Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä juoruja sinusta on levitelty

Vierailija
23.06.2024 |

jotka eivät pidä paikkaansa? 

Itsellä pahimmat: oon kuulemma ollut hullujen huoneella, vaikka en todellakaan ole ollut. 

Ja alkoholisti vaikka juon todella harvoin. 

Toki paljon muutakin. Pahinta tietysti kun jutut lähteneet itselle tärkeiden ihmisten suusta.

M

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kuulemma käynyt Helsingin Hesessä. Röyhkeä valhe. T. Mel Gibson

Kiitos, että itse oikaisit! Eihän tuo ollut kovinkaan paljon edes sinun näköisesikään!

Vierailija
102/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huo**, alkoholisti ja käytän huumeita. Mikäs siinä, mutta elän kuin nunna ja alkoakin menee vain harvakseltaan, kun en lääkityksen takia voi juoda. Huumeita en ole koskaan nähnytkään. Mut joo, huvinsa kullakin ja jos tuo juoru viihdyttää kertojaansa, niin mikäs siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain erästä työpaikkaa 35 vuotiaana. Samaan työpaikkaan haki myös eräs 58 vuotias minulle etäisesti tuttu nainen "Tuula". Minä sain työpaikan. 

Tällä Tuulalla sattui olemaan uudessa työpaikassani eräs tuttu ja Tuula oli hänen kauttaan levittänyt työpaikalla juttua siitä kuinka hankala ihminen olen ja olen kuulemma joutunut lähtemään entisestä työpaikastani sen takia että olen kiusannut siellä kahta ihmistä.

Ihmettelin, että miksi muutama uusista kollegoistani suhtautui minuun niin nihkeästi. Onneksi eräs uusista kollegoistani oli soittanut vanhaan työpaikkani ja huhu saatiin oikaistua.

Aivan sairasta! Tämä henkilö oli valinnastani niin katkera, että halusi pilata elämäni ja urani aivan perättömällä huhulla. 

Että semmoiset kiksit sote-alalla. Ammatitauti siellä?

Kyseessä ei ollut valitettavasti sote-ala. Oma koulutukseni kauppatieteiden maisteri ja toisen osapuolen merkonomi. 

Tapahtumasta pian 10 vuotta aikaa ja itse olin vielä nuori ja uskoin kaikista hyvää. 

Vierailija
104/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että musta on juoruttu mitään. Tai ei ole ainakaan kantautunut korviini. 

Tai no, toki musta on varmaan mainittu joskus jotain esim erojeni aikana tai kun toisen eron jälkeen oli hetken vähän villi vaihe, mutta mitä sitten.

En ole kauhean mielenkiintoinen ihminen, ja itseasiassa harva on. Vaikuttaa että moni joka luulee että ihmiset jaksavat jauhaa asioistaan, elää suureellisissa harhaluuloissa. Ei ihmisiä oikeasti kiinnosta, ellei ole jotain TODELLA shokeeraavaa ja erikoista tapahtunut. 

Missä pumpulissa elät? Ikävä kyllä moni ihminen joutuu perättömien, ilkeiden juorujen kohteeksi ilman että olisi itse kiusannut ketään. Usein motiivina on (ehkä tiedostamatonkin) kateus juorujen alkuunpanijalla ja moni yhtyy niihin ja keksii lisääkin uskoen että se alkuperäinen pahanpuhuja puhuu totta vaikka mitään todeisteeta juoruille ei ole.

No, olen ollut näitten outojen juorujen kohteena, vaikka en ole mitään pahaa näille ihmisille sanonut tai tehnyt. Olenpahan vaan asunut samassa talossa tai vanhempani asuneet samassa taloyhtiössä juoruakkojen kanssa.

Riittää oikein mainiosti, että juoruilija munaa itsensä kännissä. Minä olen ollut se pahis, vaikka en edes ole ollut paikalla! Vaikka itse pitää hienotunteisesti suunsa kiinni, panettelu aloitetaan. 

Outoa kuulla olevansa spurgu, kun juoruämmä on kännissä hajottanut ikunoita ja lopulta päätynyt alastomana rappukäytävään.  Tai se toinen juoruämmä, joka on kännissä yrittänyt vokotella isääni ja haukkunut äitini pataluhaksi, kun iskuyritykset eivät tuottaneet tulosta. Minäpä se kauhea juoppo olen!

Todellisuudessa en käytä alkoholia juuri lainkaan.

Vierailija
105/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oon pannu jokaisen kotikaupungin naisen kanssa.

Ei oo totta koska olen max 80% ikäisistäni naisista käyny läpi.

M41

Vierailija
106/115 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen vahtaa jonkun muun seksielämää?...

Vierailija
107/115 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholisti. Oikeasti en käytä alkoholia. Olen kyllä kokeillut alkoholia nuorena. En pitänyt siitä silloinkaan.

Yks ihminen väittää minua huumeaddiktiksi. Hänen kanssaan olen muutaman sanan vaihtanut elämäni aikana. Hän ei tunne minua. En ole koskaan käyttänyt tai kokeillut huumeita.

On haukuttu autistiksi.

On haukuttu mielenterveyspotilaaksi.

On haukuttu ulkolaiseksi.

Yhdessäkään väitteessä ei ole totuutta mukana.

Vierailija
108/115 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitenkäs se menikään; Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people. 

Ja vielä pienempiaivoiset juoruavat toisista ihmisistä.  Viihdettä heikkolahjaisille. 

Vierailija
109/115 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen minkä muistan 11v ikäisenä: pari vuotta vanhempi poika väitti koululle harrastaneen kanssani seksiä. Siitä sitten levitettiin juorua niin että sain lut.kan maineen.

En ollut koskaan jutellut edes kyseisen pojan kanssa ja vasta tapauksesta kuultua tiesin ensi kertaa hänen nimensäkään

Muutenkin olin kiltti, hiljainen hikari joka ei osannut pitää puoliaan. Eikä mitään sutinaa ollut kenenkään kanssa

Vierailija
110/115 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ja mitä. Olen harkinnut jopa kunniani loukkauksesta oikeudenkäyntiä.

Se verran vakavia puheita. Voivat vaikuttaa työllistymiseeni, jos  juoruja levitetään.

Vierailija
111/115 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisista kiinnostunut, koska en ole mennyt naimisiin. Lisäksi olen työtä vieroksuva, koska minulla ei ole vakituista virkaa! 

Vierailija
112/115 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin muka ahdistellut alaikäisiä. Jouduin tekemään tästä vihakampanjasta rikosilmoituksen ja joudun jatkossakin puhdistamaan mainettani täysin perättömiä valheita vastaan.

Lisäksi nyt uusimpana juorutaan että olisin jyrsinyt sormia, tästä tehtiin kuvamanipulaatiokin jota nyt levitellään.

Vierailija
113/115 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juoruttu. Juorut on kumoutuneet totuuden tullessa selväksi. Kukaan juoruajista ei koskaan ole pyytänyt anteeksi, vaikka juorut satuttivat. Mietin monesti miten kehtaavat seistä kasvokkain hymyillen ja katuvatko he koskaan satuttavia perättömiä sanojaan. Tosin ei ole mun häpeä, vaan heidän.

Vierailija
114/115 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon kun jossain sukujuhlissa tulee hiljaista minun saapuessa paikalle. Nyt olen kiinnittänyt huomiota ihmisten hiljenemiseen ja perusilmeeseen jopa äänestyspaikalla, hyvä kun eivät nousseet seisomaan ja tehneet ilmoitusta. Myös kaupassa saan useimmiten tilaa. Oletan että maineeni kasvanut tuplasti kunnioituksen rommaamiseen nähden.

Huomaatko että sua tarkkaillaan huolestuneesti, ja joskus myös katsotaan laukkusi suuntaan, oletko laittanut sinne jotain eli varastanut?

Vierailija
115/115 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen työtön, köyhä ja elän suossutuilla, koska en ole oikein koskaan vastannut juorueukkojen kyselyihin töistäni, tai ammatistani tai koulutuksestani. Olen myös sinkku, enkä seurustele, koska en ole vastannut niihinkään kysymyksiin ja se, että en vastaa, tarkoittaa myöskin sitä, että minua hävettää nämä asiat itsessäni. Ja jos joskus vaikka taloyhtiön kokouksessa kysyn hallitukselta perusteluja jonkun rahan käyttämiselle tai muistutan hallituksen jäseniä demokraattisesta päätöksenteosta, niin se johtuu siitä, että olen tietenkin heille kateellinen ja haluan vain riidellä. Varattomuuteni puolesta kertoo sekin ettei minulla ole minkäänlaisia merkkivaatteita tai laukkuja, rakennekynsiä tai hiuslisäkkeitä.  (jes.... :D)

oikeasti ei voi kuin ihmetellä joidenkin ihmisten järjenjuoksua tai sitten näiden juorueukkojen (mukana myös miehiä) järjenjuoksua, että ovatko koskaan pysähtyneet miettimään, että kannattaako se juoruilu ja voisiko omissa päätelmissä olla jotain vikaa.

(ja olen siis töissä, jos hakisin sossusta tukia, niin tukihakemustani käsittelevä virkailija luultavasti kuolisi nauruun tai sitten tekisi minusta huoli-ilmoituksen, kun alkaisi epäillä etten tajua miten paljon rahaa minulla on kuukausittain käytössä). Olen töissä, on ammatti ja koulutustakin parin yliopistotutkinnon verran. Seurustelen myös aika vakutuisesti, tosin käyn sitten kumppanini kotona yökyläilemässä ja aikaani viettämässä. En pukeudu merkkivaatteisiin, koska minusta se on typerää (suon toki muille sen enkä tee siitä johtopäätöksiä). Ostan vaatteeni tarpeen mukaan ja mahdollisimman kestävästi. Aika paljon teetän ompelijallakin niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi