Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas se aika kun pitäisi lomamatkalle lähteä :(

Vierailija
25.06.2024 |

Reissuun pitäisi meillä taas lähteä, mutta mieli on aika maassa jo ennen lähtöä. Olisi kiva tietysti päästä rentoutumaan ja nauttimaan kiireettömästä lomasta, mutta kun todellisuus on taas tänäkin vuonna se, että minä joudun:

- Hoitamaan kaiken matkaan liittyvän järjestämisen: lennot, hotellit, matkustusluvat, ilmoitukset, autonvuokraukset ym

- Maksamaan kaiken

- Varmistamaan että puolisolle on aina tarjolla sopivaa tekemistä ja ruokaa

- Toimimaan paikan päällä matkanjärjestäjänä, toisen vaan kulkiessa perässä ja odottaessa että kaikki maagisesti vaan tapahtuu, juuri hänen toivomallaan tavalla

- Toimimaan lohduttajana ja henkisenä tukena kun jokin reissussa on hankalaa tai odottamatonta

Vastapalveluksena saan kiukuttelua siitä että asiat eivät ole puolison mielestä hyvin. Asiasta huomauttaessani hän toki kiirehtii selittämään että eihän hän minua sinänsä moiti, vaan yleisesti vaan harmittaa kun asiat ei ole hyvin. No kiva, voitte kuvitella että se kuitenkin tuntuu suoralta kritiikiltä, kun kaikki on minun järjestämää. Viime kaukomatkalla ensimmäinen viikko meni siihen että hän itki ja oli surullinen kun hän ei syty, ja siksi mitään intiimiä kanssakäymistä ei tietenkään ole. Heti perään kyllä sanoo että eihän vika ole minussa. Jaha. No voisi nyt sitten kuitenkin yrittää nauttia ja keskittyä iloisiin asioihin. En minä ole seksiä kärkkymässä, pärjään kyllä ilmankin. Tuokin reissu oli yli 20.000 euron paukku kokonaisuudessaan, joten hieman voisi osoittaa kiitollisuutta.

Tänä kesänä varattu Euroopan lomakohde. En aio enää laittaa tikkua ristiin minkään eteen. Tämä oli vaimon valitsema kohde, hoitakoot sitten kaiken. Minä voin keskittyä kritisoimaan. Harmittaa lasten puolesta kuitenkin, kun tietää jo että koko reissusta tulee yksi iso katastrofi ja itkua ja surua. Olispa loma ohi että pääsisi takaisin arkeen.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys miten sait hankittua itsellesi tuollaisen vaimon? Ulkonäkö tärkeää,  millään muulla ei väliä?

Vierailija
22/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaat elämäsi olemalla tuollaisen ihmisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehehe huom. aprilli meni jo

Vierailija
24/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy kun mies jää naisen tossun alle.

Vierailija
25/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää hänet yksin mököttämään kun alkaa taas kiukutella. Keskity lapsiin vaikka yksi aikuinen on kuin lapsi. Ja ihan vihjeenä, jos puoliso ei syty kotona niin ei matka siihen auta.

Ei herrajumala, voitko kuvitella sitä itkun ja itsesäälin määrää kun "hylkäisin" hänet kun hänellä on "paha olla" ja tarvitsee "tukea"? Se olisi ihan vihoviimeinen veto. Kun suru tulee, minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jäädä siihen sängylle kuuntelemaan ja lohduttamaan.

Keskenkasvuinen akka kiertoon ja tilalle tasaväkinen aikuinen nainen, sellaisiakin on. Turhaa tuhoat elämäsi tuollaisen kanssa. 

Vierailija
26/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin siinä käy kun mies jää naisen tossun alle.

En mä ole ajatellut että tässä olisi tossun alla olemisesta kyse. Ei hän minua komenna tai kiellä tekemistä asioita tai mitään sellaista. En usko että tuo mitään varsinaista ilkeyttäkään on. Kyse taitaa vaan olla siitä että toisaalta onhan se helppoa kun puoliso ottaa vastuun ja hoitaa kaiken (siinä voi sitten heittäytyä passiiviseksi ihan automaattisesti), ja toisaalta hänellä on matala ärsyytymiskynnys ja huono kyky kohdata epämukavuuksia. Itse hän kokee että hän nimenomaan _ei_ hauku minua, eikä pidä minua syyllisenä mihinkään, vaan että kyse on ihan vaan yleisestä tyytymättömyyden ilmaisemisesta. Olen yrittänyt tietysti selittää että se tuntuu kyllä kovasti hyökkäykseltä minua kohtaan, kun minä olen kaiken hoitanut, mutta hän ei selvästi ajattele niin, ja siksi hänen on vaikea hahmottaa miksi se tuntuu minusta siltä.

Vierailija
27/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys miten sait hankittua itsellesi tuollaisen vaimon? Ulkonäkö tärkeää,  millään muulla ei väliä?

No siis olihan asiat nyt alussa ihan eri lailla. Tuollainen yleinen tyytymättömyys kasvaa pikkuhiljaa, vuosien kuluessa.

Vierailija
28/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki AP:lle, tee niin kuin minä ja jätä vaimo kotiin. Paljon leppoisampi matka kun lähti pelkästään lasten kanssa reissuun.

Vierailija
29/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pellolle. Kyllä niitä kiitollisia naisia löytyy tilalle. 

Kokemusta on.

Vierailija
30/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen matka se on, jos sait siihen upotettua 20 000 euroa? Vilpittömästi kysyn. Epäilen tuon summan takia trolliksi...

Vierailija
31/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano vaimolle, ettet jaksa ainaista valitusta.

- Joko rento loma tai ei lomaa ollenkaan.

Mökki Suomessa on hyvä vaihtoehto. Syömiset ja juomiset mukaan ja istumaan uimavahdeiksi.

Lapset iästä riippumatta viihtyvät nyt vedessä. - Me vietetettiin sellainen juhannus. Vaikka vesi oli vilpoista, lämmin sauna auttoi pitämään yllä uintikestävyyden.

Jos kaipaa romantiikkaa, jännitystä ja seikkailua, tv tarjoaa niitä.

Vierailija
32/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sano vaimolle, ettet jaksa ainaista valitusta.

- Joko rento loma tai ei lomaa ollenkaan.

Mökki Suomessa on hyvä vaihtoehto. Syömiset ja juomiset mukaan ja istumaan uimavahdeiksi.

Lapset iästä riippumatta viihtyvät nyt vedessä. - Me vietetettiin sellainen juhannus. Vaikka vesi oli vilpoista, lämmin sauna auttoi pitämään yllä uintikestävyyden.

Jos kaipaa romantiikkaa, jännitystä ja seikkailua, tv tarjoaa niitä.

Jatkan vielä: terapiat on luusereitten hommia. Ottakaa itse vastuu suhteenne toimivuudesta.

Vierailija
33/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen matka se on, jos sait siihen upotettua 20 000 euroa? Vilpittömästi kysyn. Epäilen tuon summan takia trolliksi...

Meillä maksoi 4 hengen loma enemmänkin. Jo businessluokan lennot kaikille edestakaisin 15k. Hotelli, ruoat, retket, ostokset siihen päälle.

Vierailija
34/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holhoavalla asenteella käyttäytymällä, saadaan vuosien mittaan varmasti ihminen muuttumaan tyytymättömäksi. Jatkossa voisit antaa hänen hoitaa kaikki, tai pyytää suunnitteluun mukaan. Vai onko hän jo niin lapsen asteelle passivoitunut, ettei enää onnistu.

Vierailija
35/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sinne reissuun lähteä vaimon kanssa? Lähde rakastajattaren kanssa - tiedät eron.

Vierailija
36/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli onko ap:n ongelma se, että lomajärjestelyistä ei saa palkkioksi seksiä? Kun on ihan maksettu ja rouva(?) viety lomille niin pitäisihän siitä saada piparia kiitokseksi, kun oli NIIN reipas mies.

Joo. Ei minuakaan naisena inspaisi lähteä lomalle, jos se on sitä, että mies odottaa ostavansa minulta seksipalveluita sen sijaan, että halaua lähteä matkalle kanssani matkan itsensä takia.

Vierailija
37/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menette kohteeseen ja katsotte siellä päivä kerrallaan mitä teette. Ei stressiä. Matkalaukut pakkaatte ja menoksi.

Tätä mä vähän suunnittelin, eli mennään sinne ilman sen kummempaa suunnitelmaa, ja kun toinen jotain kyselee että "nyt olisi nälkä, mitä syödään" tms niin totean vaan että en minä tiedä, enkä sen jälkeen tee muuta. Sen sijaan että heti alkaisin selvittämään vaihtoehtoja, hoitamaan varauksia, varmistamaan että ruoka siellä on vaimolle sopivaa, että aikataulu on hyvä, että paikalla ei ole liian kuuma tai liian kylmä, mitä näitä nyt kaikkia on. Tiedän vaan että mitään ei tule tapahtumaan jos minä en järjestä, ja sitten alkaa tietysti se kiukuttelu. Mutta ehkä se on nyt tarpeen, että toinen huomaa että hänenkin on kannettava vastuuta. Hyvänä puolena on että reissu on nyt kohteeseen jonka kieltä vaimo on opiskellut hieman, minä en, joten hän voi

Googlaisin paikanpäällä missä on ruokakauppa ja ravintoloita. Sinne siis ihan vaan katsomaan mitä sieltä saa. Ei stressiä. Katsotaan mitä löytyy ja ostetaan sitä. Varaa kuitenkin säilyvää välipalaa mukaan ja juotavaa. Ne on nälkäkiukun taltutukseen hyvät. Suunnittele ruoka-ajat etukäteen. Sillä jo pääsee pitkälle. Muuten menette sinne mihin sillä hetkellä nokka osoittaa. Kun vaimoa harmittaa, Sano hänelle taidat tarvita nyt hetken aikaa itseksesi. Menen vähäksi aikaa lasten kanssa puistoon/torille. Kokeile uusia tapoja. Tuo pikkutuliasia lasten kanssa vaimolle. Anna hänen ottaa selvää mistä saa hänen haluamiaan asioita, jos lähiseudun tarjonta ei passaa. Voit vedota vaimon kielitaitoon.

Vierailija
38/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi matkailen yksin niin saan tehdä mitä tykkään ja koska tykkään eikä ole ketään valittamassa.

Vierailija
39/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ensi vuonna loma kotona tai menkää rantalomalle kaikki valmiiksi maksettu hotelliin. Siellä sitten syötte mitä on tarjolla.Lojutte rannalla.

Vierailija
40/105 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tehdään kauan ennen matkaa. 🤣

PROVOO!

-Hoitamaan kaiken matkaan liittyvän järjestämisen: lennot, hotellit, matkustusluvat, ilmoitukset, autonvuokraukset ym