Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet oppinut vauvapalstalta?

Vierailija
24.06.2024 |

-Sain tietää, että Notre Dame palaa

-Olen oppinut ilmausten merkityksiä, kuten incel ja ap.

-Olen kyllä muistaakseni oppinut jotain nippelitietoakin, mutten nyt muista yhtään.

-Olen myös oppinut, että moni ei osaa esim. yhdyssanoja

-Moni on masentunut

-Meitä todella on moneen junaan.

Entä te?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen, että suomalaiset miehet vihaavat naisia ja haluavat vain käyttää heitä hyväkseen. Että miehillä ei ole alkeellisintakaan moraalia. 

Onneksi täällä ns. oikean elämän puolella tunnen paljon hyviä miehiä, jotta mieli ei pääse vääristymään. 

Itsekin olen oikean elämän puolella asiallinen, mutta täällä kerron mitä oikeasti naiselta haluaisin.

Vierailija
22/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisten saavutukset on vaatimattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti - en ole yhtään varma tästä - olen juuri oppinut että jotkut varakkaat, ehkäpä jopa erityisen varakkaat, ovat löytäneet tiensä tänne vauvojen palstalle... Ja ajatelkaas, että entäs jos täältä sellaiset saavat jotain sellaista hupia mitä EI RAHALLA SAA... eikö tämä olisi jo aivan ennenkuulumatonta? Täällä opitaan että me täysin varattomat lyttäämme heidät mennen tullen kun meille ei se materia meinaakaan mitään - vaan ehkäpä oikea rakkaus. Me tiedämme että kuolemassa olemme kaikki samanarvosia ja mitään kultaa ei voi otta mukaan kun täältä lähtee vaikka olisi tonnikaupalla ostanut sitä jostain Rasmussenilta...

Oletteko te jo tunnistaneet näitä mahdollisia 'avauksia' jossa varakkaat käyttävät AV:tä kuin jotain playgroundia... joissakin ketjuissa ovat kyllä saaneet aika ryöpyt päälle että mitäs sä varakas 'yläluokkainen' täällä oot... painu sinne missä pippuri kasvaa... Entäpä jos liittouduttaisimme noiden kanssa - eivät kuulema tietäisi maailmanmenosta ja 'meistä alakastilaisista' ja meidän elämästämme yhtään mitään jos palstaa ei olisi... 

Vierailija
24/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että suurin osa ajattelee tunteillaan eikä järjellä.

Vierailija
25/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä synnillinen palsta vetää uskovaisia puoleensa kuin kakka kärpäsiä.

Vierailija
26/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sähköautoa ei kannata ostaa

Vierailija
27/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen et Suomessa sananvapaus on vitsi.

Vierailija
28/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen sakotusjärjestelmä on maailman parhaita.

Vierailija
29/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ei tarvitse erikseen hakea, vaan sinne voi mennä noin vain.

Vierailija
30/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupan Banda ananaa juhla konevehti vasusta ei pidä poistaa ananaa konevehteja, muuten mummalle tulee surku.

Vierailija
31/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin sen, että naiseen ei pidä rakastua. Se vain ostetaan kun  tarvis.

Vierailija
32/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että onnellisimmassa maassa on toisten mielestä kovasti haukkumista, ihan sama mistä puhutaan. Ihmettelen.

Olen myös oppinut, että pidetään normaalina tukien avulla elämistä. Surkeaa ja itsekästä.

Olen oppinut, että liian moni suhteeseensa pettynyt ja sellaiset, jotka eivät onnistu suhdetta edes aloittamaan, purkavat tänne turhautumistaan niin, että sekä mies- että naisvastaiset alkeelliset vihaiset yleistävät kirjoitukset kukkivat täällä liikaa.

Olen valitettavasti myös oppinut, että lasten ja nuorten haukkuminen ei ilmeisesti tule ikinä katoamaan. Luulisi jo että opittaisiin, mutta ei.

Ulkosuomalainen

Vierailija
33/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että ihmiset haluavat eri mieltä olevalle ihmiselle jonkun diagnoosin, koska järkevä ihminen ei ajattele noin. Ihmiset elävät todellisuudessa aikamoisissa kuplissa. Ihmisten ärsyttäminen kannattaa somessa, koska se herättää reaktion. Tälläkin palstalla olen tehnyt pari aloitusta läpällä ja niissä on kymmeniä kommentteja. Kun ihmiset tajuaisivat tämän niin ei diagnooseja tarvittaisi.

Vierailija
34/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin tekemään hyviä sämpylöitä. Kanssaeukot osasi neuvoa.

Vierailija
35/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin hyväuskoisuudesta kokeellisia rokotuksia kohtaan. Yritin auttaa ihmisiä.

Vierailija
36/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOOOOO

ooooooo

oooooo

ooooo

oooo

ooo

oo

Vierailija
37/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
38/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin suomalaisia fiksuina mutta tämä palsta avasi silmäni. Järkyttävän tyhmiä ihmisiä onkin olemassa. Ja miten paljon maassa on mt-potilaita. Ilman palstaa en olisi tiennyt. 

Tervetuloa hyvinvointiyhteiskuntaan. Seura tekee kaltaisekseen ja mitä syrjäytyneillä, mt-tapauksilla, työttömillä, eläkeläisillä tai joutilailla on muutakaan ajankuluksi? Jokaisen oma valinta on kauanko täällä viettää aikaansa ja oppiiko mitään. Joku saattaa oppia, ettei some sovi hänelle ja toiset eivät opi koskaan, että nyt on liikaa aikaa netissä ja jää muu elämä kun tähän jää koukkuun, kun 7-23 päivystys palstalla ei tunnu riittävän.

Ymmärrän sellaisia, joille tämä on henkireikä eli kirjoittaa ihmisille, joita ei muuten kasvotusten tulisi näkemään tai jättäisi kokonaan tekemättä keskustelunavauksen jos livenä vierekkäin istuttaisiin ja ikä, sukupuoli, ulkonäkö tai joku sellainen aiheuttaisi sen, ettei yhteistä jutunaihetta edes keksisi aloituksen vertaa. Ei edes säästä viitsisi jutella :D

Varmaan olisi toiset jutut monilla, mikäli tämä olisi livekamerachatti. Kynnys osallistua ja itsesensuuri olisi hieman erilainen kuin tässä näennäisen anonyymissä ympäristössä.

-winner-

Vierailija
39/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tämä synnillinen palsta vetää uskovaisia puoleensa kuin kakka kärpäsiä.

Missä onkaan Päivi Räsänen pöyristyy koko kansan edessä -avaus Pridestä, kun se on taas se aika vuodesta :DDDDDD

-winner-

Vierailija
40/77 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina hyviä, miehet pelkkää pskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi