Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä aikaa jauheliha, kanasuikaleet jne. säilyy pakastimessa?
31.01.2007 |
puoli vuotta sitten pakastettuja rupeaa olemaan pastimessa, uskaltaako syödä?
Entä miten pitäisi sulattaa?
Kommentit (2)
mut jos on tuoreena pakastettu ja teillä on kylmä pakastin (min -18c) niin anna sulaa hitaasti yön yli jääkaapissa ja tsekkaa miltä näyttää ennenkuin käytät
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja se on aina ollut ihan hyvää. (paitsi kerran briteissä vaiho-opiskelijavuonna kanansuikaleet pahentui jo 3 viikossa pakastimessa) VÄhän riippuu myös siitä, onko ollut tuoretta vai " hilkulla" pakastettaessa ja kuinka kylmä pakastin teillä on.