Mitä juoruja sinusta on levitelty
jotka eivät pidä paikkaansa?
Itsellä pahimmat: oon kuulemma ollut hullujen huoneella, vaikka en todellakaan ole ollut.
Ja alkoholisti vaikka juon todella harvoin.
Toki paljon muutakin. Pahinta tietysti kun jutut lähteneet itselle tärkeiden ihmisten suusta.
M
Kommentit (115)
En usko että musta on juoruttu mitään. Tai ei ole ainakaan kantautunut korviini.
Tai no, toki musta on varmaan mainittu joskus jotain esim erojeni aikana tai kun toisen eron jälkeen oli hetken vähän villi vaihe, mutta mitä sitten.
En ole kauhean mielenkiintoinen ihminen, ja itseasiassa harva on. Vaikuttaa että moni joka luulee että ihmiset jaksavat jauhaa asioistaan, elää suureellisissa harhaluuloissa. Ei ihmisiä oikeasti kiinnosta, ellei ole jotain TODELLA shokeeraavaa ja erikoista tapahtunut.
En ole suoraan kuullut, mutta luulen että jotkut pitävät homoseksuaalina. Yksi miestuttava lopetti facebookissa reagoinnit, onnittelut tms., kun joskus humalapäissäni kirjoitin jotain tämän miespuoliselle tutulle, joka taas oli joskus mun työkaveri vähän aikaa. Samoin hänen äitinsä. Kysyin vaan miten heillä menee ja juttelin jotain muuten. Voihan sitä pitää outona, että kirjoittaa jollekin puolitutulle 10 vuoden jälkeen, mutta ei se minusta h.omoa tee. Tai sitten tuttavani vaan suuttui, kun kerroin tälle työkaverille, mistä minä sitten tunnen tämän yhteisen tuttavamme.
Lisäksi talutin joskus yhtä erittäin humaltunutta kaveria rappuja alas juhlissa, ettei tämä kaadu. Juteltiin muutenkin paljon illan aikana, mutta kaipa tästäkin jotkut ovat vetäneet johtopäätöksensä. Että miehet siinä käsi kädessä kulkivat rappuja.
Ja kun kunnon seurustelusuhdetta ei ole lähes 50 ikävuoteen mennessä syntynyt, voidaan sitäkin pitää merkkinä. Mutta asiaan liittyy seikkoja, mitkä ovat edesauttaneet yksin jäämiseen. Henkilökohtaisia, ja kukaan ei edes tiedä niistä. Intiimejä. No nyt alkavat nuo ongelmat vihdoin olla ohi.
Anteeksi vuodatus. Mutta toiset ihmiset tuntuvat joskus tietävän asioitani paremmin kuin mitä itse.
että olen raivoraitis (en ole, mutta voin kyllä jyrähtää, jos joku kännidille tulee tunkemaan kännäämisensä seurauksia minun henkilökohtaiseen tilaani. pidän monistakin alkoholijuomista, mutta minulla se rajoittuu ihan vain nauttimiseen ja osaan sulkea korkin pienenkin hörpyn jälkeen)
että pelkään kuolemaa (koska en halua, että parveketupakoijanaapurini tupakansavut tulevat minun kotiini)... joo, en varsinaisesti pelkää kuolemaa, satun olemaan aika varma siitäkin, että tulen kuolemaan aivoinfarktiin kuten ihan jokainen lähisukulaiseni ja pidän sitä oikein hyvänä kuolemana, koska meillä lähdetään hyvissä ruumiin voimissa ja kuolema tulee nopeasti. Olen myös nähnyt muutamankin ihmisen kuoleman ja käynyt hyvästelemässä läheisiäni arkun ollessa auki, joten kuolema on minulle todellakin normaali asia. Tupakan aiheuttamiin sairauksiin en vain halua kuolla
että minussa on jotain vikaa, koska en ole "saanut" ketään ("kelpaa kenellekään" "ei harrasta koskaan edes seksiä, on varmaan neitsyt). Joo... olen asuinpaikkakunnallani töissä ja vietän kotipaikkakunnallani noin 13 päivää kuukaudessa. Eivät vain ole kyylät huomanneet sitä, kun osaan poistua kotoani huomaamattomasti.
että olen aina kotona, ihan aina. (katso edellinen vastaus). Toisaalta olenkin aina kotona, se on sikäli totta, mutta minulla on siis kaksi fyysistä kotia.
että olen köyhä, koska kaupungin vuokra-asunto ja kaikkihan täällä on köyhiä. :) elämä voi yllättää. kaupungilta kun voi saada vuokra-asunnon muutenkin kuin luottotietonsa sössimällä. Esimerkiksi työperustalla.
Kaikenlaista, tuntuu joskus että minusta on niin paljon juoruja liikkeellä, että voisin olla vaikka jonkun pikkumaan kuninkaallinen. Osin ihan omaa syytä, kun en halua tutustua näihin ihmisiin täällä yhtään, mutta ei nuo minua haittaa. koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Että olisin mukana järjestäytyneessä rikollisuudessa ns. Hitmanina.
Jos joku kysyy, kiellä asia. Sano, ettei siitä ole todisteita. Kaikki pysyvät kohteliaina lopun ikää, eivätkä vaivaa turhilla lörpötyksillä. Profit.
Vierailija kirjoitti:
En usko että musta on juoruttu mitään. Tai ei ole ainakaan kantautunut korviini.
Tai no, toki musta on varmaan mainittu joskus jotain esim erojeni aikana tai kun toisen eron jälkeen oli hetken vähän villi vaihe, mutta mitä sitten.
En ole kauhean mielenkiintoinen ihminen, ja itseasiassa harva on. Vaikuttaa että moni joka luulee että ihmiset jaksavat jauhaa asioistaan, elää suureellisissa harhaluuloissa. Ei ihmisiä oikeasti kiinnosta, ellei ole jotain TODELLA shokeeraavaa ja erikoista tapahtunut.
Se jos ei ole mitään mielenkiintoista niin sittenhän ne vasta alkavat keksiä kaikenlaista, ei todellakaan ole este juoruille se ettei ole tapahtunut mitään.
Että olen lesbo. Tämä työpaikallani, kun kieltäydyin naimisissa olevan möhömahaisen itseäni yli 10 vuotta vanhemman miehen seksiehdottelusta. Joo, lesbohan sitä, jos nuori nätti sinkku nainen ei kilju riemusta limaisen perheellisen ukon ehdottelusta.
Juoruilevat ihmiset yleensä tykkää keksiä kaikenlaista. Ottavat kohteeksi jonkun ja laittavat kiertoon kaikki omat ennakkoluulonsa ja muut luulonsa siitä ihmisestä, vaikkei niillä olisi mitään toden perää.
Että minulla on voinut olla jotain tekemistä puolisoni kuoleman kanssa. Kuulemma kymmenen vuotta myöhemminkin siinä takahikiän kylällä, jossa edesmenneen puolisoni juuret on, liikkuu vaikka mitä huhuja asiasta.
Että minulla on kolme työtä, mitä teen. Teen yhdelle firmalle työtä se riittää kyllä. Miten sitä edes kerkiäisi tekeen niin montaa työtä muutenkaan. On myös lapsia, joihin menee rahaa. Ihmettelevät myös autoa ja asuntoani, matkustelua jne mitä nyt onkaan.
Minulla on kai miehiä paljonkin, ei ole yhtäkään! Ei ole nyt aikaa parisuhteelle. Aika kummaa puhetta on kyllä ihmisillä.
Mitä juoruja sinusta on levitelty jotka eivät pidä paikkaansa? Itsellä pahimmat: oon kuulemma ollut hullujen huoneella, vaikka en todellakaan ole ollut. Ja alkoholisti vaikka juon todella harvoin.
Toki paljon muutakin. Pahinta tietysti kun jutut lähteneet itselle tärkeiden ihmisten suusta. / Älä tommosista välitä. Ei ole mitään hullujenhuonetta ja onhan se mahdollista että jokun hirveän teon vuoksi päätynyt hetkeksi jonnekin... esim väkivalta johon liittyy hirveä alkoholinkäyttö vaikka ei alkkis olisikaan. MITEN LÄHEISTEN TÄRKEIDEN SUUSTA varsinkaan jos näissä ei olisi mitään perää? ÄLÄ SIIS VÄLITÄ.
Minusta on jotain juoruja mutta en tiedä mistä ja miten saanut alkunsa - voin tietysti aavistaa. En nyt jaksa niistä tässä kertoa, mutta mahdollisia ovat. Ilkeitä ihmisiä taustalla jotka haluavat vahingoittaa.
Minua ei haitannut se, että eräs satunnaisesti työpaikallani työtehtävissä käyvä, minulle vain puolituttu henkilö levitteli juttua siitä, että olisin lesbo (en ole). Minua kyllä tosissaan haittasi juorun se osa, että jos kahden naisen välinen avioliitto olisi mahdollinen (tuolloin ei ollut), minä menisin naimisiin nimenomaan hänen kanssaan. Tuo oli suorastaan loukkaavaa.
Olen 62 ikävuoteni aikana työpaikoilla pistänyt merkille, että kun paikalle saapuu joko huomattavan kaunis nainen taikka komea mies, jo alkaa suut laulaa ja kateuskylvetys. Toiset naiset mustamaalaavat tulijat hetkessä. Naiset ovat todella kateellista sakkia. Muistan 15 vuotta sitten Tampereella seuraavan tilanteen. Paikkamme uutta tulijaa, erittäin komeaa 29 ikäistä miestä alettiin rienata. Työpaikkamme vaatimattoman näköinen 25 v. nainen yritti miestä iskeä, mutta kun mies ei yrityksiin toivotusti reagoinut, kostoksi hän levitteli pettämisjuoruja haluten aiheuttaa valhehuhuillaan miehen ja tämän tyttökaverin eron. Kaikenlaista saastaa. Koko ilmapiiri meni pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen teini (lähes 3-kymppisenä)
Makaan työpaikan miesten kanssa tai ainakin haluaisin
Olen miehenkipeä/etsin seuraa (vaikka olin ollut jo pitkään parisuhteessa, enkä etsinyt seuraa)
Olen vammainen. Myös etnisestä taustastani kiersi erilaisia huhuja (olen suomalainen)
Käytän huumeita, olen aggressiivinen ja varastan (olen mukava, kiltti ja leppoisa ihminen, enkä ole koskaan varastanut mitään, edes lapsena)
Nämä kaikki siis samassa työpaikassa. Ja varmaan kaikkea muutakin puhuttiin, kaikki eivät varmaan kantautuneet korviini.
En tiedä kuka näitä juttuja minusta levitti, mutta onnistui kääntämään suuren osan ihmisiä minua vastaan.
Missä olit töissä?
Pelailen kuulemma kaikkien naisten kanssa, olen homo ja käytän huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Olen 62 ikävuoteni aikana työpaikoilla pistänyt merkille, että kun paikalle saapuu joko huomattavan kaunis nainen taikka komea mies, jo alkaa suut laulaa ja kateuskylvetys. Toiset naiset mustamaalaavat tulijat hetkessä. Naiset ovat todella kateellista sakkia. Muistan 15 vuotta sitten Tampereella seuraavan tilanteen. Paikkamme uutta tulijaa, erittäin komeaa 29 ikäistä miestä alettiin rienata. Työpaikkamme vaatimattoman näköinen 25 v. nainen yritti miestä iskeä, mutta kun mies ei yrityksiin toivotusti reagoinut, kostoksi hän levitteli pettämisjuoruja haluten aiheuttaa valhehuhuillaan miehen ja tämän tyttökaverin eron. Kaikenlaista saastaa. Koko ilmapiiri meni pilalle.
Päätit nyt sitten itsekin vähän rienata, vai mitä?
Olin nuorena todella nätti likka. Kerran eräs portsari iski minuun silmänsä ja koetti pokata minua jo ovella (työporukan kanssa saapuessani illanviettoon.) Pyysi numeroani. Kieltäydyin.
Seuraavalla viikolla kuulin, kuinka muka olin tuon illan jälkeen lähtenyt tuon portsarin kotiin baarimikon kanssa, ja kuinka hän ja baarimestari olivat pa n n eet minua kimpassa koko yön. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut saman. Se on lähes poikkeuksetta aina näin että rumat naiset juoruilevat niistä kauniista joille ovat kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Missä pumpulissa elät? Ikävä kyllä moni ihminen joutuu perättömien, ilkeiden juorujen kohteeksi ilman että olisi itse kiusannut ketään. Usein motiivina on (ehkä tiedostamatonkin) kateus juorujen alkuunpanijalla ja moni yhtyy niihin ja keksii lisääkin uskoen että se alkuperäinen pahanpuhuja puhuu totta vaikka mitään todeisteeta juoruille ei ole.
Että murrosikäinen lapseni on huostaanotettu ja saa vain vierailla luonani joskus. Olen lapseton ja siskontyttö 15v käy luonani, joskus on yötäkin.