Mitä juoruja sinusta on levitelty
jotka eivät pidä paikkaansa?
Itsellä pahimmat: oon kuulemma ollut hullujen huoneella, vaikka en todellakaan ole ollut.
Ja alkoholisti vaikka juon todella harvoin.
Toki paljon muutakin. Pahinta tietysti kun jutut lähteneet itselle tärkeiden ihmisten suusta.
M
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Oletko astunut väärien ihmisten varpaille?
Se varpaille astuminen voi olla myös oikeassa olemista, vastapuolen kateutta, mustasukkaisuutta tai han mitä tahansa, joten vaikea tässä yhteydessä on todeta, että sitä saa, mitä tilaa.Niinpä. Usein juoruajat ovat kateellisia.
Luulen vaan että ne saa nautintoa kiusaamisesta.
Juoruilijat on aina kärppänä joka paikassa. Luulevat olevansa kovinkin fiksuja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaveriporukkani ainut nainen ja kuulemma panen niiden kaikkien kanssa (6) samaanaikaan.
No jo on taas pitkälle mietitty juoru :D Miten tuollainen olisi fysiologisesti edes mahdollista? Vai meinaavatko juoruilijat, että myös sieraimet ja korvat ovat ihan kelpo reikiä jyystettäviksi?
Yksi suuhun,yksi varsinaiseen, yksi paskarööriin ja kahta voi hoidella käsin. Eli viisi menisi, mutta tuskin kuusi kerralla.😛
🤭
Että olen erittäin mustasukkainen miehestäni, kun hän ei halua lähteä kaikkiin työpaikan pippaloihin. Mies on kyllä osasyyllinen, kun heittää vitsiä ko. asiasta.
Olin kuulemma antanut pimpmsaa yhdelle Pasille pikkujouluissa. Ei pitänyt paikkaansa. Kyseessä oli persereiikä.
Synnyinpaikkakunnalla uskotaan vakaasti että olen erään lapsen isä. Samallaisia juttuja on muutamasta muustakin kaverista.
Paras on ollut se että eräs samalta seudulta kotoisin oleva kaveri johon törmäsin täällä Tampereella ravintolassa, väitti etten voi olla minä koska olen kuollut!
Vierailija kirjoitti:
Olen teini (lähes 3-kymppisenä)
Makaan työpaikan miesten kanssa tai ainakin haluaisin
Olen miehenkipeä/etsin seuraa (vaikka olin ollut jo pitkään parisuhteessa, enkä etsinyt seuraa)
Olen vammainen. Myös etnisestä taustastani kiersi erilaisia huhuja (olen suomalainen)
Käytän huumeita, olen aggressiivinen ja varastan (olen mukava, kiltti ja leppoisa ihminen, enkä ole koskaan varastanut mitään, edes lapsena)
Nämä kaikki siis samassa työpaikassa. Ja varmaan kaikkea muutakin puhuttiin, kaikki eivät varmaan kantautuneet korviini.
En tiedä kuka näitä juttuja minusta levitti, mutta onnistui kääntämään suuren osan ihmisiä minua vastaan.
Mutta eikö ole ihanaa kun valheet tulevat ilmi monelle aina vähitellen. Tosi nolo valehtelijoille, sillä vaikka hänellä olisi ollut tukijoukkonsa, niin ehkä kaikki eivät ole ollenkaan samaan puolta enää kun ilmene saastsisiksi valheiksi ja jopa rikoksiksi tietyt jutut. Eivöt ehkä sano mitään suoraan, koska eivät ehkä kehtaa mutta sehän ei tarkoita että hyväksyisivät.
Vaikka ja mitä. Eipä paljoa kiinnosta. Itse pyrin jättäytymään pois, kun aletaan puhumaan paskaa jostain toisesta ihmisestä.
Että olen ruotsalainen. Mulla on siis ruotsalainen sukunimi.
Tää on siis tullut usein vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisuus taitaa olla suurin syy kaikissa juoruissa! Etenkin jos jonkun näyttävän ihmisen ulkonäköä oikein urakalla vähätellään, niin sen kyllä heti tietää mistä kenkä puristaa. Joka työpaikalla on joku tällainen nainen tai joukko.
Syndrooman nimi on työpaikan rumin muija. Kahdessa työpaikassa olen vastaavaan ilmiöön törmännyt, tai ilmestykseen.
Että olen hetero, vegaani ja kuuntelen Coldplayta.
Vierailija kirjoitti:
Että olen hetero, vegaani ja kuuntelen Coldplayta.
Tuo vegaani ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaveriporukkani ainut nainen ja kuulemma panen niiden kaikkien kanssa (6) samaanaikaan.
No jo on taas pitkälle mietitty juoru :D Miten tuollainen olisi fysiologisesti edes mahdollista? Vai meinaavatko juoruilijat, että myös sieraimet ja korvat ovat ihan kelpo reikiä jyystettäviksi?
Yksi suuhun,yksi varsinaiseen, yksi paskarööriin ja kahta voi hoidella käsin. Eli viisi menisi, mutta tuskin kuusi kerralla.😛🤭
Ihmisruumiissa on kahdeksan aukkoa, sanoi Aristoteles, länsimaisen filosofian isä.
Olen naimisissa oleva uskovainen ihminen. Kerran kuulin huhun, että olin kuulemma imenyt vieraan miehen munaa kirkossa jumalanpalveluksen aikana.
Päästään pimeitä, jotka levittävät valheita muista ihmisistä. Jotain täytyy olla omassa elämässä pielessä, jos on tuolla lailla tarve levitellä perättömiä juoruja, joilla mustamaalaa toista. Pitää jollain saada piireissä näyttämään toinen ihminen itseään huonommalla. Sitten kaikki huomio jonkun toisen toljottamiseen, ettei omia puutteita huomattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olin kuulemma antanut pimpmsaa yhdelle Pasille pikkujouluissa. Ei pitänyt paikkaansa. Kyseessä oli persereiikä.
Mun työpaikan Pasille en olisi antanut mitään.
Sukulaiset vihjailevat aina silloin tällöin jostain "Rovaniemen tapauksesta". Olen saanut käsityksen että kyseessä ois ollut rikos tvast. Tää on nyt kestänyt 25 v.
Ihmiset kuuntelevat juoruja ja huhuja koska he saavat siitä tyydytystä. Eikä ole mitään merkitystä onko jutut totta vai ei.
Ei mitään. Jos käyttäytyy kohteliaasti ja arvokkaasti muita ihmisiä kohtaan, niin silloin ei myöskään kukaan kohtele sinua huonsoti. Ja jos joku levittää jotain juorua, niin kukaan ei usko sitä ja puhuja nolaa vaan itsensä. Näin.
Et oon homo, pahempaa ei vois olla