Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera, koska mies haluaa "jännänaisen"

Vierailija
23.06.2024 |

Naurattaa edes käyttää tuollaista termiä :DDDd, mutta se kuvaa ehkä parhaiten sitä mitä mieheni vaikuttaa ihailevan. Tulinen, roisia läppää ja sarkastisia kommentteja viljelevä, estoton, kinky, villi, RÄVÄKKÄ (mutta ulkonäöltä nätti ja naisellinen). Rivien välistä tullut esiin, että haluaisi mulla olevan enemmän noita ominaisuuksia. Enkä koekaan olevani mitään tuota vaan ns. tylsä harmaavarpunen tuollaiseen verrattuna. Mies on moneen otteeseen ilmaissut selvästi arvostavansa ja ihailevansa tuollaisia naisia ja tulee olo, että olisi ottanut mieluummin sellaisen jos olisi saanut. Että on mun kanssa vain koska olen  "nätti ja mukava".

Olen kai ihan tyhmä kun vielä tällaisessa suhteessa olen? Vaikka mielestäni meillä muuten menee ihan hyvin. Rakastan miestä ja hänkin omien sanojensa mukaan minua.

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mitä tulee aloitukseen, niin aika ikäviä on ne miehet jotka alkaa vihjailla että kumppanin pitäis olla jotenkin toisenlainen. Miks ne edes alkaa seurustella, kun ei ole mieluinen nainen? Niitä mieluisia kyllä löytyy, vai olisko niin ettei kelpaa itse niille, kun ei ole itsekään mikään valioyksilö.

Alkaa kyllä, ja alkuun olikin mieluinen. Mutta ihmiset muuttuvat iän myötä. Niin minäkin.

Vierailija
142/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mitä tulee aloitukseen, niin aika ikäviä on ne miehet jotka alkaa vihjailla että kumppanin pitäis olla jotenkin toisenlainen. Miks ne edes alkaa seurustella, kun ei ole mieluinen nainen? Niitä mieluisia kyllä löytyy, vai olisko niin ettei kelpaa itse niille, kun ei ole itsekään mikään valioyksilö.

Olisko ihan vaan, että pitää nakertaa toisen itsetuntoa ja hyvää oloa jollain, ihan millä tahansa. Ja helpostihan se käy, kun rakastettu alkaa esittää ajatuksia siitä, että ihan toisenlainen kumppani olisikin mieluisampi. Onhan näitä, että hoikkiakin naisia arvostellaan läskeiksi ja kauniita väärän näköisiksi jne. Luonnevika miehessä silloin eikä sellaisen kanssa voi voittaa koskaan. Sitä unelmiensakin naista se alkaa nälviä ajan mittaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on tapana, että hankkiutuvat suhteeseen itseään ulkonäöllisesti miellyttävän naisen kanssa ja sitten alkavat muuttaa tätä luonteeltaan ja käytökseltään sellaiseksi mitä itse haluavat tämän olevan. Usein juuri haukkumalla, vähättelemällä, pilkkaamalla, kehumalla muita naisia ym. 

Itsekin jouduin tämän kohteeksi nuorempana. Oli aika järkytys, kun tajusin miehen ajattelevan, että naisilla ei ole mitään omaa persoonallisuutta. 

Paras oli, kun kävimme tämän miehen kanssa kaupassa, ja olin ostamassa kurkkua. Tämä mieshän nappasi sen minulta pois ja ohjeisti, etten enää pidä kurkusta, vaan tomaateista, koska hän pitää niistä.

Kuulemma nainen alkaa automaattisesti suhteen aikana pitää vain niistä asioista mistä mies pitää eikä ole enää yhtään kiinnostunut asioista mistä ennen piti. Ihmetteli, kun oltiin jo muutama viikko tapailtu, että miksi näin ei ollut jo tapahtunut, olin ilmeisesti jotenkin tyhmä. 

Ei tullut suhdetta. 

Vierailija
144/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänaisia pannaan, mutta ei kukaan fiksu mies sellaisen kanssa ala pesää rakentamaan.

Yrittääköhän ap:n mies vähän kiertokautta sanoa, että seksielämä kaipaisi vähän piristystä? Onko kenties mennyt vähän harmaaksi sillä osastolla?

Vierailija
145/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tuon naistyypin. Olen itsekin vähän sellainen. On vielä pari jännempää naistyyppiä: Taparikolliset ja ne, jotka tekee melkein 10 lasta eri miehille. En usko, että miehiä kiehtoo jännänaiset. 

Kyllähän moni haluaa jännänaisen. Näillä on usein joku mt- ja/tai persoonallisuushäiriö, mikä tekee heistä hyvän kohteen manipuloivalle henkilölle ja lisäksi ovat näyttävän näköisiä. 

Voisin kokemuksesta sanoa että ovat itse usein niitä manipuloijia. Miellyttämisen tarve on alhainen ja sanavalmiutta löytyy

Vierailija
146/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tuon naistyypin. Olen itsekin vähän sellainen. On vielä pari jännempää naistyyppiä: Taparikolliset ja ne, jotka tekee melkein 10 lasta eri miehille. En usko, että miehiä kiehtoo jännänaiset. 

Kyllähän moni haluaa jännänaisen. Näillä on usein joku mt- ja/tai persoonallisuushäiriö, mikä tekee heistä hyvän kohteen manipuloivalle henkilölle ja lisäksi ovat näyttävän näköisiä. 

Voisin kokemuksesta sanoa että ovat itse usein niitä manipuloijia. Miellyttämisen tarve on alhainen ja sanavalmiutta löytyy

Kyllä niinkin. Erityisesti toisiaan vetää puoleensa epävakaa nainen ja narsisti mies. Toksisuutta riittää, puolin ja toisin. 

Vierailija
147/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luit väärin. ap:n listassa ei ollut taparikollisia ja elatusmaksujenkerjääjiä

Vierailija
148/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä alkoi pikkuhiljaa suhteen aikana ehdottamaan että voisin värjätä hiukset tummaksi ja ottaa tatuointeja. Yllättäen eron jälkeen exä päätyi välittömästi suhteeseen tatuoidun tummatukkaisen naisen kanssa...Että kannattaa vaan päästää se mies vapaaksi katselemaan paremmin itselleen sopivia naisia.

Vierailija
149/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ap:n kuvaus kyllä kuvaa mitään jännänaista, vaan ihan tavallista hauskaa, huumorintajuista ehkä spontaania naista. Pitääkö sitä olla niin hiton tylsä itse, että kokee uhkaksi kaiken?

Vierailija
150/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toisaalta minulla on sitten hyvä ystävä, joka kaikilta muilta osin on melko lailla samanlainen kuin minä (korkeasti koulutettu, hyvätuloinen, elämä ns. mallillaan), mutta hän on aina ollut äärimmäisen rauhallinen ja järkevä, ja toistuvasti miehet ovat antaneet hänelle pakkeja vedoten siihen että hän on "liian rauhallinen".. On tämä siis kummallinen ja todellinen ilmiö selvästikin, että se joku tietty määrä tunne-elämän epävakautta naisessa viehättää."

Sama tunne itsellä. Mulla on adhd, ja ennen lääkitystä elämä oli aika kaaosta, käytös impulsiivista ja tunnereaktiot ylimitoitettuja. Jokainen mies, jonka kanssa olen seurustellut, olisi halunnut kanssani naimisiin ja vientiä on ollut aina. Sitten taas sellaiset rauhalliset ja järkevät ystävät ovat tahtomattaan ikisinkkuja, enkä kykene sitä ymmärtämään. 

Niin koska adhd ei ole pelkästään huonoja piirteitä. Se on myös jatkuvaa energisyyttä, innostumista helposti kaikesta, nopeaa huumorintajua,,, voi olla vaikeaa toimia jonain kirjanpitäjänä, mutta väitän että moni adhd-tyyppi on siviilielämän puolella mitä hauskinta seuraa. Maailma on niin täynnä tylsiä ja hitaita ihmisiä. 

Vierailija
151/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä jatkaisi suhteessa, jossa toinen haluaisi olla jonkun aivan toisenlaisen kanssa. Tässä maailmassa on kyllä ihmisiä, jotka arvostavat sinua itsenään ja sinunkin pitäisi olla yksi heistä. 

MIehestäsi voi kuoriutua vielä vaikka mikä narsistinen pahoinpitelijä, ne hommat yleensä alkavat juuri noin. Vaivihkaa jotain ja se pahenee ja pahenee. 

Narsistimiehet muuten haluavat juuri tuollaisia naisia - keinotekoisen näköisiä ja räväköitä ja helposti provosoitavissa. 

Et muuten voi tietää, mitä mies tekee selkäsi takana tuollaisten naisten kanssa ja sinut on valittu vain äidiksi, kodinkoneeksi, turvapaikaksi. 

Aika isoja päätelmiä pelkästään siitä että mies nauroi jonkun tatuoidun naisen jutuille?

Vierailija
152/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän eroavaisuudet exän kanssa:

- minä ekstrovertti, vaimo introvertti

- minä sosiaalinen, vaimo erakkotyyppi

- minä seksuaalisesti aktiivinen ja avoin uudelle, vaimo passiivisempi ja estoinen

- minä aktiivinen ja energinen, osallistun paljon vapaaehtoistoimintaan, tykkään hoitaa päivittäistavaraostokset ja laittaa ruokaa, vaimo katselee mieluummin sohvalla netflixiä

- minä olen kiinnostunut työstäni ja jonkin verran kunnianhimoinen, vaimo käy töissä pakosta ja tekee minimipanoksen

- minä käytän alkoholia lähinnä sosiaalisissa tilanteissa, vaimo kalsarikännää kotona.

Vierailija
153/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä alkoi pikkuhiljaa suhteen aikana ehdottamaan että voisin värjätä hiukset tummaksi ja ottaa tatuointeja. Yllättäen eron jälkeen exä päätyi välittömästi suhteeseen tatuoidun tummatukkaisen naisen kanssa...Että kannattaa vaan päästää se mies vapaaksi katselemaan paremmin itselleen sopivia naisia.

Veikkaan, että tuo nainen oli löytynyt jo suhteenne aikana. 

Vierailija
154/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän eroavaisuudet exän kanssa:

- minä ekstrovertti, vaimo introvertti

- minä sosiaalinen, vaimo erakkotyyppi

- minä seksuaalisesti aktiivinen ja avoin uudelle, vaimo passiivisempi ja estoinen

- minä aktiivinen ja energinen, osallistun paljon vapaaehtoistoimintaan, tykkään hoitaa päivittäistavaraostokset ja laittaa ruokaa, vaimo katselee mieluummin sohvalla netflixiä

- minä olen kiinnostunut työstäni ja jonkin verran kunnianhimoinen, vaimo käy töissä pakosta ja tekee minimipanoksen

- minä käytän alkoholia lähinnä sosiaalisissa tilanteissa, vaimo kalsarikännää kotona.

Niin. Hän on eksä. Ei tainnut ihan toimia tuollainen. 

Vierailija
155/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä räväkkyys ja aitous on aivan seksikkäämpää kuin maantien värinen hiirulaisuus.

Vierailija
156/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi löytää ihanan dramaattisen ja elämänmakuisen mt-potilaan, jota voi viedä lomareissuille Keski-Suomalaiselle hakkuuaukealle.

Vierailija
157/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Hän on eksä. Ei tainnut ihan toimia tuollainen. 

Toimi se 25 vuotta, suhteen alkuaikoina ja kun lapset olivat pieniä. Ja tuo listani oli kuvasi osittain vain suhteen loppuaikoja. Tietyt piirteet, kuten mustasukkaisuus, alkoivat saada valtaa ajan myötä ja "ärsyttävät piirteet" puolisossa korostua ja harmittaa aina vaan enemmän ja enemmän. Tietysti minäkin muutuin osaltani vuosien varrella mutta en mitenkään radikaalisti kuten vaimo.

Vierailija
158/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nainen ilmoitti aikoinaan 23v haluavansa jännämiehen. Sai, mutta oli liian jännä. Meni raukka sekaisin. Oli kyllä vähän epävakaa jo ennen. Vikaa oli minussakin. En osannut puuttua tilanteeseen, vaikka olisi ollut ehkä mahdollista.

Vierailija
159/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä räväkkyys ja aitous on aivan seksikkäämpää kuin maantien värinen hiirulaisuus.

Eiköhän tasainenkin ihminen ole aito. 

Vierailija
160/180 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle nainen ilmoitti aikoinaan 23v haluavansa jännämiehen. Sai, mutta oli liian jännä. Meni raukka sekaisin. Oli kyllä vähän epävakaa jo ennen. Vikaa oli minussakin. En osannut puuttua tilanteeseen, vaikka olisi ollut ehkä mahdollista.

Ei kai sinun tarvitse pelastaa eksää.