Mitä juoruja sinusta on levitelty
jotka eivät pidä paikkaansa?
Itsellä pahimmat: oon kuulemma ollut hullujen huoneella, vaikka en todellakaan ole ollut.
Ja alkoholisti vaikka juon todella harvoin.
Toki paljon muutakin. Pahinta tietysti kun jutut lähteneet itselle tärkeiden ihmisten suusta.
M
Kommentit (115)
Sitä saa mitä tilaa. Oletko astunut väärien ihmisten varpaille?
Mä oon sika ja mulla on tultasyöksevä penis.
Juorut leviävät selän takana. En tiedä, eikä kiinnosta.
Että olisin mukana järjestäytyneessä rikollisuudessa ns. Hitmanina.
Minulla on suhde jos kenenkin työpaikan naisen kanssa. M38. Oikeasti olen varattu eikä muita suhteita ole.
Että tapailen kolmea muijaa samaan aikaan.
En tiedä. Juoruja kuullut ei suostunut kertomaan. No yhden kuulin, että ajan ilman kilpiä. Se oli totta tosin, mutta ehkä eri syystä kuin kertoivat.
Juorut on juoruja, ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Pääsääntöisesti juoruajalla on jotain hampaankolossa juorun kohdetta vastaan.
Että oisin vahinkolapsen isä omalla paikkakunnalla.
Olen teini (lähes 3-kymppisenä)
Makaan työpaikan miesten kanssa tai ainakin haluaisin
Olen miehenkipeä/etsin seuraa (vaikka olin ollut jo pitkään parisuhteessa, enkä etsinyt seuraa)
Olen vammainen. Myös etnisestä taustastani kiersi erilaisia huhuja (olen suomalainen)
Käytän huumeita, olen aggressiivinen ja varastan (olen mukava, kiltti ja leppoisa ihminen, enkä ole koskaan varastanut mitään, edes lapsena)
Nämä kaikki siis samassa työpaikassa. Ja varmaan kaikkea muutakin puhuttiin, kaikki eivät varmaan kantautuneet korviini.
En tiedä kuka näitä juttuja minusta levitti, mutta onnistui kääntämään suuren osan ihmisiä minua vastaan.
Kirpparilöytö josta maksoin 3e maksoi muka 10e.
Vierailija kirjoitti:
Että olen raskaana.
Multa lähisukulainen kysyi että eikö mulla ole kolme lasta. Pistää miettimään onko kylillä lisätty jotain...
Lukiossa joku levitti huhua, että minulla oli suhde opettajani kanssa. Ei todellakaan ollut, opettaja vain sattui olemaan naapurini.
Että olen helppo/varma/hoo joka antaa kaikille.
Että olen kiltti, siveä ja minun seurassani pitää olla varovainen etten vain pahoita mieltäni. Harmi, kun toivoisin juuri toisenlaista käytöstä.
Juoruajalla on ehkä sisältököyhä elämä, eli tyydyttävä rakkauselämä, hyvä seksi ja riittävä ulkonäkö puuttuu jne. Pelkkä kateus myös. Menestyneet julkisuuden henkilöt saavat hyvin paljon tätä.
Vierailija kirjoitti:
Olen teini (lähes 3-kymppisenä)
Makaan työpaikan miesten kanssa tai ainakin haluaisin
Olen miehenkipeä/etsin seuraa (vaikka olin ollut jo pitkään parisuhteessa, enkä etsinyt seuraa)
Olen vammainen. Myös etnisestä taustastani kiersi erilaisia huhuja (olen suomalainen)
Käytän huumeita, olen aggressiivinen ja varastan (olen mukava, kiltti ja leppoisa ihminen, enkä ole koskaan varastanut mitään, edes lapsena)
Nämä kaikki siis samassa työpaikassa. Ja varmaan kaikkea muutakin puhuttiin, kaikki eivät varmaan kantautuneet korviini.
En tiedä kuka näitä juttuja minusta levitti, mutta onnistui kääntämään suuren osan ihmisiä minua vastaan.
Joku työkaverisi joka koki itsensä huonommaksi ja pelkäsi että etenet uralla ja se juoruaja ei sen takia pääse etenemään.
Becel. 🤭