Reetta Hurske; miksi hänen lihakset ei näy?
Kun häntä vertaa kehen tahansa aituriin, niin missä on hänen lihakset? Massaa (rasvaa?) on kyllä ihan sopivasti, mutta missä lihakset luuraa?
Kommentit (243)
Pärjäsihän Robert Heleniuskin taannoin tosi hyvin vaikka oli melko epäurheilijamaisen näköinen. Joskus 10v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Hurskeella sixpäkkiäkään, löllerö maha vain. Haralalla on. Korte oli ainoa suomalaisaituri, joka oikeasti näytti HUIPPU-URHEILIJALTA.
Juuri näin. Kortella erottui lihakset hyvin, eikä ollut ylimääräistä rasvaa. Vahinko vaan, että hän lopetti.
Korten syömishäiriö voi vaikuttaa ulkonäköönkin.
Toivottavasti sellaista ei ihannoida, koska se vaikuttaa terveyteenkin haitallisesti ja myös tuloksiin. Näitä sitten verorahoilla maksetaan.
Vai oliko Korte se, joka mielipidepohjalta arvioi muiden syövän liikaa (joku häiriö tämäkin tarkkailla muiden syömisiä) ja Harala on kertonut syömishäiriöstään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Hurskeella sixpäkkiäkään, löllerö maha vain. Haralalla on. Korte oli ainoa suomalaisaituri, joka oikeasti näytti HUIPPU-URHEILIJALTA.
Juuri näin. Kortella erottui lihakset hyvin, eikä ollut ylimääräistä rasvaa. Vahinko vaan, että hän lopetti.
Toivottavasti sellaista ei ihannoida, koska se vaikuttaa terveyteenkin haitallisesti ja myös tuloksiin. Näitä sitten verorahoilla maksetaan.
Häiriö? Eikös hän ole allerginen hyvin monelle ruoka-aineelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko Korte se, joka mielipidepohjalta arvioi muiden syövän liikaa (joku häiriö tämäkin tarkkailla muiden syömisiä) ja Harala on kertonut syömishäiriöstään?
Kortteella taisi pikemminkin olla lukuisia allergioita ja vaikeuksia nielaista. Pakon edessä rajoittanut ruokavaliotaan.
Vierailija kirjoitti:
Pärjäsihän Robert Heleniuskin taannoin tosi hyvin vaikka oli melko epäurheilijamaisen näköinen. Joskus 10v sitten.
Tyson Fury näyttää isolta pullamösspojalta. Silti jaksaa painaa aina 12 erää kehässä.
Reetta Hurske:
Ikä 29v.
Pituus 168cm.
Paino 58kg.
Taitaapi olympia komitea käskenyt ajanottajia vääristelemään aikoja että saataisiin mahdollisimman monta "urheilijaa" kisoihin.
Ja Pariissa kaikki menee persiilleen....selityksiä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeasti masentaa ajatus, että itsellänikin on just sellainen ruumiinrakenne ettei edes huippu-urheilijanakaan olisi kiinteä ja lihaksikas vaan aina hieman sellainen turvoksissa olevan näköinen.
Reetalla taitaa olla sama juttu.
Ei se ole mistään ruumiinrakenteesta kiinni vaan kahdesta asiasta: 1. Mitä matalampi rasva% niin sitä paremmin lihakset näkyy ja 2. mitä suuremmat lihakset niin sitä korkeimmissa rasvoissa ne näkyy.
Reetta Hurske on upea suomalainen nainen! Hyvä ja terveellinen esikuva tytöille ja meille miille naisille.
Olen nähnyt livenä. On kaunis urheilija.
Mutta miksi ihmeessä ylipäätään tarvitsee ajatella hänen tai muiden urheilijoiden ulkonäköä? He ovat urheilijoita. Siinä se. Urheilja urheilee. Tulokset puhuvat. Missi ja malli esiintyvät ja esittelevät vaatteita, asusteita tai ulkonäköään. Siinä on iso ero. Ei urheilija ole missi tai malli. Mallitoimistosta löytyy malleja.
Oon kans miettiny olemustaan, mutta ehkä hän syö enemmän rasvaa kuin muut. Tai hän on menestynyt jos hänellä on enemmän nopeita lihassoluja, sen ansiosta, ei niinkään voiman.
Kun lähtee rasvat, niin lähtee nopeuskin. Siis Hurskeen fysiikalla. Harala ja Korte edustavat eri vartalotyyppiä.
Eikä nuissa lajeissa lihaskimput pelkästään menesty. Kyse on nopeudestakin. EI lihaskimput aina ole noepeita tai ketteriä.
Huske hyppää aidalla korkeammalle kuin ulkomaiset kilpa siskonsa, joten aika parannusta saatavissa tekniikka muutoksella.
Muistakaa se, että pelkkää rasvaa ei voi laihduttaa pois. Aina samalla lähtee myös lihaksia. Se heikentää kehoa. Reetta on löytynyt optimin.
Ja minun silmään hän on paljon paremmin näköinen kuin esimerkiksi eilen toiseksi nopein suomalaisnainen aidoissa. Joku toinen on toista mieltä. Ulkonäköasiat ovat henkilökohtaisia mieltymyksiä. Ei ole yhtä oikeaa ja väärää.
Ja edelleen, urheilijat eivät ole missejä tai malleja. He ovat urheilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Reetta Hurske on upea suomalainen nainen! Hyvä ja terveellinen esikuva tytöille ja meille miille naisille.
Olen nähnyt livenä. On kaunis urheilija.
Mutta miksi ihmeessä ylipäätään tarvitsee ajatella hänen tai muiden urheilijoiden ulkonäköä? He ovat urheilijoita. Siinä se. Urheilja urheilee. Tulokset puhuvat. Missi ja malli esiintyvät ja esittelevät vaatteita, asusteita tai ulkonäköään. Siinä on iso ero. Ei urheilija ole missi tai malli. Mallitoimistosta löytyy malleja.
Miksi itse arvostelet hänen ulkonäköään? Sinunko mielipiteesi on ainut oikea?
Miksi naiset meikkaavat kisoihin?
Vierailija kirjoitti:
Huske hyppää aidalla korkeammalle kuin ulkomaiset kilpa siskonsa, joten aika parannusta saatavissa tekniikka muutoksella.
Näin just. Jenkit "nuolevat" aitojen yli. Erittäin tehokasta ja tyylikästä.
Todella vaalea iho, lihakset ei erotu niin helposti. Sama voimistelijoilla ja balettitanssijoilla. Vaaleat näyttävät lihaksettomilta, tummilla voimistelijoilla lihakset näkyy.
Tämä on kyllä mielenkiintoinen kysymys. Tämä ei ole mitenkään lajikohtaista. Onko geenit toisiaan niin epäreilut, että suomalaiset muistuttaa lähinnä muistuttaa taikinakasaa?
Itse olen Neziri tyyppinen, koska isäni ulkomaalainen.
Tämä ketju on täydellinen esimerkki siitä, että suomalaisten lukutaito on romahtanut. Suurin osa ei ymmärrä lukemaansa ja alkaa sitten sättimään niitä keskustelijoita jotka ymmärsi lukemansa ja osaa keskustella itse asiasta.