Miten kertoa miehelle, että mä haluan mennä naimisiin, kertomatta miehelle, että haluan naimisiin
Eli miten saada mies kosimaan? Mulle olis tosi tärkeää, että mies ottais asian puheeksi. Silloin voisin olla varma, että hän oikeasti haluaa mut loppuelämäksi.
Lisäksi täytän loppuvuodesta 50v eli käytännöllistä olisi mennä naimisiin ennen sitä (leskeneläke).
Hyviä vinkkejä kellään?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Miten kertoa naiselle, että haluan ihan oikeasti nuolla ja panna sitä, ilman että nainen loukkaantuu siitä, että minä ihan oikeasti ihailen naista ja pidän häntä haluttavana.
Miksi se on niin väärin, että mies ei saa haluta naista nykyään.
Esineellistät. Rakasta ja sitoudu ensin ja sit pääset tekemään noita himoitsemiasi juttuja, näin se normaaleilla ihmisillä menee :) Elämässä on muutakin kuin vain halujen toteuttaminen, ja jos toinen ihminen liittyy asiaan, niin sun on otettava hänenkin emotionaaliset tarpeensa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kertoa naiselle, että haluan ihan oikeasti nuolla ja panna sitä, ilman että nainen loukkaantuu siitä, että minä ihan oikeasti ihailen naista ja pidän häntä haluttavana.
Esineellistät. Rakasta ja sitoudu ensin ja sit pääset tekemään noita himoitsemiasi juttuja, näin se normaaleilla ihmisillä menee :) Elämässä on muutakin kuin vain halujen toteuttaminen, ja jos toinen ihminen liittyy asiaan, niin sun on otettava hänenkin emotionaaliset tarpeensa huomioon.
Niinpä niin. "Esineellistämistä", jos pitää toista kauniina, juupa juu.
Onko leskeneläke ainoa syy miksi haluat naimisiin? Nimittäin kannattaa vielä miettiä jos ette saa puhuttua edes sen vertaa että voisitte miettiä haluatteko naimisiin
ja kannattaa myös perehtyä leskeneläkkeeseen tarkemmin, varsinkin jos teillä ei ole yhteisiä alaikäisiä lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. "Esineellistämistä", jos pitää toista kauniina, juupa juu.
Ei, kun esineellistäminen oli se "haluan nuolla ja panna "- osio. Kyl sä sen verran fiksu olet et tajuat eron, haluat nyt vain esittää väärinymmärrettyä uhria ;)
Vierailija kirjoitti:
Kerro kaverista, joka juuri meni naimisiin ja miten hieno juttu se oisi susta tms. Tai jos uutisissa on juttu naimisiin menneestä parista, kommentoi sitä samaan tyyliin.
Juu ajattelin samaa. Hänen kannattaisi juuri vihjailla hää ja kosinta aiheisia juttuja
Leskeneläke on jatkossa määräaikainen
Avoliiton perusteella myönnettyä leskeneläkettä maksetaan siihen asti, kun nuorin yhteinen lapsi täyttää 18 vuotta. Leskeneläke lakkaa, jos leski solmii uuden avioliiton alle 50-vuotiaana.
Kela maksaa leskeneläkettä enintään siihen asti, kun täytät 65 vuotta. Tietyissä tilanteissa leskeneläkettä maksetaan siihen asti, kun yhteinen tai puolisosi lapsi täyttää 18 vuotta.