Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet oppinut vauvapalstalta?

Vierailija
24.06.2024 |

-Sain tietää, että Notre Dame palaa

-Olen oppinut ilmausten merkityksiä, kuten incel ja ap.

-Olen kyllä muistaakseni oppinut jotain nippelitietoakin, mutten nyt muista yhtään.

-Olen myös oppinut, että moni ei osaa esim. yhdyssanoja

-Moni on masentunut

-Meitä todella on moneen junaan.

Entä te?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että meillä on tässä maassa valtava lössi oleskelijoita, joiden mielestä yhteiskunnan velvollisuus on tukea kotona makaamista.

Joo, valitettavasti sairaat syöpäpotilaista psykoottisiin eivät oikein muuta voi kun olla ja yrittää selvitä elossa. Jotkut pitkäaikaissairaat eivät koskaan kuntoudu. Ja kaikille ei ole työpaikkaa. Sitten kun omaan nilkkaan kalahtaa niin varmasti olet sinäkin hakemassa niitä tukia.

Vierailija
62/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ainakin jossain määrin, oppinut erottamaan tyylistä, milloin viestin on kirjoittanut lapsi. Aikaisemmin vain ihmettelin miten joku on niin höntti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että, kuinka mulkkuja ihmiset voivat olla kun pääsevät anonyymisti kirjoittelemaan netissä

Vierailija
64/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että suomalaiset eivät oikeasti halua asua demokraattisessa ja vapaassa yhteiskunnassa, vaan rajoittaa jatkuvasti niin naisten kuin vähemmistöjen oikeuksia.

Myös sen, että suomalaiset tuntevat hyvin huonosti lähihistoriaa ja perspektiivi muualle maailmaan on hyvin ontuva - ollaan niin maailman parasta ja onnellisinta kansaa kykenemättä tunnistamaan ognelmakohtia omassa yhteiskunnassa. Ja sitten vielä ihmetellään polarisaatiota vuodesta toiseen.

Vierailija
65/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomi on täynnä juntteja, tyhmiä, saamattomia, sivistymättömiä ja mielenterveysongelmaisia. 

Vierailija
66/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan kautta olen tajunnut, että mulla on kyllä loppupelissä kaikki hemmetin hyvin ja maalaisjärki hallussa.

Vierailija
67/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat keskimäärin aika tyhmiä.

Vierailija
68/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat keskimäärin aika tyhmiä.

Ja järkyttäviä. Elän oikeassa elämässä melkoisessa pumpulissa.

Vierailija
69/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpitella-sanan, jota en todellakaan käytä

Vierailija
70/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on sellaisia asioita kun lähiönimet, wt, ylipäätänsä kaikki ylä- ja alaluokka järjettömyys mitä tällä palstalla ahkerasti viljellään. Toki aina on tiedostanut sosioekonomisen aseman ja sen vaikutukset ihmiselämään, mutta koskaan ei ole tullut mieleen mitään nimiä haukkua ja leimata tai muuta kivaa mitä täältä aika usein aikansa kuluksi viihteeksi löytää:Dd

Vierailija
71/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että ihmiset vihaavat läskejä jopa enemmän kuin pedofiileja. Oikeassa elämässä tämä ei näy, koska ihmiset ovat taitavia näyttelemään.

Vierailija
72/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vapaa-ajattelijat eli ateistit eivät ainakaan kaikki ole kovin vapaita tai suvaitsevaisia ajattelussaan vaan he voivat olla hyvin hyökkääviä ja  vähätteleviä toisin ajattelevia kohtaan.

Vierailija
73/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täältä oppinut mitään älykästä.

Mutta on tämä nopeampi tiedonlähde kuin media yleensä.

Vierailija
74/77 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikilttinä ihmisenä olen oppinut jonkin verran  pitämään puoliani, en ota kaikkea itseeni tai omaan sukupuoleeni kohdistuvaa roskapuhetta vastaan.

Toinen juttu on se, että täällä on runsaasti ilkeää puhetta, siis tekstejä. Onneksi on myös neutraaleja ja asiallisiakin puheenvuoroja. 

Vierailija
75/77 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jonkin verran misogynistejä jotka eksyvät Vauva-palstailemaan. 

Vierailija
76/77 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sittenkin eniten karvaisista miehistä.

-winner-

Vierailija
77/77 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on usein mainittu, että rumakin nainen saa aina halutessaan seksiä. Olen siis oppinut, etten ole nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme