Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä juoruja sinusta on levitelty

Vierailija
23.06.2024 |

jotka eivät pidä paikkaansa? 

Itsellä pahimmat: oon kuulemma ollut hullujen huoneella, vaikka en todellakaan ole ollut. 

Ja alkoholisti vaikka juon todella harvoin. 

Toki paljon muutakin. Pahinta tietysti kun jutut lähteneet itselle tärkeiden ihmisten suusta.

M

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on suhde pomooni. Kuulin tämän pomoltani, joka oli sattumalta kuullut joidenkin työkaverien puhuvan, mutta hän ei suostunut kertomaan, kuka tai ketkä. Olemme kummatkin onnellisesti naimisissa, emmekä ole koskaan viettäneet vapaa-aikaa yhdessä.

Vaikutti kyllä siihen, miten näen työkaverini ja viihdyn työyhteisössä. Kertaakaan viiden vuoden aikana kukaan ei ole minulta ajatellut kysyä suoraan asiasta. Kyllästyin tämän juorun kuultuani koko työyhteisöön ja totesin pomolle, että tästä lähtien puhun hänelle enää pakolliset työn suorittamiseksi vaadittavat asiat ja nekin ainoastaan hänen työhuoneensa avoimella ovella, kun ilmeisesti yhteisistä lounaista työajalla saa joku keksittyä parisuhteen, enkä kaipaa sellaista draamaa elämääni.

Vierailija
42/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä väitti kuulleensa huhuja että minä muka annan kaikille. No silloin toki järkytyin, koska asia ei pidä paikkaansa. Mutta nykyään asia vaan naurattaa, koska taisi olla vain katkeran miehen omia höpinöitä. Ja mitä vikaa sitä paitsi seksin harrastamisessa edes on. Typerää yrittää leimata naista jotenkin huonoksi jos hän harrastaa seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaveriporukkani ainut nainen ja kuulemma panen niiden kaikkien kanssa (6) samaanaikaan. 

Vierailija
44/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelailen kuulemma kaikkien naisten kanssa, olen homo ja käytän huumeita.

Siis tämähän on niin klassikko. Homo, joka kaataa kaikki naiset. Neitsyt, joka panee kaikkia. Lesbo, joka iskee miehiä minne meneekin. Prostituoitu, joka ei ole koskaan edes pussaillut.

Juorut kertovat paljon juoruilijoiden itsensä sielunmaisemasta ja etenkin heidän kipukohdistaan. Sangen monella juoruilijalla se vaikuttaa olevan ongelmallinen suhde seksuaalisuuteen. Onneksi heillä lyö aina silloin tällöin yli, niin lopputuloksena on ainakin joskus noita hilpeitä paradokseja. Eivät ehkä itse käsitä, mikä niissä on niin hauskaa.

Vierailija
45/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että musta on juoruttu mitään. Tai ei ole ainakaan kantautunut korviini. 

Tai no, toki musta on varmaan mainittu joskus jotain esim erojeni aikana tai kun toisen eron jälkeen oli hetken vähän villi vaihe, mutta mitä sitten.

En ole kauhean mielenkiintoinen ihminen, ja itseasiassa harva on. Vaikuttaa että moni joka luulee että ihmiset jaksavat jauhaa asioistaan, elää suureellisissa harhaluuloissa. Ei ihmisiä oikeasti kiinnosta, ellei ole jotain TODELLA shokeeraavaa ja erikoista tapahtunut. 

Kunnon juoruakkoja kyllä kiinnostaa pienetkin jutut... 

Vierailija
46/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen lesbo. Oli muuten sen ajan uskonnollisessa pikkukylässä vähän erilainen juoru kuin tämän päivän isossa kaupungissa.

Tavallaan en voi valittaa. Itse laitoin juorun vahingossa alulle, lähti vitsistä ja levisi totena. Vitsailin liian aralla aiheella. :D

Vierailija
47/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuus taitaa olla suurin syy kaikissa juoruissa! Etenkin jos jonkun näyttävän ihmisen ulkonäköä oikein urakalla vähätellään, niin sen kyllä heti tietää mistä kenkä puristaa. Joka työpaikalla on joku tällainen nainen tai joukko.

Vierailija
48/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaveriporukkani ainut nainen ja kuulemma panen niiden kaikkien kanssa (6) samaanaikaan. 

No jo on taas pitkälle mietitty juoru :D Miten tuollainen olisi fysiologisesti edes mahdollista? Vai meinaavatko juoruilijat, että myös sieraimet ja korvat ovat ihan kelpo reikiä jyystettäviksi?

Vierailija
49/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oli muka pannut muo. Nolasin sen ottamalla asian puheeksi sen kavereiden kuullen, oli ihan nolona.

Vierailija
50/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo on taas pitkälle mietitty juoru :D Miten tuollainen olisi fysiologisesti edes mahdollista? Vai meinaavatko juoruilijat, että myös sieraimet ja korvat ovat ihan kelpo reikiä jyystettäviksi?

Tainnut olla sen juoruajan märkä uni olla 6 miehen kanssa samaan aikaan.

Vierailija
51/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämähän on niin klassikko. Homo, joka kaataa kaikki naiset. Neitsyt, joka panee kaikkia. Lesbo, joka iskee miehiä minne meneekin. Prostituoitu, joka ei ole koskaan edes pussaillut.

Juorut kertovat paljon juoruilijoiden itsensä sielunmaisemasta ja etenkin heidän kipukohdistaan. Sangen monella juoruilijalla se vaikuttaa olevan ongelmallinen suhde seksuaalisuuteen. Onneksi heillä lyö aina silloin tällöin yli, niin lopputuloksena on ainakin joskus noita hilpeitä paradokseja. Eivät ehkä itse käsitä, mikä niissä on niin hauskaa.

Minusta on levitetty yleisimmät klassikkotarinat, joilla saa etua huoltajuudessa. Hyvin tuntuu menevän läpi, vaikka tarinan laatutaso on juurikin luokkaa homo, joka kaataa kaikki naiset.

Vierailija
52/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuin edellä. Että olen lesbo (tätä on hoettu kuultenikin tuntemattomien ihmisten toimesta), että minulla on sairauksia joita minulla ei ole ollut, että olen raskaana (nimet menneet sekaisin, mistä juoru alkuun) jne. Tuskin olen kuullut pahimpia mitä on puhuttu.

Vierailija
53/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Juoruja kuullut ei suostunut kertomaan. No yhden kuulin, että ajan ilman kilpiä. Se oli totta tosin, mutta ehkä eri syystä kuin kertoivat.

Niin siis ne oli varastettu, ajoin poliisim luvalla hakemaan paperit että voin hakea uusia. Sitten kuulin naapurilta että oli juoruttu niin kuin ne olisi poliisin toimesta viety.

Mutta tuo ensimmäinen, juttujen täytyy olla pahoja kun tämä vihjaili muttei kertonut.

Vierailija
54/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän se ois. 

Vierailija
55/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella olin h uora. Hauskaa kun neitsyyden menetys ja ensisuudelma vasta 26-vuotiaana. Tuota ennen olin halannut kerran kaverin poikaystävää ja se oli lähin kontaktini mieheen ennen tuota.

Vierailija
56/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että oli muka pannut muo. Nolasin sen ottamalla asian puheeksi sen kavereiden kuullen, oli ihan nolona.

muo XD

Vierailija
57/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. Oletko astunut väärien ihmisten varpaille? 

Se varpaille astuminen voi olla myös oikeassa olemista, vastapuolen kateutta, mustasukkaisuutta tai han mitä tahansa, joten vaikea tässä yhteydessä on todeta, että sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
58/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. Oletko astunut väärien ihmisten varpaille? 

Se varpaille astuminen voi olla myös oikeassa olemista, vastapuolen kateutta, mustasukkaisuutta tai han mitä tahansa, joten vaikea tässä yhteydessä on todeta, että sitä saa, mitä tilaa.

Niinpä. Usein juoruajat ovat kateellisia. 

Vierailija
59/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään juoruajan mukaan olen saanut potkut aiemmasta työpaikasta. Todellisuudessa lähdin ihan omalla päätökselläni pois ko. työpaikasta. Juoruilija on samalla alalla oleva. 

Vierailija
60/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi suuhun,yksi varsinaiseen, yksi paskarööriin ja kahta voi hoidella käsin. Eli viisi menisi, mutta tuskin kuusi kerralla.😛

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi