettiin,.

Mikähän sinulla oli itsellä mielessä ? Ei kai joku illallisjuttu. Ajattele, jos olisikin ihan karmee tyyppi, joutuisit olemaan koko ruokailun ajan tylsässä seurassa.

Niin tai jos sen tyypin mielestä olet itse ihan karmee. 

66/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Ei ole mun tyylinen mies, joka ehdottaa ensitreffejä huoltsikalle, varsinkin kun asun isossa kaupungissa, jossa on paljon vaihtoehtoja.

Mä olen käynyt Tinder -ensitreffeillä 32 eri miehen kanssa ja nämä ovat olleet paikat:

Kolmesti kahvila 

Kerran kävely Seurasaaressa

Yhdesti brunssilla

25 illallista ala carte ravintolassa

1 lounas arkena

1 ruokailu Teerenpeli -baarissa 

Vierailija
67/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi juuri kiva ja rento treffipaikka. 

68/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kerran kutsuin Tinderissä nelikymppisen miehen ensitreffeille ja ehdotin , että voin viedä hänet joko Pancho Villaan tai paikalliseen artesaanipizzeriaan. Kumpikaan näistä ei käynyt hänelle, kun ne eivät olleet riittävän hienoja hänen tasoiselleen miehelle. Ja se mies oli ammatiltaan luokanopettaja, joten tuskin hänkään oikeasti ole tottunut syömään fine dining -ravintoloissa.

Vierailija
69/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mies testata että onko hänen laisensa nainen, jos ei maita treffit nesteellä ni sit ei. 

mitä tuosta sen suurempaa ongelmaa tekemään. 

70/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

No mä kerran kutsuin Tinderissä nelikymppisen miehen ensitreffeille ja ehdotin , että voin viedä hänet joko Pancho Villaan tai paikalliseen artesaanipizzeriaan. Kumpikaan näistä ei käynyt hänelle, kun ne eivät olleet riittävän hienoja hänen tasoiselleen miehelle. Ja se mies oli ammatiltaan luokanopettaja, joten tuskin hänkään oikeasti ole tottunut syömään fine dining -ravintoloissa.

Lisään vielä, että ei me sitten käyty ollenkaan treffeillä, kun miehelle ei olevinaan tuntunut löytyvän sopivaa ajankohtaa treffeille.

Vierailija
71/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi bodataan kotona käsipainoilla ja sitten mennään huoltsikalle katsomaan millaista pers p illua olisi tarjolla.

72/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus maaliskuussa Tinderissä kutsuin miehen treffeille ravintolaan, mutta hänelle ei käynyt se vaan hänelle olisi käynyt vain ainoastaan lenkkitreffit. Mä vastasin, että mulla ei ole tapana lenkkeillä pakkaskeleillä eikä se tunnu romanttiselta.

Vierailija
73/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen ettei saunaan.

Vierailija
74/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on jalat maassa. Unelma mies.

Vierailija
75/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin se mies teki. Aikamoinen. 

kiitos että teit tämän ketjun.

Vierailija
76/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että huoltsikat on keskimäärin monelle suomalaiselle miehelle tutumpi ympäristö kahvitella kuin joku trendikahvila. Itse naisena käyn myös kahviloisssa, mutta tapaaminen huoltsikalla ei olisi ongelma. Pääasia, että pääsee tapaamaan toisen kasvotusten.

Vierailija
77/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella paikkakunnalla se huoltiksen kahvio on ainoa kahvi- / ruokapaikka ehkä jonkun baarin lisäksi.

Vissiin Lahdessa koko ikäni asuneena en pysty samaistumaan tähän... on lukuisia paikkoja mihin voi mennä kahville. Luulisi että ap asuu myös paikkakunnalla mistä saa kahvia muualtakin kuin huoltoasemalta jos kerta muualle haikaili.

78/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Joskus maaliskuussa Tinderissä kutsuin miehen treffeille ravintolaan, mutta hänelle ei käynyt se vaan hänelle olisi käynyt vain ainoastaan lenkkitreffit. Mä vastasin, että mulla ei ole tapana lenkkeillä pakkaskeleillä eikä se tunnu romanttiselta.

!

Vierailija
79/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen on väliä missä ne treffit on? Onhan huoltoasema kuitenkin sisätila ja sieltä saa kahvia ja jotain syötävääkin, joten mikä ongelma tässä nyt aloittajan mielestä on?

Vierailija
80/146 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Apua! Ei ole mun tyylinen mies, joka ehdottaa ensitreffejä huoltsikalle, varsinkin kun asun isossa kaupungissa, jossa on paljon vaihtoehtoja.

Mä olen käynyt Tinder -ensitreffeillä 32 eri miehen kanssa ja nämä ovat olleet paikat:

Kolmesti kahvila 

Kerran kävely Seurasaaressa

Yhdesti brunssilla

25 illallista ala carte ravintolassa

1 lounas arkena

1 ruokailu Teerenpeli -baarissa 

Kuka tämän kaiken on maksanut?