Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä juoruja sinusta on levitelty

Vierailija
23.06.2024 |

jotka eivät pidä paikkaansa? 

Itsellä pahimmat: oon kuulemma ollut hullujen huoneella, vaikka en todellakaan ole ollut. 

Ja alkoholisti vaikka juon todella harvoin. 

Toki paljon muutakin. Pahinta tietysti kun jutut lähteneet itselle tärkeiden ihmisten suusta.

M

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Jos käyttäytyy kohteliaasti ja arvokkaasti muita ihmisiä kohtaan, niin silloin ei myöskään kukaan kohtele sinua huonsoti. Ja jos joku levittää jotain juorua, niin kukaan ei usko sitä ja puhuja nolaa vaan itsensä. Näin. 

Näinköhän?

Vierailija
82/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen kaveri tiedettiin varsin hyvin patologiseksi valehtelijaksi, mutta silti kaikki hänen jutut kuunneltiin ja uskottiin tuosta vaan. Mitä törkeämpi valhe jostakusta, sen paremmin se uskottiin. Totuudesta viis. Kertoo paljon ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain erästä työpaikkaa 35 vuotiaana. Samaan työpaikkaan haki myös eräs 58 vuotias minulle etäisesti tuttu nainen "Tuula". Minä sain työpaikan. 

Tällä Tuulalla sattui olemaan uudessa työpaikassani eräs tuttu ja Tuula oli hänen kauttaan levittänyt työpaikalla juttua siitä kuinka hankala ihminen olen ja olen kuulemma joutunut lähtemään entisestä työpaikastani sen takia että olen kiusannut siellä kahta ihmistä.

Ihmettelin, että miksi muutama uusista kollegoistani suhtautui minuun niin nihkeästi. Onneksi eräs uusista kollegoistani oli soittanut vanhaan työpaikkani ja huhu saatiin oikaistua.

Aivan sairasta! Tämä henkilö oli valinnastani niin katkera, että halusi pilata elämäni ja urani aivan perättömällä huhulla. 

Vierailija
84/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kyllä kiinnostakaan. 

Vierailija
85/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma käynyt Helsingin Hesessä. Röyhkeä valhe. T. Mel Gibson

Vierailija
86/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaajan ikäväksi en seuraa lainkaan minusta levitettyjä juoruja. Toivottavasti ne ovat riittävän hurjia ja paikkaansa pitämättömiä. Itse keskityn vain levittämään muista huimia juorupuheita.

Vierailija
87/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Jos käyttäytyy kohteliaasti ja arvokkaasti muita ihmisiä kohtaan, niin silloin ei myöskään kukaan kohtele sinua huonsoti. Ja jos joku levittää jotain juorua, niin kukaan ei usko sitä ja puhuja nolaa vaan itsensä. Näin. 

Mistäs satukirjasta sä tätä lainasit? Kyllä se tosielämässä niin menee, että jos ja kun satut muuttamaan väärään paikkaan ja joudut väärien ihmisten kanssa tekemisiin, niin ne juoruaa susta kaikenlaista perätöntä paskaa niin paljon kuin mielikuvitusta riittää ja kohtelee sua tosi paskamaisesti, vaikka olisit käyttäytynyt heitä kohtaan miten kohteliaasti ja arvokkaasti tahansa. Katsos kun he kääntävät sen(kin) sinua vastaan. Ja kaikenlaisiin juoruihin, valheisiin, muunneltuun totuuteen ym. paskaan sitä ääliöt parhaiten uskovatkin. Ihan täyttä paskaa tulit tänne selittämään. 

Vierailija
88/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen hetero, vegaani ja kuuntelen Coldplayta.

Onneks ei sentään Palefacea!

Vierailija
89/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juorut on juoruja, ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Pääsääntöisesti juoruajalla on jotain hampaankolossa juorun kohdetta vastaan.

Lähes jokainen uskoo kuitenkin juorut todeksi. Koulutuksesta huolimatta. Kukaan ei tarkista tietolähdettä. 

Vierailija
90/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen teini (lähes 3-kymppisenä)

Makaan työpaikan miesten kanssa tai ainakin haluaisin

Olen miehenkipeä/etsin seuraa (vaikka olin ollut jo pitkään parisuhteessa, enkä etsinyt seuraa) 

Olen vammainen. Myös etnisestä taustastani kiersi erilaisia huhuja (olen suomalainen)

Käytän huumeita, olen aggressiivinen ja varastan (olen mukava, kiltti ja leppoisa ihminen, enkä ole koskaan varastanut mitään, edes lapsena)

Nämä kaikki siis samassa työpaikassa. Ja varmaan kaikkea muutakin puhuttiin, kaikki eivät varmaan kantautuneet korviini.

En tiedä kuka näitä juttuja minusta levitti, mutta onnistui kääntämään suuren osan ihmisiä minua vastaan. 

Mutta eikö ole ihanaa kun valheet tulevat ilmi monelle aina vähitellen. Tosi nolo valehtelijoille, sillä vaikka hänellä olisi ollut tukijoukkonsa, niin ehkä kaikki eivät ole olle

Minustakin on liikkeellä täysin perättömiä juttuja ja kun olen todistanut ne vääräksi, on ollut huvittavaa seurata ihmisten reaktioita. Osa on muuttunut tylyiksi ja osasta on tullut oikein yliystävällisiä ja kohteliaita. Näinhän se nolostuminen ilmenee kun hävettää oma käytös eli pskanpuhuminen. Mielenkiintoinen psykologinen koe jota olen saanut seurata kohta kymmenen vuotta. Nautin joka hetkestä ja etenkin ihmisten kiemurtelusta.

Eri kuin edelliset kommentoijat

Vierailija
91/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästään pimeitä, jotka levittävät valheita muista ihmisistä. Jotain täytyy olla omassa elämässä pielessä, jos on tuolla lailla tarve levitellä perättömiä juoruja, joilla mustamaalaa toista. Pitää jollain saada piireissä näyttämään toinen ihminen itseään huonommalla. Sitten kaikki huomio jonkun toisen toljottamiseen, ettei omia puutteita huomattaisi. 

Juuri näin! Etenkin uskovaiset on ihan järjettömän ilkeitä ja pahantahtoisia. Siksi aina sanonkin että uskovaiset on mielenterveysongelmaisia. Ihan selvästi.

Vierailija
92/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä minulle tuottoisin juoru oli sellainen, että naapurustokyylät olivat tulleet siihen tulokseen, että teen pimeitä töitä, koska olen aina kotona, eli työttömänäs tietenkin ja sossun elättinä toki, mutta silti tuntuu rahaa olevan liiankin kanssa.

Tekivät sitten minusta ilmoituksen verottajalle.

Tuli sitten verotarkastus ja verovirkialija heti sanoi, että he epäilevät ilmoittajan motiiveja, mutta tehdään tämä nyt. Tuloksena sain sitten yli 2000 euroa veronpalautusta vähennyksistä, joita en ollut tehnyt. Olin veroilmoituksen palautusaikaan siaraana enkä nyt muistanut tehdä vähennyksiä pääomatuloistani.

Töissäkin olin, tein etätöitä projektipalkalla, ja projektin lopetus oli suunnitellusti seuraavan vuoden puolella (verosuunnittelu kunniaan). Pääomatuloilla elin ja elin oikeasti vähemmällä rahalla mitä toimeentulotukiasiakkaat saavat, mutta koska rakenteet oli elämässäni kunnossa, niin rahanmenoa oli lähinnä sitten vain vastike, ruoka, sähkö, vakuutus ja vesi, joten tulin ihan hyvin toimeen.

Mutta oikeasti oli siinä mielessä kiva juoru ja ilmiselvä minuun kohdistettu pahanilkisyys, joka sitten kosahti ja kääntyikin minun edukseni :D

Sen jälkeen ihan tahallaan oikein väänsin veistä heidän haavassaan, kun "vahingossa" puhuin pihalla puhelimessa kaverilleni kovempaan ääneen siitä miten verotarkastus tuli ja sain tuhansia euroja palautusta, että mikä mäihä! O

Vierailija
93/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että minulla on voinut olla jotain tekemistä puolisoni kuoleman kanssa. Kuulemma kymmenen vuotta myöhemminkin siinä takahikiän kylällä, jossa edesmenneen puolisoni juuret on, liikkuu vaikka mitä huhuja asiasta.

Järkyttävää. Tuosta voisi jo kevyesti tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.

Vierailija
94/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ja mitä. Eipä paljoa kiinnosta. Itse pyrin jättäytymään pois, kun aletaan puhumaan paskaa jostain toisesta ihmisestä. 

Sama. En ole koskaan lähtenyt näihin mukaan, ilmaissut että onkohan noin ja vaihtanut aihetta, nuorena jo. Sitten minusta on kuitenkin puhuttu hirveästi paikkansapitämätöntä saastaa, tuskin on ollut koskaan itseni kaltaisia humaaneja puolustajia paikalla. Kohtalon ivaa 😊

Vierailija
95/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisuus taitaa olla suurin syy kaikissa juoruissa! Etenkin jos jonkun näyttävän ihmisen ulkonäköä oikein urakalla vähätellään, niin sen kyllä heti tietää mistä kenkä puristaa. Joka työpaikalla on joku tällainen nainen tai joukko.

Syndrooman nimi on työpaikan rumin muija. Kahdessa työpaikassa olen vastaavaan ilmiöön törmännyt, tai ilmestykseen.

meillä pahimmat juoruajat ovat työpaikan hoikimmat ja röökaavimmat muijat... Menee heillä joskus ihan kiusaamisen puolelle.  Siellähän röökipaikalla toki on hyvää aikaa juoruta

itse ärsyttää juoruilijoissa se, että he eivät tunnu tajuavan miten myrkyllistä juoruaminen on ja pilaa aina ilmapiirin, joko avoimesti ja selvästi, tai sitten se paha ilma on piilossa, mutta vaikuttaa silti

Vierailija
96/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin lohdullista huomata että en ole ainut joka on saanut paskaa niskaansa. Olen kyllä pahoillani kaikkien puolesta.

Vierailija
97/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon kun jossain sukujuhlissa tulee hiljaista minun saapuessa paikalle. Nyt olen kiinnittänyt huomiota ihmisten hiljenemiseen ja perusilmeeseen jopa äänestyspaikalla, hyvä kun eivät nousseet seisomaan ja tehneet ilmoitusta. Myös kaupassa saan useimmiten tilaa. Oletan että maineeni kasvanut tuplasti kunnioituksen rommaamiseen nähden.

Vierailija
98/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain erästä työpaikkaa 35 vuotiaana. Samaan työpaikkaan haki myös eräs 58 vuotias minulle etäisesti tuttu nainen "Tuula". Minä sain työpaikan. 

Tällä Tuulalla sattui olemaan uudessa työpaikassani eräs tuttu ja Tuula oli hänen kauttaan levittänyt työpaikalla juttua siitä kuinka hankala ihminen olen ja olen kuulemma joutunut lähtemään entisestä työpaikastani sen takia että olen kiusannut siellä kahta ihmistä.

Ihmettelin, että miksi muutama uusista kollegoistani suhtautui minuun niin nihkeästi. Onneksi eräs uusista kollegoistani oli soittanut vanhaan työpaikkani ja huhu saatiin oikaistua.

Aivan sairasta! Tämä henkilö oli valinnastani niin katkera, että halusi pilata elämäni ja urani aivan perättömällä huhulla. 

Että semmoiset kiksit sote-alalla. Ammatitauti siellä?

Vierailija
99/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olen hetero, vegaani ja kuuntelen Coldplayta.

Tuo vegaani ei ole totta.

Olen homo, syön lihaakin ja kuuntelen mieluummin Radioheadia.

Vierailija
100/115 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyinpaikkakunnalla uskotaan vakaasti että olen erään lapsen isä. Samallaisia juttuja on muutamasta muustakin kaverista.

Paras on ollut se että eräs samalta seudulta kotoisin oleva kaveri johon törmäsin täällä Tampereella ravintolassa, väitti etten voi olla minä koska olen kuollut!

Sitten vaan odotellaan että tuo lapsi kuulee asiasta ja tulee soittelemaan ovikelloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä