Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kumpi olisi sinulle tärkeämpi jos vain toisen saisi valita, hyvä koulutus vai omakotitaloasuminen?

Vierailija
31.01.2007 |

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lainkaan velkoja, talo on rakas harrastus ja mietin jääväni pois töistä kokonaan.

Ennen ajattelin aina, että työn mielekkyys olisi jotenkin tärkeää tai koulutus sinällään antaisi jotain. Eipä antanut, ja se työn mielekkyyskin on aina muiden käsissä. Viime kädessä maailmantalouden jos ei muuta. Ei siltä mikään oma teko voi suojata.

42

Vierailija
42/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että olen aika tyypillinen menestynyt nelikymppinen.

42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä olen nyt senkin oppinut.

Itse en arvostele ihmisiä koulutuksen mukaan, elämässäni on muitakin arvoja.

Vierailija
44/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta saavuttaa näitä asioita ja saavutettuani kyynistyä. Elämässä on asioita, jotka oikeasti tekevät onnelliseksi ja ovat siis tärkeämpiä.

Vierailija
45/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sit jos aletaan miettiä tarkemmin niin mikä se tosiaan on se hyvä koulutus? Tarkoittaako se (ylempää) korkeakoulututkintoa vai itselleen mieluista koulutusta vai työtehtäviään vastaavaa koulutusta vai mitä?

No edelleen olen sitä mieltä että omakotitalo

(sanoo yo-merkonomi joka juuri muutti omakotitaloon)

Vierailija
46/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli koko lailla vahingossa. Ja isot tulot. Opiskelin ihan matalapalkka-alaa (humanistisia aineita) ja olen aina pannut arvoa ihan muulle kuin rahalle, menestykselle, uralle jne. Ne vain tuli. Ja siinä samassa huomasin, miksi en niitä ole aiemminkaan arvostanut. Ja tajusin, että eipä se yliopisto mitään muutakaan elämään antanut. Itseään kun voi sivistää muutenkin.

Nyt jos valitsisin, en menisi yliopistoon, vaan perustöihin, hankkisin enemmän lapsia (nyt on kaksi pientä).

Nyt mulle kävi sillä lailla onnellisesti, että saan elämässäni kaikesta oikeastaan kermat - olen saanut opiskella, paiskia töitä, kääriä rahaa ja nyt on sitten perhe, talo, koti, joihin keskittyä.

42

Vierailija
47/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä onnellinen ja tiedän olleeni sairaan onnekas. Sitä en sano. Mutta kyyniseksi tässä tuli, senkin myönnän. Ja raha todellakin pyörittää maailmaa - älkää, rakkaat, muuta luulko!

42

Vierailija
48/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina opin jotain uutta sanojen merkityksestä =).

kiitos taas, av.

Vierailija
49/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

42

Vierailija
50/50 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä koulutus mahdollistaa asumisen omakotitalon kokoisessa keskusta-asunnossa. My way!