Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa miehelle, että mä haluan mennä naimisiin, kertomatta miehelle, että haluan naimisiin

Vierailija
25.06.2024 |

Eli miten saada mies kosimaan? Mulle olis tosi tärkeää, että mies ottais asian puheeksi. Silloin voisin olla varma, että hän oikeasti haluaa mut loppuelämäksi.

Lisäksi täytän loppuvuodesta 50v eli käytännöllistä olisi mennä naimisiin ennen sitä (leskeneläke).

Hyviä vinkkejä kellään?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot ukkelille, että pillu on tarjolla seuraavan kerran, kun vihkisormus on nimetttömässä.

Viiskymppiselle vanhalle harpulle löytyy helposti korvaava tuote.

Vierailija
22/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan kertoa suoraan. Ei tosta muuten mitään tuu.

Naiset tykkää miehestä joka puhuu ja pussaa mutta omat kommunikaatiotaidot loistavat poissa olollaan, olen tämän empiirisesti todennut.

Vierailija
24/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet yhdessä? Miksi vasta nyt haluat naimisiin?

Nelisen vuotta yhdessä. Miksi vasta nyt naimisiin... Edellisessä avioliitossa tulin petetyksi ja halusin nyt edetä hitaasti, jotta oppisin tuntemaan toisen mahdollisemman hyvin. Meidän suhde on syventynyt ja parantunut koko ajan. Rakastan miestä paljon. Ap

Vierailija
25/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaise että sormus nimettömässä olisi kiva

Vierailija
26/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelisen vuotta yhdessä. Miksi vasta nyt naimisiin... Edellisessä avioliitossa tulin petetyksi ja halusin nyt edetä hitaasti, jotta oppisin tuntemaan toisen mahdollisemman hyvin. Meidän suhde on syventynyt ja parantunut koko ajan. Rakastan miestä paljon. Ap

Mutta mainitsit leskeneläkkeen joten rahasta oikeasti

Vierailija
27/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvemmin ymmärtää vihjailua. 

Ota vaan asia suoraan puheeksi. Jos ihan keskustelun lomassa tuntuu liian hyökkäävältä, niin jonkun aasinsillan kautta (lehdessä juttu jonkun häistä, leffassa kosinta/häät, tms). Kysyt mitä mieltä hän on naimisiinmenosta jne.

Vierailija
28/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hawk tuah! 

Oon yrittänyt selvittää mitä tää tarkoittaa? Joku s u i h i n otto juttu? Ap

Vierailija
29/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin "no käy ostaa ku tienaakki enemmä"

Vierailija
30/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet harvemmin ymmärtää vihjailua. 

Ota vaan asia suoraan puheeksi. Jos ihan keskustelun lomassa tuntuu liian hyökkäävältä, niin jonkun aasinsillan kautta (lehdessä juttu jonkun häistä, leffassa kosinta/häät, tms). Kysyt mitä mieltä hän on naimisiinmenosta jne.

Ei tollasia hämäriä vihjeitä kukaa tajua

Vierailija
31/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hawk tuah! 

Oon yrittänyt selvittää mitä tää tarkoittaa? Joku s u i h i n otto juttu? Ap

Paska läppä jostaki amerikasta

Vierailija
32/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mainitsit leskeneläkkeen joten rahasta oikeasti

Niinkuin aiemmin mainitsin, ansaitse miestä enemmän. Eli jos mentäisiin naimisiin ja minä kuolisin niin mies saisi leskeneläkkeen. Ootko miettinyt siltä kannalta? Ap

Vierailija
33/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti saat odottaa kosintaa kuolemaasi asti, sillä harva mies oikeasti haluaa naimisiin, etenkään nykypäivänä.

Vierailija
34/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskeneläkkeen pitäisi koskea kaikkia, eikä vain osaa.

Vierailija
35/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oleta miehen ostavan mulle sormusta. Maksan sen toki itse. Toivoisin vaan miehen ilmaisevan haluavansa sitoutua muhun loppuelämäksi. Ap

Vierailija
36/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, ap, siis haluat?

Naimisiin vai leskeksi? En nyt tajua.

Vierailija
37/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu - haluaisin mennä naimisiin - mutta ei kait mun tartte kertoa 'mun tyypille' että nyt mä haluan mennä naimisiin. Meillä olisi kiire jo koska olemme paljon vanhempia. Mä en millään jaksaisi odottaa. Mä olen ehdottanut sille ystävyyttä ja mä en tiedä mutta mulla on sellainen fiilis, että se haluaisi mennä mun kanssa naimisiin tuli jutusta sitten mikä tahansa ja mä siis haluan sitä samaa. Meillä on niin kovin 'monimutkainen' taustajuttu johon kuuluu että tämä on nuoruudenrakkaus jolle annoin rukkaset eräiden todella ikävien asioiden vuoksi vaikka oikein olisi ollut suostua tai mennä edes kihloihin. Mistään kihloista ei silloin ollut kyse vaan kosi mua suoraan. Siinä tilanteeessa se ei vaan ollut mahdollista, mutta nyt olisi.    

Eilen olin kauppakeskuksessa ihan muissa asioissa mutta eksyin koruliikkeeseen jossa oli ALE. Kuinkas kävikään niin rupesivat esittelemään mulle kihla- ja vihkisormuksia ja lähdin sieltä vihkosen kanssa jossa sekä kihla- että vihkisormuksia ja vielä korviksiakin timanteilla. (Mä tarttisin uudet timanttikorvikset kun mulla ongelma nykyisten kanssa - ne on vähän liian pienet ja pyrkivät reiän läpi eli tarttisin uudet hivenen isommat.)

Mitä voitas tehdä että saataisiin nämä miehet kosimaan? Niitä ei voi mitenkään painostaa koska kosiminen on miehen sanaton rakkaudenosoitus. Mielestäni tätä tarttee kovasti kunnioittaa koska ketään ei voi 'painostaa' sitoutumaan lopuksi elämää toiseen ihmiseen avioliiton merkeissä. Mä haluaisin vielä olla oikea morsian, pitää sormuksia ja lisätä miehen nimen mun sukunimeen ja laittaa kivan yhteisen kodin, matkustella ja muuta sellaista. Mitään leskeneläkkeitä en todellakaan ajattele enkä sellaisista osaa edes haaveilla. En haluaisi vielä pitkään aikaan olla leski ja että kuolema erottaa. Mä haluan elää ja olla elämässä kiinni. Mä haluan uuden nuoruuden - ne menetetyt vuodet. Ja ihanaa että ei tarttis ajatella jotain lapsia ja jotain ruuhkavuosia.

Vierailija
38/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oleta miehen ostavan mulle sormusta. Maksan sen toki itse. Toivoisin vaan miehen ilmaisevan haluavansa sitoutua muhun loppuelämäksi. Ap

Siinähä toivot

Vierailija
39/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskeneläkekin on yksi nykyaikana niin turha juttu. Toivottavasti säästö-hallitus poistaa sen pian.

Vierailija
40/86 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu - haluaisin mennä naimisiin - mutta ei kait mun tartte kertoa 'mun tyypille' että nyt mä haluan mennä naimisiin. Meillä olisi kiire jo koska olemme paljon vanhempia. Mä en millään jaksaisi odottaa. Mä olen ehdottanut sille ystävyyttä ja mä en tiedä mutta mulla on sellainen fiilis, että se haluaisi mennä mun kanssa naimisiin tuli jutusta sitten mikä tahansa ja mä siis haluan sitä samaa. Meillä on niin kovin 'monimutkainen' taustajuttu johon kuuluu että tämä on nuoruudenrakkaus jolle annoin rukkaset eräiden todella ikävien asioiden vuoksi vaikka oikein olisi ollut suostua tai mennä edes kihloihin. Mistään kihloista ei silloin ollut kyse vaan kosi mua suoraan. Siinä tilanteeessa se ei vaan ollut mahdollista, mutta nyt olisi.    

Eilen olin kauppakeskuksessa ihan muissa asioissa mutta eksyin koruliikkeeseen jossa oli ALE. Kuinkas kävikään niin rupesivat esittelemään mulle kihla- ja vihkisormuksia ja lähdin sielt

Ihanaa! Joku ymmärsi mitä ajan takaa . Voi kun kummankin mies ymmärtäisi kosia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi