Mitä olet oppinut vauvapalstalta?
-Sain tietää, että Notre Dame palaa
-Olen oppinut ilmausten merkityksiä, kuten incel ja ap.
-Olen kyllä muistaakseni oppinut jotain nippelitietoakin, mutten nyt muista yhtään.
-Olen myös oppinut, että moni ei osaa esim. yhdyssanoja
-Moni on masentunut
-Meitä todella on moneen junaan.
Entä te?
Kommentit (77)
Olen, ainakin jossain määrin, oppinut erottamaan tyylistä, milloin viestin on kirjoittanut lapsi. Aikaisemmin vain ihmettelin miten joku on niin höntti.
Sen että, kuinka mulkkuja ihmiset voivat olla kun pääsevät anonyymisti kirjoittelemaan netissä
Sen, että suomalaiset eivät oikeasti halua asua demokraattisessa ja vapaassa yhteiskunnassa, vaan rajoittaa jatkuvasti niin naisten kuin vähemmistöjen oikeuksia.
Myös sen, että suomalaiset tuntevat hyvin huonosti lähihistoriaa ja perspektiivi muualle maailmaan on hyvin ontuva - ollaan niin maailman parasta ja onnellisinta kansaa kykenemättä tunnistamaan ognelmakohtia omassa yhteiskunnassa. Ja sitten vielä ihmetellään polarisaatiota vuodesta toiseen.
Että Suomi on täynnä juntteja, tyhmiä, saamattomia, sivistymättömiä ja mielenterveysongelmaisia.
Tän palstan kautta olen tajunnut, että mulla on kyllä loppupelissä kaikki hemmetin hyvin ja maalaisjärki hallussa.
Ihmiset ovat keskimäärin aika tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat keskimäärin aika tyhmiä.
Ja järkyttäviä. Elän oikeassa elämässä melkoisessa pumpulissa.
Jumpitella-sanan, jota en todellakaan käytä
Että on sellaisia asioita kun lähiönimet, wt, ylipäätänsä kaikki ylä- ja alaluokka järjettömyys mitä tällä palstalla ahkerasti viljellään. Toki aina on tiedostanut sosioekonomisen aseman ja sen vaikutukset ihmiselämään, mutta koskaan ei ole tullut mieleen mitään nimiä haukkua ja leimata tai muuta kivaa mitä täältä aika usein aikansa kuluksi viihteeksi löytää:Dd
Sen että ihmiset vihaavat läskejä jopa enemmän kuin pedofiileja. Oikeassa elämässä tämä ei näy, koska ihmiset ovat taitavia näyttelemään.
Että vapaa-ajattelijat eli ateistit eivät ainakaan kaikki ole kovin vapaita tai suvaitsevaisia ajattelussaan vaan he voivat olla hyvin hyökkääviä ja vähätteleviä toisin ajattelevia kohtaan.
En ole täältä oppinut mitään älykästä.
Mutta on tämä nopeampi tiedonlähde kuin media yleensä.
Ylikilttinä ihmisenä olen oppinut jonkin verran pitämään puoliani, en ota kaikkea itseeni tai omaan sukupuoleeni kohdistuvaa roskapuhetta vastaan.
Toinen juttu on se, että täällä on runsaasti ilkeää puhetta, siis tekstejä. Onneksi on myös neutraaleja ja asiallisiakin puheenvuoroja.
Suomessa jonkin verran misogynistejä jotka eksyvät Vauva-palstailemaan.
Pidän sittenkin eniten karvaisista miehistä.
-winner-
Täällä on usein mainittu, että rumakin nainen saa aina halutessaan seksiä. Olen siis oppinut, etten ole nainen.
Joo, valitettavasti sairaat syöpäpotilaista psykoottisiin eivät oikein muuta voi kun olla ja yrittää selvitä elossa. Jotkut pitkäaikaissairaat eivät koskaan kuntoudu. Ja kaikille ei ole työpaikkaa. Sitten kun omaan nilkkaan kalahtaa niin varmasti olet sinäkin hakemassa niitä tukia.